logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11
im.Orląt Lwowskich
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

- nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Orląt Lwowskich w Opolu

- adres: 45 – 221 Opole, ul. Chabrów 65

- nr telefonu: /077/455 67 13

- fax: /077/455 67 13

- e-mail: sekretariat@psp11.opole.pl

- adres strony WWW.: - www.psp11.opole.pl

- dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński

- wicedyrektor: mgr Anna Czaplińska

- główny księgowy: mgr Anna Raczyńska

- inne stanowiska kierownicze:

* kierownik aministracyjno-gosp.: mgr Dariusz Dubanowicz

* kierownik świetlicy szkolnej: mgr Bożena Szydłowska

- podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa 
                                                                           N
r 11 w Opolu

- odpowiedzialny za treść: dyrektor szkoły: mgr Jarosław Cieśliński


 

Majątek:

I. Wartość środków trwałych:                                                  1.337.160,45 zł

w tym:

 1. Budynki i lokale                                                             1.149.812,00 zł

 2. Obiekty inżynierii lądowej i wodnej                                            159.551,67 zł

 3. Maszyny, urządzenia i aparaty ogólnego zastosowania             27.764,53 zł

 4. Urządzenia techniczne                                                           1.448,14 zł

 5. Narzędzia, przyrządy, ruchomości i wyposażenie                      10.662,14 zł

 II. Pozostałe środki trwałe:                                                     126.626,14 zł

 III. Zbiory biblioteczne:                                                            22.980,83 zł

 

Budżet: 

I. Rozdział 80101 Szkoły Podstawowe

Ogółem:                                                                         1.934.000 zł

w tym:

            1. Wynagrodzenia i pochodne              1.644.400 zł
          
            w tym:

            - wynagrodzenia osobowe                    1.285.600 zł

            - dodatkowe wynagrodzenie roczne          99.500 zł

            - składki na bezp.                                235.100 zł

            - składki na fundusz pracy                     33.400 zł

             2. Pozostałe wydatki bieżące                 289.600 

 

II. Rozdział 85401 Świetlice szkolne

 Ogółem:                                                                           217.100 zł

w tym:

            1. Wynagrodzenia i pochodne                193.000 zł

            w tym:

            - wynagrodzenia osobowe                      151.400 zł

            - dodatkowe wynagrodzenie roczne          10.800 zł

            - składki na bezp.                                  27.000 zł

            - składki na fundusz pracy                        3.800 zł

             2. Pozostałe wydatki bieżące                   24.100 zł

  

III. Rozdział 80195 Działalność pozostała

Ogółem:                                                                           3.376 zł

w tym:

            1. Pozostałe wydatki bieżące                3.376 zł

            w tym:

            - kontakty zagraniczne placówek oświatowych      151.400 zł

            - reazlizacja akcji "Pij mleko codziennie"             10.800 zł

Wykaz regulaminów:

BEZPIECZEŃSTWO

  1. Regulamin Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu dotyczący bezpieczeństwa ucznia na terenie szkoły oraz jego praw i obowiązków.
  2. Uproszczona procedura powypadkowa.
  3. Instrukcja ewakuacji uczniów z budynku szkoły.
  4. Regulamin korzystania z sali gimnastycznej.
  5. Regulamin korzystania ze ściany wspinaczkowej.
  6. Regulamin przebywania na boisku szkolnym podczas zajęć światlicowych.
  7. Szkolna strategia przeciwdziałania przemocy i agresji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  8. Procedury postępowania nauczycieli w przypadku zachowań niepożądanych ucznia. Formy zapobiegania i przeciwdziałania.

REGULAMINY ORGANIZACYJNE

  1. Zasady przyjmowania uczniów do szkoły.
  2. Zasady naboru na zajęcia pozalekcyjne.
  3. Regulamin Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  4. Regulamin świetlicy szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 11
    w Opolu.
  5. Procedura przyznawania pomocy materialnej w formie "wyprawki szkolnej".
  6. Regulamin przyznawania stypendium za wyniki w nauce lub osiągnięcia sportowe.
  7. Regulamin otwierania szatni szkolnej.
  8. Regulamin organizacji wycieczek szkolnych w PSP nr 11 w Opolu.

REGULAMINY PRACOWNICZE

  1. Regulamin Pracy Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  2. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 .
  3. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 w Opolu.
  4. Regulamin przyznawania nagród dla pracowników administracji i obsługi Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  5. Regulamin przyznawania dodatkowego wynagradzania rocznego dla pracowników Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  6. Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Opolu.
  7. Regulamin przyznawania nauczycielom pomocy zdrowotnej.
  8. Regulamin działania komisji ds. przyznawania nauczycielom pomocy zdrowotnej.
  9. Regulamin Rady Pedagogicznej.
  10. Kryteria oceny pracy nauczyciela Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11
    w Opolu.
  11. Regulamin nauczyciela dyżurnego.

Wymienione regulaminy są dostępne w bibliotece i sekretariacie szkoły.



 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

- dokumentacja archiwalna, pedagogiczna i pozostała

* akta osobowe,

  • arkusze ocen,

  • księgi uczniów,

  • księgi ewidencji dzieci,

  • protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej

  • projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,

  • regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,

  • protokoły kontroli,

  • dzienniki lekcyjne,

  • dzienniki zajęć pozalekcyjnych,

  • plany i sprawozdania roczne,


- dokumentacja bieżąca

* akta osobowe,

  • arkusze ocen,

  • księgi uczniów,

  • księgi ewidencji dzieci,

  • protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej

  • projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,

  • regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,

  • protokoły kontroli,

  • dzienniki lekcyjne,

  • dzienniki zajęć pozalekcyjnych,

  • plany i sprawozdania roczne,

  • książka kancelaryjna, rejestr pism przychodzących i wychodzących,

  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych,

  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych dla uczniów niepełnosprawnych,

  • księga druków ścisłego zarachowania – świadectwa,

  • imienna ewidencja wydanych świadectw szkolnych,

  • rejestr wydanych kart rowerowych,

  • księga zarządzeń,

  • dziennik eksploatacyjny,

  • ewidencja wyjść zorganizowanych grup uczniowskich poza teren szkoły,

  • ewidencja wydanych delegacji służbowych,

  • zakładowa księga zaleceń i uwag zakładowego SIP,

  • rejestr zaświadczeń komisji kwalifikacyjnej i aktów nadania stopni awansu zawodowego,



 

Zamówienia publiczne:

Szkoła obecnie nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.

  

Kontrole: 

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

24.02.2004

Miejska Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Opole

Kontrola  stanu sanitarnego pomieszczeń

05.2004r.

Kuratorium Oświaty

Badanie skargi złożonej przez rodziców P.P. Korasiaków – rodziców Kamila Korasiaka   ucznia kl. VI

23.04.2004r.

Kuratorium Oświaty

Podsumowanie działalności szkoły.

Ocena konkursu międzyszkolnego ? Moja mała ojczyzna? – ? Co warto zwiedzić na Opolszczyźnie?

02.02.2005r.

Kuratorium Oświaty

Badanie pracy szkoły na temat wdrożenia nowego rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego

09.02.2005r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola wykonania zaleceń decyzji nr     HDM-4436-04-10-04/04

12.02.2005r.

Urząd Miasta Opola

Referat Kontroli

Kontrola realizacji zarządzeń pokontrolnych

13-31 maja 2005r.

Kuratorium Oświaty

Zewnętrzne mierzenie jakości pracy szkoły

15.11.2005r

Urząd Miasta Opola

Referat Kontroli

Zmiany w Zakładowym Planie Kont

17.11.2005 r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Rekontrola zaleceń decyzji HDM-4436-04-10-04/04

07.01.2006 r.

Mistrz Kominiarski Krzysztof Pikos

Kontrola sprawności technicznej przewodów kominowych

04.04.2006 r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola stanu sanitarnego - protokół kontroli sanitarnej HDM/JK-4041-8-1/06

11.08.2006 r.

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

Kontrola stanu technicznego obiektu szkoły oraz dokumentacji technicznej obiektu

30.10.2006 r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Analiza dostosowania mebli szkolnych do wzrostu uczniów kl. Ib, Ic

20.11.2006 r.

Kazimierz Łacny
Usługi Kominiarskie

Oględziny urządzeń grzewczo - kominowych w budynku szkoły

13.03.2007 r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola stanu techniczno - sanitarnego szkoły

Protokoły pokontrolne dostępne są w sekretariacie szkoły.

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

  • miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat szkoły


  • w jakich dniach i godzinach:
    poniedziałek - piątek godz.745-1515 
    ( sekretariat szkoły pracuje od 730 do 1530 ),


  • w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: na bieżąco, wg kolejności wpływu i zgodnie z kompetencjami - sekretariat kieruje pisma lub interesanta do odpowiedniego pracownika (nauczyciela) lub umawia stronę na określony termin,


  • jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: w szkole obowiązuje system kancelaryjny oparty na rzeczowym wykazie akt, prowadzony jest dziennik podawczy,


  • w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: w formie odręcznej ( skróconej) i korespondencyjnej,


  • w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.




 


Załączniki do pobrania: 2004-07-21 09:21:46 - Statut szkoły (289.00 kB)
2006-01-23 10:56:19 - Struktura organizacyjna (37.00 kB)
2006-01-23 10:57:14 - Standardy i wskaźniki jakości pracy szkoły (294.50 kB)

Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Jarosław Cieśliński
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 10:58:22
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 10:58:22
Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-16 14:43:55

Wersja do wydruku...

corner   corner