URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
ds. Miejskiej Informacji Turystycznej
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie niezbędne wyższe bez wskazania kierunku
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
b) staż pracy: co najmniej roczny staż w branży turystycznej (pilotowanie wycieczek, hotelarstwo, biura podróży, informacja turystyczna, obsługa ruchu turystycznego, przewodnictwo turystyczne)
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
|
a) wykształcenie pożądane podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki, marketingu, PR, predyspozycje do pracy w obsłudze ruchu turystycznego: komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność prowadzenia rozmowy, umiejętność prezentacji walorów turystycznych Opola i jego okolic, a także atrakcji kulturalnych i sportowych, znajomość topografii miasta, umiejętność zdobywania i korzystania z informacji niezbędnych do rozmowy z klientem informacji turystycznej, samodzielność, punktualność, uczciwość
|
- Kserokopia dyplomu
- Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b)
– umiejętność prowadzenia rozmów nawet z tzw. trudnymi klientami przy zachowaniu spokoju, powagi i jednoczesnym poszanowaniu drugiej strony;
- umiejętność diagnozowania
i analizy problemów oraz przedstawiania wniosków;
- umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli;
- konsekwencja w zdobywaniu informacji i chęć do przekazywania ich dalej w celu uprawnienia pracy;
- dobra znajomość przepisów prawa z zakresie turystyki oraz podstawowa w zakresie działania samorządu lokalnego;
- umiejętność przygotowywania pism urzędowych, umów, analiz;
- umiejętność promowania miasta i jego walorów;
- dobra znajomość historii miasta i jego obecnych atrakcji turystycznych;
- umiejętność korzystania z oprogramowania komputerowego pakietu Windows XP,
MS Office oraz umiejętność obsługi sprzętu biurowego;
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego lub włoskiego lub czeskiego.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznawanie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
3. Wykonywanie usług w zakresie informacji turystycznej.
4. Stała współpraca z instytucjami kultury, rekreacji, sportu i turystyki działającymi na rzecz promocji turystycznej Opola.
5. Gromadzenie i udostępnianie materiałów promocyjnych Opola.
6. Uaktualnienie bazy danych o Opolu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Miejskiej Informacji Turystycznej.
7. Przygotowywanie materiałów, analiz, dokumentów dot. promocji turystycznej Opola, w tym materiałów dla Rady Miasta Opola.
8. Przygotowywanie pism urzędowych w imieniu Naczelnika Wydziału i Prezydenta Miasta w sprawach dot. turystyki.
9. Udział w targach turystycznych i promocja Opola.
10. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika Wydziału.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. Miejskiej Informacji Turystycznej w terminie do dnia 29 grudnia 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.