logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21
im. Obrońców Pokoju
w Opolu

 

 

Informacje o jednostkce:


  • nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 
                                        im. Obrońców Pokoju


  • adres: ul. Sienkiewicza 4, 45-037 Opole


  • nr telefonu: (0 77) 454 41 10, 453 14 59


  • fax:  (077) 453 08 22


  • adres strony www: wwwwodip.opole.pl/~sp21opole


  • dyrektor: mgr Krystyna Płaskoń


  • wicedyrektor:

wicedyrektor ds. dydaktyczno – organizacyjnych mgr Hanna Podolak


  • główny księgowy: mgr Agata Dobrowolska

  • inne kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:

kierownik świetlicy: mgr Beata Stefan

kierownik administracyjny: Jerzy Trembałowicz


  • podmiot udostępniajacy dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21
                                                                                w Opolu

  • odpowiedzialny za treść: mgr Krystyna Płaskoń


 

Majątek: 

  • budynek szkoły i boisko:       1105512 PLN
  • maszyny i urządzenia:                3450 PLN
  • wartości niematerialne i prawne:  1096 PLN

 

Budżet: 

  • subwencja oświatowa:       2149500 PLN
  • środki budżetowe:             606400 PLN

Razem dotacje:                          2755900 PLN

Przychody własne (dochody własne): 44500 PLN

Ogółem:                                    2800400 PLN

W ramach otrzymanych dotacji i przychodów realizuje się wydatki na:

- wynagrodzenia i pochodne: 2212800 PLN
- zakup materiałów i wyposażeń: 40600 PLN
- zakup energii: 116000 PLN
- zakup pomocy naukowych: 9100 PLN
- remonty szkoły: 107000 PLN
- pozostałe wydatki: 305700 PLN
- odpisy na ZFŚS: 109500 PLN

 

Wykaz regulaminów:

  1. Regulamin pracy – dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat, kadry, pokój nauczycielski, biblioteka.

  2. Regulamin wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, kadry, sekretariat

  3. Regulamin premiowania pracowników niebędących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat

  4. Regulamin przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat. pokój nauczycielski, biblioteka.

  5. Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników administracji i obsługi – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat.

  6. Regulamin Rady Pedagogicznej – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
  7. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.

  8. Regulamin Funduszu Pomocy Zdrowotnej dla nauczycieli, emerytów i rencistów – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.

  9. Regulamin kontroli wewnętrznej – dostępny: dyrektor, sekretariat.

  10. Regulamin pracy Komisji Przetargowej – dostępny: dyrektor.

  11. Regulamin Ucznia – dostępny: dyrektor, sekretariat, pedagog, pokój nauczycielski, biblioteka.

  12. Regulamin wychowawcy klasowego – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.

  13. Regulamin Samorządu Uczniowskiego – dostępny: dyrektor.

  14. Regulamin przyznawania tytułu sportowca roku – dostępny: dyrektor.

  15. Regulamin dyżurów nauczycielskich – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski.

  16. Regulamin dyżurów w szatni pracowników obsługi – dostępny: dyrektor, sekretariat.

  17. Regulamin zachowania się uczniów na przerwach dostępny: dyrektor

  18. Regulamin MKZP – dostępny: księgowość

  19. Regulamin Rady Szkoły – dostępny: dyrektor.

  20. Regulamin Rady Rodziców – dostępny: dyrektor.

  21. Regulamin konkursów przedmiotowych i artystycznych – dostępny: pokój wicedyrektorów.

  22. Regulamin organizacyjny – dostępny: dyrektor, sekretariat.

  23. Instrukcja w sprawie danych osobowych  - dostępny: dyrektor, sekretariat, pokój nauczycielski.

 

 

Rejestry, ewidencja, archiwa:

Rejestry:

  • wydawanych legitymacji szkolnych,

  • wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych,

  • wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych pracowników i członków rodzin,

  • uchwał Rady Pedagogicznej,

  • zarządzeń Dyrektora Szkoły,

  • korespondencyjny


Ewidencja:


  • pieczątek szkolnych,

  • księgi inwentarzowe,

  • wydawanych świadectw szkolnych,

  • obecności pracowników,

  • delegacji służbowych,

  • zwolnień lekarskich – druków l-4

  • wyjść służbowych i prywatnych pracowników szkoły,

  • wyjść uczniów,

  • druków ścisłego zarachowania,

  • rejestr wypadków uczniów

  • księga uczniów

  • księga ewidencji uczniów z rejonu

  • ewidencja księgowa dokumentów szkoły

  • ewidencja księgowa członków kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.



Archiwa:

Zarchiwizowano:

  • arkusze ocen uczniów

  • dział pedagog. – kancelaria B 50, B 25

  • dział księgowości – kartoteki wynagrodzeń

  • listy płac

  • dział pedagogiki – kancelaria B

  • dzienniki lekcyjne

  • dział pedag. B

  • dział księgowości B 25

  • nośniki danych na dyskietkach i płytach CD,

  • arkusze ocen uczniów.


Dokumentacja przechowywana w archiwum:

  • karty wynagrodzeń nauczycieli, obsługi i administracji,

  • listy płac

  • kartoteki żywieniowe,

  • raporty kasowe,

  • chorobowe i opieki ZUS,

  • dowody wpłaty i wypłaty KP, KW

  • akta osobowe,

  • listy obecności,

  • dzienniki zajęć

  • dowody księgowe,

  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

  • ZUS, DRA, RCA, RSA



Zamówienia publiczne i nabór na wolne miejsca pracy:

www.bip.um.pl

 

 

Kontrole:

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

23.10.2006 PINB w Opolu Dokumentacja techniczna obiek
28.11.2006

Wydział Oświaty
Urząd Miasta Opola

Dokumentacja techniczno - prawna obiektu.
Stan sprawności technicznej obiektu.
06.03.2007 PSSF Opole Kontrola pomieszczeń sanitarnych.
26.03.2007 Urząd Miasta Opola Przeglądanie kryteriów przy zatrudnieniu pracowników w drodze konkursu.
02 - 08.10.2007 ZUS Opole Kontrola dokumentacji finansowej

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw: 

  • miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat

  • w jakich dniach i godzinach: 7.30 – 15.30

  • w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w zależności od rodzaju sprawy na bieżąco w odpowiedniej komórce organizacyjnej szkoły

  • jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: system bezdziennikowy oparty na Jednolitym rzeczowym wykazie akt

  • w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej: odręcznej i korespondencyjnej

  • w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: na bieżąco wg stopnia ważności.




Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Krystyna Płaskoń
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Krystyna Płaskoń
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 11:42:24
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 11:42:24
Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-04 14:45:06

Wersja do wydruku...

corner   corner