URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe geodezyjne i kartograficzne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy minimum 4 lata
lub
co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS
|
g) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zakresach o których mowa w art. 43 pkt.1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
|
Kserokopia świadectwa
|
h) Dobra znajomość obsługi komputera / pakiet MS Office, narzędzia internetowe /
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) doświadczenie w pracy przy gromadzeniu , obsłudze zasobu geodezyjnego i kartograficznego
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
b) wiedza z zakresu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
c) wiedza z zakresu działu III ustawy o gospodarce nieruchomościami
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
d) wiedza z zakresu stosowania KPA
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
e) cechy osobowe i predyspozycje:
samodzielność, dobra organizacja pracy ,umiejętność pracy w zespole , pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
4. Udzielanie informacji o powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, sposobie jego wykorzystania i zasadach udostępniania.
5. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych:
· kontrola przekazywanych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego do zasobu dokumentacji zakresie przestrzegania zasad wykonywania prac, zgodności ze standardami technicznymi, spójności topologicznej informacji, kompletności przekazywanych materiałów,
· wykonywanie w razie potrzeby pomiarów kontrolnych na gruncie,
· sprawdzenie prawidłowości kartowania i prac kreślarskich wykonanych na mapie zasadniczej.
· kwalifikacja przyjęcia dokumentacji do zasobu.
6. Uwierzytelnianie wydawanych materiałów i map z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ramach u udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta Opola.
7. Sporządzanie faktur za wykonane dokumenty z zasobu.
8. Sporządzanie zestawień zbiorczych z obsługi zasobu geodezyjnego i kartograficznego tj. zestawień wystawionych faktur, rejestrów sprzedaży i rocznych wpływów.
9. Ochrona znaków geodezyjnych.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
w terminie do dnia 12.07.2010 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.