Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
w Opolu
Informacje o jednostce:
-
nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
-
adres: ul. Małopolska 20, 45-334 Opole
-
nr telefonu: 077 /4552803
-
fax: 077 /4552803
-
e-mail: sp15opole@wodip.opole.pl
-
adres strony www: www.psp15.opol.pl
-
dyrektor: mgr Krystyna Dworecka
-
wicedyrektor: mgr Ewa Boryczko
-
wicedyrektor: mgr Anna Nikiel
-
główny księgowy: Grażyna Przybyszewska
-
kierownik świetlicy szkolnej: Jolanta Prandzioch
-
podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
w Opolu
-
odpowiedzialny za treść: mgr Krystyna Dworecka
Majątek :
I. Wartość środków trwałych 1.580.508,69 zł
w tym:
1. Budynki i budowle 1.246.447,56 zł
2. Budowle obiekty inżynierii lądowej i wodnej 295.921,94 zł
3. Maszyny, urządzenia i aparaty ogólnego zastosowania 4.306,06 zł
4. Urządzenia techniczne 16.500 zł
5. Narzędzia, przyrządy, ruchomości, wyposażenia 17.333,13 zł
Środki niematerialne i prawne 22.671,46 zł
II. Pozostałe środki trwałe- wyposażenie i zbiory biblioteczne 452.509,96 zł
Budżet:
I. Rozdział 80101 Szkoły Podstawowe
Plan : 3.071.000 zł
1. Wynagrodzenia i pochodne 2.512.400 zł
w tym:
- Wynagrodzenia osobowe 1.956.200 zł
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne 133.100 zł
- Wynagrodzenia bezosobowe 2.000 zł
- Składki na ubezpieczenie społeczne 368.200 zł
- Składki na fundusz pracy 52.900 zł
2. Pozostałe wydatki bieżące 558.600 zł
II. Rozdział 85401 świetlice szkolne
Plan : 248.800 zł
1. Wynagrodzenia i pochodne 211.800 zł
w tym:
- Wynagrodzenia osobowe 165.700 zł
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne 9.400 zł
- Składki na ubezpieczenie społeczne 31.900 zł
- Składki na fundusz pracy 4.800 zł
2. Pozostałe wydatki bieżące 37.000 zł
Wykaz regulaminów :
1. Regulamin pracy.
2. Regulamin Rady Pedagogicznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.
3. Regulamin Samorządu Uczniowskiego Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.
4. Regulamin Rady Rodziców Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.
5. Regulamin biblioteki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.
6. Zasady i kryteria przyznawania nagród dyrektora szkoły.
7. Zasady i kryteria dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.
8. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Publicznej szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.
9. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Publicznej szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.
10.Regulamin kontroli i obiegu dokumentów finansowo – księgowych.
11. Zasady prowadzenia rachunkowości oraz Zakładowy Plan Kont.
12. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.
13. Wewnętrzny regulamin postępowania przy zamówieniach publicznych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.
14. Procedury postępowania w razie wypadku.
15. Regulamin przyznawania uczniom Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym: stypendium za wyniki w nauce lub za osiągnięcia sportowe.
16. Instrukcja w sprawie ochrony danych osobowych obowiązująca w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.
17. Zasady i normy obowiązujące w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.
18. Regulamin dyżurów nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.
Rejestry, ewidencje, archiwa :
1. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych nauczycieli.
2. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych pracowników administracji i obsługi.
3. Ewidencja urlopów.
4. Ewidencja wypadków uczniów.
5. Ewidencja wypadków nauczycieli.
6. Ewidencja wydawanych materiałów biurowych.
7. Ewidencja zasobu archiwum zakładowego.
8. Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły.
9. Rejestry: wydawanych upoważnień i pełnomocnictw, faktur, druków ścisłego zarachowania, zaświadczeń.
10. Rejestr – księga uczniów przyjętych do szkoły.
11. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej.
12. Rejestr materiałów niejawnych.
13. Dziennik korespondencyjny, w którym rejestrowane są pisma kierowane
do dyrektora szkoły i innych komórek organizacyjnych.
14. Rejestr umów na remonty.
15. Rejestr rozmów telefonicznych.
16. Rejestr przesyłek specjalnego rodzaju.
17. Rejestr umów najmu sali gimnastycznej, pomieszczeń.
18. Rejestr wydawanych specyfikacji przetargowych.
19. Rejestr wydawanych zamówień.
20. Rejestr wydawanych upoważnień.
21. Rejestr programów innowacyjnych.
22. Rejestr faktur obcych.
23. Rejestr faktur własnych.
24. Rejestr dowodów księgowych w zakresie budżetu, "środków specjalnych", funduszu świadczeń socjalnych.
25. Rejestr not księgowych.
26. Rejestr sprzedaży VAT.
27. Instrukcja w sprawie ochrony danych osobowych.
Archiwum:
W archiwum zakładowym przechowuje się:
- akta spraw załatwionych w ciągu roku kalendarzowego,
- arkusze ocen uczniów,
- dzienniki szkolne,
- dzienniki świetlicowe,
- dzienniki zajęć pozalekcyjnych,
- ewidencje uczniów,
- księgi protokołów,
- księgi zarządzeń,
- księgi ewidencji dzieci,
- arkusze organizacji pracy szkoły z aneksami,
- dokumentacja egzaminów i sprawdzianów,
- wyniki nauczania,
- akta osobowe byłych pracowników szkoły,
- dowody księgowe za rok ubiegły,
- rejestry za rok ubiegły,
- karty wynagrodzeń,
- sprawozdawczość księgowa.
Zamówienia publiczne:
W obecnej chwili szkoła nie prowadzi postępowania o zamówienie publiczne.
Kontrole:
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
Miejsce przechowywania protokółów kontroli
|
10.01.2005r
|
Inż. Elektryk
upr.Nr E-1017/95/OP
|
Kontrola instal. elektr. i urządzeń pod względem zabezpieczeń przeciwporażeniowych i rezystencji izolacji w stołówce szkolnej
|
Kierownik ds. administracyjno- gospodarczych
|
21.02.2005r.
|
SUPON
Przedsięb. Handlowo Techniczne Opole ul. Ozimska 182
|
Kontrola sprawności sprzętu p. poż.
|
Inspektor ds. BHP
|
22.03.2005r.
|
Z-d Usług Kominiarskich
Drożdżol Waldemar 45-367 Opole ul. Plebiscytowa 25
|
Kontrola sprawności stanu przewodów kominowych i wentylacyjnych
|
Kierownik ds. administracyjno- gospodarczych
|
10.06.2005r.
06.09.2005r.
|
GAZ-DOM.
Wacnik Zdzisław
Opole ul. Prószkowska 4
|
Kontrola sprawności instalacji i urządzeń gazowych w budynku szkoły j. w. w budynku stołówki
|
Kierownik ds.
administracyjno-
gospodarczych
|
20.09.2005r.
|
SUPON
Przeds. Handl. Techn.
Opole
ul. Ozimska 182
|
Kontrola sprawności sprzętu p. poż.
|
Inspektor ds. BHP
|
16.11.2003r
21.08.2005
|
Inż. Elektroenergetyk
Upr.E-526/99/OP
Zakład Usługowo –Remontowy
46-034 Pokój
ul. Macieja Rataja 16
|
Kontrola urządzeń piorunochronnych
(instalacja odgromowa)
j. w. budynku stołówki i świetlicy szkolnej po kapitalnym remoncie dachu
|
Kierownik ds.
Administracyjno-
Gospodarczych
|
13.12.2004r.
|
Inż. Budownictwa lądowego
Upr. 142/84/OP
|
Kontrola stanu technicznego obiektów szkolnych (roczna)
|
Kierownik ds.
Administracyjno-
Gospodarczych
|
28.12.2001
26.02.2005r
|
Zakład Elektromechaniczny
Opole
ul. Piotrkowska 7c/7
PUH ELMAX
45-578 Opole
ul. Marka z Jemielnicy 1A
|
Kontrola instal. elektr. i urządzeń pod względem zabezpieczeń przeciwporażeniowych
i rezystencji izolacji w budynku szkolnym
j. w. w budynku sali gimnastycznej po
przeprowadzonej modernizacji instalacji elektrycznej i oświetleniowej
|
Kierownik ds.
Administracyjno-
Gospodarczych
|
03.02.2000r
|
Inspektorzy nadzoru
Wydziału Oświaty
Referatu Remontu
w Opolu
|
Okresowa 5-letnia kontrola obiektów
|
Kierownik ds.
Administracyjno-
Gospodarczych
|
Kontrole zewnętrzne
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
Miejsce przechowywania protokółów kontroli
|
28.10.2005r.
|
Edward Guzowski
Urząd Miasta – Opola
Referat Kontroli Finansowej, Egzekucji i Sprawozdawczości
|
Kontrola dokumentacji – zmiany w Zakładowym Planie Kont
|
Sekretariat szkolny
|
17.03.2005r.
|
Joanna Jarczewska Kokot
Państwowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna
45-202 Opole
ul. Budowlanych
|
Kontrola sanitarna przeprowadzona na mocy Ustawy z dnia 14.03.85 o Inspekcji Sanitarnej
|
Sekretariat szkolny
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw :
- miejsce przyjmowania interesantów
sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 15
- w jakich dniach i godzinach
od poniedziałku do piątku w godzinach 730 - 1530
- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw
Sprawy można załatwić ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy są odnotowywane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.
- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce
W szkole obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Wykaz akt stanowi jednolitą, rzeczową klasyfikację akt powstających w toku działalności szkoły oraz zawiera klasyfikację archiwalną. Wykaz ten służy do oznaczenia, rejestracji, łączenia i przechowywania akt.
- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne np. w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej
Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się formę: odręczną, korespondencyjną, inną (np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem, na formularzu itp.).
- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy
Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem. Korespondencja może być przekazana odbiorcy bezpośrednio lub pismem wysłanym.