ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 79/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 27 września 2005 r.
w sprawie wprowadzenia kart usług w Urzędzie Miasta Opola i procedury ich aktualizacji.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje :
§ 1
-
Wprowadzam obowiązek stosowania kart usług świadczonych w Urzędzie Miasta Opola.
-
Wykaz kart usług stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
-
Wzór karty usługi stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
-
Procedurę aktualizacji kart usług zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
-
Karty usług wraz z wzorami wniosków udostępnia się w wersji elektronicznej na stronie internetowej Urzędu.
-
W wersji drukowanej karty można pobrać we właściwych komórkach organizacyjnych Urzędu oraz w Biurze Obsługi Obywatela.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński