DYREKTOR
POGOTOWIA OPIEKUŃCZEGO W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Adres jednostki
Pogotowie Opiekuńcze
Ul.Dambonia 3
45-861 Opole
Stanowisko służbowe : Kierownik ds. administracyjno-gospodarczych
Wymiar etatu : pełny etat
Wymagania niezbędne – zgodnie z Ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz.1593 z późn.zm.) pracownikiem samorządowym zatrudnionym na kierowniczym stanowisku urzędniczym może być osoba:
- posiadająca wykształcenie wyższe ,
- wykształcenie techniczne,
- niebyła karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
- posiada 5 letni staż pracy w tym posiada łącznie co najmniej dwuletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w służbie zagranicznej , z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych
i obsługi, lub
e) na kierowniczych stanowiskach państwowych
Wymagania dodatkowe :
- obsługa komputera( Microsoft Office, narzędzia)
- umiejętność organizacji pracy w zespole, sumienność i rzetelność,
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
- znajomość prawa budowlanego,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- umiejętność zarządzania zespołem pracowników,
- kreatywność
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Pogotowia w zakresie działalności administracyjno-gospodarczej.
- Sprawowanie nadzoru nad służbami administracyjno-gospodarczymi i udzielanie
im niezbędnej pomocy w wykonywaniu zadań.
- Organizowanie zakupów wyposażenia Pogotowia i przygotowywanie przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji Pogotowia.
- Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa w zakresie polityki administracyjno-gospodarczej Pogotowia i zadań powierzonych przez Dyrektora.
- Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań przez Dział Administracyjno-Gospodarczy.
- Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych Pogotowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko,
- CV zawierające oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane na stanowisko kierownika
ds.administracyjno - gospodarczych,
- dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych.
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Pogotowia Opiekuńczego w Opolu
ul. Dambonia 3 do godz.15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika ds. administracyjno-gospodarczych” w terminie do dnia 15.02.2009 roku.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Dyrektor Pogotowia Opiekuńczego
mgr Agnieszka Kasper