logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE.
 
inspektora ds. nadzoru inwestorskiego w Wydziale Inwestycji Miejskich
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
oświadczenie
e) wykształcenie wyższe techniczne
kserokopia dyplomu
f) staż pracy - 5 lat
- praca w wykonawstwie, biurach projektów, biurach inżyniera kontraktu lub w urzędzie i jednostkach samorządowych na pokrewnych stanowiskach
kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy. 
g) uprawnienia budowlane
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
 

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 a)  znajomość zagadnień związanych z uruchamianiem inwestycji, ogólna znajomość ustawy prawo zamówień  publicznych, prawo budowlane , ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych  oraz zagadnień związanych z gospodarką finansową samorządu terytorialnego
- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania.
b) uprawnienia budowlane drogowe
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.
c)  znajomość obsługi komputera w tym programu WORD, Excel,  kosztorysowego (SEKO)
- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania.
 d) samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, pracowitość, punktualność, konsekwencja w działaniu, komunikatywność i uczciwość
- zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
      1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
       2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola oraz Regulaminu organizacyjnego miasta Opola.
       3. Kompletowanie i przekazywanie akt do Archiwum UM Opola, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjną i archiwalną.
       4. Wykonywanie nadzoru ogólnego nad jednostkami budżetowymi samodzielnie realizującymi zadania inwestycyjne i remontowe finansowane z budżetu miasta w zakresie finansowym
       5. Przygotowanie dokumentacji przetargowej dla Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych na przydzielone zadania inwestycyjne.
       6. Załatwianie spraw formalno-prawnych dla przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych.
       7. Przygotowanie umów z wykonawcami na przydzielone zadania.
       8. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych lub instalacyjnych realizowanych przez WIM oraz na zadaniach   zleconych Wydziałowi Inwestycji Miejskich przez inne wydziały jak również jednostki budżetowe podległe UM Opole.
       9. Rozliczanie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przekazanie ich protokołami przekazania ,przejęcia środków trwałych (PT, OT) jednostkom do eksploatacji.
       10. Udział w Radach budowy i komisjach odbiorowych na przydzielonych zadaniach.
       11. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami, gwarancją i rękojmią inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji Miejskich.
       12. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych lub instalacyjnych na zadaniach z udziałem środków ludności.
13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. nadzoru inwestycyjnego w terminie do 11 marca 2010 r.,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
           
 

Nazwa dokumentu: Wydział Inwestycji Miejskich
Skrócony opis: inspektora ds. nadzoru inwestorskiego
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Rajnhold Wacławczyk
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2010-03-01 10:40:40
Data udostępnienia informacji: 2010-03-01 10:40:40
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-01 10:45:29

Wersja do wydruku...

corner   corner