logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
ds. audytu wewnętrznego
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe magisterskie
Kserokopia dyplomu
f) staż pracy – 2 lata
 
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.
 

 

 
 
2.
 

 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) uprawnienia specjalistyczne – wyszczególnione w art. 286 ust. 1 punkt 5) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U.09.157.1240)
Dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia i zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
b) dobra znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
c) znajomość zagadnień związanych z finansowaniem przedsięwzięć z funduszy budżetu UE
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
d) sprawne posługiwanie się narzędziami pakietu Ms Office
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
e) umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
f) odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy zespołowej i indywidualnej
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)     Ciągłe i systematyczne poznawanie oraz przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi przez Referat zadaniami.
b)     Kompletowanie akt zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
c)     Opracowywanie i bieżące uaktualnianie analizy potrzeb audytu w Urzędzie i wnioskowanie w tym zakresie Kierownikowi RAW.
d)     Współpraca z Kierownikiem RAW w procesie opracowywania rocznego planu audytu Urzędu Miasta.
e)     Współpraca z audytorem wewnętrznym w zakresie realizacji planowanych zadań audytowych, ujętych w rocznym planie audytu, w szczególności w odniesieniu do gospodarki finansowej oraz doraźnych, w zależności od zaistniałych potrzeb.
f)       Opracowywanie – we współpracy z audytorem wewnętrznym – rekomendacji dotyczących audytowanych podmiotów.
g)     Monitorowanie wykonywania wydanych rekomendacji.
h)     Opiniowanie procedur, w tym procedur kontroli.
i)        Doradzanie w zakresie prawidłowości konstruowania systemów kontroli.
j)       Współudział w kreowaniu systemu kontroli zarządczej.
k)      Współpraca z wydziałami Urzędu Miasta w zakresie prowadzonych zadań audytowych.
l)        Współpraca z organami kontroli państwowej i organami prokuratury w zakresie przeprowadzonych zadań audytowych w Urzędzie Miasta i jednostkach podległych.
m)    Współpraca z audytorami i kontrolerami zewnętrznymi.
n)     Współpraca z Kierownikiem RAW w procesie opracowywania sprawozdania z wykonania planu audytu.
o)     Opiniowanie projektów aktów prawnych Prezydenta Miasta dotyczących systemów zarządzania i organizacji.
p)     Terminowe i prawidłowe przygotowanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta Miasta.
q)     Ciągłe doskonalenie stosowanych technik pracy oraz aktualizacja i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
r)       Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych.
s)      Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. audytu wewnętrznego w terminie do dnia 22.03.2011 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Nazwa dokumentu: Wydział Kontroli i Audytu Wewnętrznego
Skrócony opis: stanowisko ds. audytu wewnętrznego
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Marek Żywicki
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2011-03-08 10:18:27
Data udostępnienia informacji: 2011-03-08 10:18:27
Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-08 10:21:45

Wersja do wydruku...

corner   corner