logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
im. Henryka Sienkiewicza
w Opolu

 

Informacja o jednostce:

–            nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10
                                               im. Henryka Sienkiewicza

–            adres: ul. Walerego Wróblewskiego 7   45-760 Opole

–            nr telefonu: /077/ 4744080

–            fax:  /077 / 4744080

–            e-mail: psp10@poczta.onet.pl

–            adres strony: www.sp10opole.wodip.opole.pl

–            dyrektor: mgr Robert Nawrocki

–            główny księgowy: mgr inż. Elena Gigiel

–            inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:

a)      kierownik gospodarczy:  mgr Agnieszka Sołtys

b)     sekretarz szkoły: mgr Beata Simińska

–            podmiot udostępniający dane; Publiczna Szkoła  Podstawowa  nr 10 
                                                                                im. Henryka Sienkiewicza w Opolu

–            odpowiedzialny za treść: nazwisko dyrektora jednostki: mgr Robert Nawrocki

 


 Majątek:

 

Lp.

Nazwa

Grupa

Wartość brutto

1.

Budynek szkolny

Budynek szkolny

Sala gimnastyczna

Ogrodzenie

Grupa 1

639.328,00 zł

 37.537,00 zł

187.534,00 zł

 28.722,00 zł

2.

Środki trwałe - Maszyny i urządzenia

Grupa4

19.682,00 zł

3.

Wartości niematerialne i prawne - programy komputerowe

Konto 020

12.900,81 zł

 

 Razem wartość brutto:                                                                 925.708,06 zł

 Wartość netto majątku trwałego wynosi                                   18.504,83 zł

Umorzenie środków trwałych ogółem wynosi                           907.203,23 zł

Przedmioty o charakterze wyposażeniowym                            171.692,86 zł

oraz zbiory biblioteczne                                                                    16.181,11 zł 

 

 Zamówienia publiczne i nabór na wolne miejsca pracy:

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

–      dyrektor w sprawie skarg i wniosków: poniedziałki w godz. 14.00 - 16.00

-       miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat szkoły

–      jakich dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku  8.00 -15.00

  • pedagog: poniedziałki, środy i piątki w godz. 8.30 - 12.45,
                   wtorki w godz. 12.30 - 16.00
                   czwartki w godz. 10.00 - 14.00;
  • logopeda: poniedziałek - piatek w godz. 10.00 15.00;
  • biblioteka: poniedziałki, piątki w godz. 8.00 - 14.00
                    środy w godz. 12.00 - 14.30;
  • świetlica: poniedziałek - piątek w godz. 7.00 - 16.00;

–      w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw

Sekretariat przyjmuje korespondencję, umieszcza pieczątkę wpływu i rejestruje w księdze korespondencji.

Sekretarz szkoły przekazuje dyrektorowi do wglądu całą otrzymaną korespondencję.

Dyrektor obok pieczątki wpływu umieszcza dyspozycję co do osoby, terminu i sposobu załatwienia sprawy.

Sprawy mogą być załatwione w formie ustnej lub pisemnej.

–        jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce

-         W Publicznej Szkole Podstawowej Nr 10 w Opolu obowiązuje system kancelaryjny. Wszystkie pisma wpływające rejestrowane są z lewej strony, a pisma wysyłane z prawej dziennika korespondencyjnego.

-         W systemie kancelaryjnym dokonuje się tylko jeden raz rejestracji spraw
w spisach dołączonych do teczek aktowych na podstawie pierwszego otrzymanego pisma lub sporządzonego w komórce organizacyjnej. Każde kolejne pismo w sprawie raz zarejestrowane otrzymuje ten sam znak sprawy.

-         Jednolity wykaz akt jest to rzeczowy podział akt powstający w toku działalności, zawierający archiwalną klasyfikację akt.

-         Jednolity wykaz akt jest oparty na systemie kwalifikacji dziesiętnej.

Z każdym symbolem klasyfikacyjnym związany jest zwięzły opis klasyfikacyjny /hasło/. Symbole klasyfikacyjne podzielone na  IV rzędy ważności uzależnione, podporządkowane są hierarchicznie według zasady, symbol klasyfikacyjny /hasło/. Klasy końcowe odpowiadają rzeczowym teczkom aktowym.

-         Budowa wykazu akt jest niezależna od struktury organizacyjnej, wskutek tego akta jednorodne tematycznie pochodzące z różnych komórek organizacyjnych, będą posiadały to samo hasło kwalifikacyjne i symbol liczbowy hasła.

-         Akta  wytworzone i gromadzone w komórkach organizacyjnych ze względu na wartość archiwalną dzielą się na dwie kategorie :

1.      materiały archiwalne,

2.      dokumentacje niearchiwalną.

 

–      w jaki sposób są załatwiane sprawy pisemne np. w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej,

1.      Zgodnie z K.p.a sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, powinny być odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.

2.  Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:

a)      odręczną

b)      korespondencyjną

c)      inną ( np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem, na formularzu itd.)

Przy pisemnym załatwianiu sprawy przestrzegane są następujące zasady:

-         każdą sprawę załatwia się odrębnym pismem,

-         w odpowiedziach podaje się datę i znak sprawy, której odpowiedź dotyczy,

-         adresy należy pisać w pierwszym przypadku,

-         tytuł służbowy oraz imię i nazwisko podpisującego się umieszczamy z prawej strony pod treścią pisma.

W zależności od potrzeb pismo może zawierać dodatkowe elementy:

-         pod treścią z lewej strony – liczbę przesyłanych załączników,

-         gdy treść pisma ma być podana do wiadomości innym zainteresowanym umieszcza się z lewej strony pod treścią zwrot: ?do wiadomości? lub ?otrzymują? i wymienia adresató,.

-         przy sporządzaniu kopii pisma lub dokumentu należy umieścić pod tekstem z lewej strony klauzulę – ? Stwierdzam zgodność z oryginałem? , a także datę, podpis i stanowisko służbowe osoby stwierdzającej zgodność treści.

 

–      w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:

1.      Pracownicy załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku.

2.      Pismo załatwiające sprawę powinno być pod względem formy zewnętrznej dostosowane do blankietów korespondencyjnych  formatu A-4 lub A-5 w układzie pionowym lub poziomym i zawierać:

a)      nagłówek – druk lub podłużną pieczeń nagłówkową

b)      znak sprawy

c)      powołanie się na znak i datę pisma , którego odpowiedź dotyczy

d)      datę podpisania pisma przez osobę upoważnioną

e)      określenie odbiorcy

f)       treść pisma

g)      podpis ( imię nazwisko oraz stanowisko służbowe)

3.  Kopia pisma załatwiającego powinna zawierać:

a)      parafkę osoby i datę sporządzenia pisma

b)      termin wznowienia sprawy lub oznaczenie dołączenia jej do akt

4.  W razie potrzeby pismo i jego kopia powinny zawierać następujące określenia:

a)      pod adresem z prawej strony – wskazówki dotyczące sposobu wysyłania
czystopisu: ?polecony?, ?ekspres?,? za zwrotnym dowodem doręczenia?,?pilne?,
? poufne?  itp.

b)      pod treścią załatwienia z lewej strony arkusza – liczbę przesyłanych załączników

(zał.....) lub wymienia się je  z podaniem liczb porządkowych ;albo na  załączniku wpisuje się w prawym górnym rogu kolejny numer załącznika ( zał. nr ... do pisma znak.....)

c)      adresy tych instytucji lub osób umieszczone pod treścią pisma z lewej strony pod klauzulą: ? otrzymują do wiadomości?- jeżeli treść pisma ma być poza adresatem podania do wiadomości innym instytucjom lub osobom, przez przesłanie kopii pisma

d)      pod treścią pisma z lewej strony – termin wyznaczony do załatwienia sprawy ( termin do dnia ....), określenia tego używa się wyłącznie do jednostek podległych: dla uniknięcia zbędnych ponagleń należy wyznaczyć termin, w którym możliwe jest załatwienie sprawy ; po upływie terminu wyznaczonego do załatwienia sprawy pracownik decyduje o wysłaniu ponaglenia lub przesunięciu terminu i fakt ten odnotowuje w aktach sprawy

e)      ewentualne wskazówki dla sekretariatu

5. Przy załatwieniu sprawy należy wykorzystać formularz i druki przewidziane przepisami szczególnymi.

 6.Jeżeli załatwienie sprawy w określonym terminie nie jest możliwe:

a)      należy postąpić ze sprawą zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi terminów załatwienia , ze szczególnym uwzględnieniem przepisów K.p.a

b)      gdy w konkretnej sprawie nie stosuje się przepisów wymienionych w pkt. 1, a sprawa dotyczy organu nadrzędnego , należy zwrócić się do tego organu z wnioskiem o przesunięcie terminu, podając przyczyny uniemożliwiające załatwienie sprawy w wyznaczonym terminie lub zaproponować nowy termin jej załatwienia.

 


 


 

 

 

 

www.bip.um.opole.pl - Przetargi

www.bip.um.opole.pl  - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych 

Załączniki do pobrania: 2004-04-08 14:58:30 - Statut szkoły (240.00 kB)
2004-04-08 15:17:58 - Struktura szkoły (27.00 kB)
2004-04-08 15:25:57 - Wybrane regulaminy szkoły (320.00 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 10
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Robert Nawrocki
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Robert Nawrocki
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 10:54:17
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 10:54:17
Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-31 09:11:35

Wersja do wydruku...

corner   corner