|
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Obrońców Pokoju w Opolu
Informacje o jednostkce:
wicedyrektor ds. dydaktyczno – organizacyjnych mgr Hanna Podolak
kierownik świetlicy: mgr Beata Stefan
kierownik administracyjny: Jerzy Trembałowicz
Majątek:
- budynek szkoły i boisko: 1105512 PLN
- maszyny i urządzenia: 3450 PLN
- wartości niematerialne i prawne: 1096 PLN
Budżet:
- subwencja oświatowa: 2149500 PLN
- środki budżetowe: 606400 PLN
Razem dotacje: 2755900 PLN
Przychody własne (dochody własne): 44500 PLN
Ogółem: 2800400 PLN
W ramach otrzymanych dotacji i przychodów realizuje się wydatki na:
- wynagrodzenia i pochodne: 2212800 PLN - zakup materiałów i wyposażeń: 40600 PLN - zakup energii: 116000 PLN - zakup pomocy naukowych: 9100 PLN - remonty szkoły: 107000 PLN - pozostałe wydatki: 305700 PLN - odpisy na ZFŚS: 109500 PLN
Wykaz regulaminów:
-
Regulamin pracy – dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat, kadry, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, kadry, sekretariat
-
Regulamin premiowania pracowników niebędących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat
-
Regulamin przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat. pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników administracji i obsługi – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat.
- Regulamin Rady Pedagogicznej – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin Funduszu Pomocy Zdrowotnej dla nauczycieli, emerytów i rencistów – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin kontroli wewnętrznej – dostępny: dyrektor, sekretariat.
-
Regulamin pracy Komisji Przetargowej – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin Ucznia – dostępny: dyrektor, sekretariat, pedagog, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin wychowawcy klasowego – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin Samorządu Uczniowskiego – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin przyznawania tytułu sportowca roku – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin dyżurów nauczycielskich – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski.
-
Regulamin dyżurów w szatni pracowników obsługi – dostępny: dyrektor, sekretariat.
-
Regulamin zachowania się uczniów na przerwach dostępny: dyrektor
-
Regulamin MKZP – dostępny: księgowość
-
Regulamin Rady Szkoły – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin Rady Rodziców – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin konkursów przedmiotowych i artystycznych – dostępny: pokój wicedyrektorów.
-
Regulamin organizacyjny – dostępny: dyrektor, sekretariat.
-
Instrukcja w sprawie danych osobowych - dostępny: dyrektor, sekretariat, pokój nauczycielski.
Rejestry, ewidencja, archiwa:
Rejestry:
-
wydawanych legitymacji szkolnych,
-
wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych,
-
wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych pracowników i członków rodzin,
-
uchwał Rady Pedagogicznej,
-
zarządzeń Dyrektora Szkoły,
-
korespondencyjny
Ewidencja:
-
pieczątek szkolnych,
-
księgi inwentarzowe,
-
wydawanych świadectw szkolnych,
-
obecności pracowników,
-
delegacji służbowych,
-
zwolnień lekarskich – druków l-4
-
wyjść służbowych i prywatnych pracowników szkoły,
-
wyjść uczniów,
-
druków ścisłego zarachowania,
-
rejestr wypadków uczniów
-
księga uczniów
-
księga ewidencji uczniów z rejonu
-
ewidencja księgowa dokumentów szkoły
-
ewidencja księgowa członków kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Archiwa:
Zarchiwizowano:
-
arkusze ocen uczniów
-
dział pedagog. – kancelaria B 50, B 25
-
dział księgowości – kartoteki wynagrodzeń
-
listy płac
-
dział pedagogiki – kancelaria B
-
dzienniki lekcyjne
-
dział pedag. B
-
dział księgowości B 25
-
nośniki danych na dyskietkach i płytach CD,
Dokumentacja przechowywana w archiwum:
-
karty wynagrodzeń nauczycieli, obsługi i administracji,
-
listy płac
-
kartoteki żywieniowe,
-
raporty kasowe,
-
chorobowe i opieki ZUS,
-
dowody wpłaty i wypłaty KP, KW
-
akta osobowe,
-
listy obecności,
-
dzienniki zajęć
-
dowody księgowe,
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
ZUS, DRA, RCA, RSA
Zamówienia publiczne i nabór na wolne miejsca pracy:
www.bip.um.pl
Kontrole:
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
23.10.2006 |
PINB w Opolu |
Dokumentacja techniczna obiek |
28.11.2006 |
Wydział Oświaty Urząd Miasta Opola
|
Dokumentacja techniczno - prawna obiektu. Stan sprawności technicznej obiektu. |
06.03.2007 |
PSSF Opole |
Kontrola pomieszczeń sanitarnych. |
26.03.2007 |
Urząd Miasta Opola |
Przeglądanie kryteriów przy zatrudnieniu pracowników w drodze konkursu. |
02 - 08.10.2007 |
ZUS Opole |
Kontrola dokumentacji finansowej |
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
-
miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat
-
w jakich dniach i godzinach: 7.30 – 15.30
-
w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w zależności od rodzaju sprawy na bieżąco w odpowiedniej komórce organizacyjnej szkoły
-
jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: system bezdziennikowy oparty na Jednolitym rzeczowym wykazie akt
-
w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej: odręcznej i korespondencyjnej
-
w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: na bieżąco wg stopnia ważności.
Nazwa dokumentu: | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 w Opolu | Podmiot udostępniający: | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Dyrektor: mgr Krystyna Płaskoń | Osoba, która odpowiada za treść: | Dyrektor: mgr Krystyna Płaskoń | Osoba, która wprowadzała dane: | Alina Pawlicka-Mamczura | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-27 11:42:24 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-27 11:42:24 | Data ostatniej aktualizacji: | 2008-02-04 14:45:06 |
Wersja do wydruku...
|