ZARZĄDZENIE Nr OR.I–0152–62/ 2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 26 sierpnia 2005 r.
w sprawie wprowadzenia Instrukcji obiegu, kontroli i archiwowania dokumentów księgowych w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz.U. z 2002r. Nr 76 poz. 694 z późniejszymi zmianami) – zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadzam do stosowania z dniem 1 września 2005r. Instrukcję obiegu, kontroli i archiwowania dokumentów wraz z załącznikami. Załączniki stanowią integralną część niniejszego zarządzenia.
§ 2
Traci moc Zarządzenie Nr WB – 3022 – 5/2000 Prezydenta Miasta Opola z dnia 4 stycznia 2000r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji obiegu dokumentów finansowych w Urzędzie Miasta Opola wraz z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Zarządzeniami OR.II-0152-10/2001 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 października 2001 r, OR.II-0152-7/2002-04-12 Prezydenta Miasta Opola z dnia 18 marca 2002 r., OR.II-0152-34/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 17 grudnia 2003 r., OR.I-0152-43/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 4 lipca 2005 r. oraz OR.I-0152-64/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2004 r w sprawie wprowadzenia aneksu do Instrukcji dotyczącej obiegu dokumentów finansowych w Urzędzie Miasta Opola.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo-Księgowemu oraz pozostałym komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński