logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE   KIEROWNICZE  STANOWISKO URZĘDNICZE
 
Inspektor kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe geodezyjne i kartograficzne
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
f) staż pracy minimum 4 lata
 
                     lub
co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 
 
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS
 
 
 
g) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zakresach o których mowa w art. 43 pkt.1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
Kserokopia świadectwa
h) Dobra znajomość obsługi komputera / pakiet MS Office, narzędzia internetowe /
Oświadczenie

2.

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) doświadczenie w pracy przy  gromadzeniu , obsłudze  zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
 
b) wiedza z zakresu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne  
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
c) wiedza z zakresu działu III ustawy o gospodarce nieruchomościami
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
d) wiedza z zakresu stosowania   KPA
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
e) cechy osobowe i predyspozycje:
   samodzielność, dobra   organizacja pracy ,umiejętność pracy w zespole , pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań

 
 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.      Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2.      Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
3.      Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
4.      Udzielanie informacji o powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, sposobie jego wykorzystania i zasadach udostępniania.
5.      Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych:
·       kontrola przekazywanych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego do zasobu     dokumentacji zakresie przestrzegania zasad wykonywania prac, zgodności ze standardami technicznymi, spójności topologicznej informacji, kompletności przekazywanych materiałów,
·       wykonywanie w razie potrzeby pomiarów kontrolnych na gruncie,
·       sprawdzenie prawidłowości kartowania i prac kreślarskich wykonanych na mapie zasadniczej.
·       kwalifikacja przyjęcia dokumentacji do zasobu.
6.    Uwierzytelnianie wydawanych materiałów i map z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ramach u udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta Opola.
7.      Sporządzanie faktur za wykonane dokumenty z zasobu.
8.      Sporządzanie zestawień zbiorczych z obsługi zasobu geodezyjnego i kartograficznego tj. zestawień wystawionych faktur, rejestrów sprzedaży i rocznych wpływów.
9.      Ochrona znaków geodezyjnych.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
 w terminie do dnia 12.07.2010 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
           

Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii
Skrócony opis: Inspektor kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Czapla
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2010-06-28 10:46:37
Data udostępnienia informacji: 2010-06-28 10:46:37
Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-30 10:21:22

Wersja do wydruku...

corner   corner