logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8
im. Gustawa Morcinka
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Gustawa Morcinka
- adres: 45 – 705 Opole, ul. Bonczyka 13
- numer tel/fax: 077/ 4742887
- adres strony internetowej: www.wodip.opole.pl/~sp8opole
- dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
- wicedyrektor: brak
- główny księgowy: mgr Katarzyna Lasończyk
- kierownik gospodarczy: mgr Teresa Szpulak
- podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu
- odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bagińska
 
 Majątek:  na dzień 31.12.2010 r.
-  Budynek  i  boisko                                                         724 736,39 zł
-  Ogrodzenie                                                                       20 118, 07 zł
-  Wyposażenie                                                                 171 208, 85 zł
-  Zbiór  biblioteczny                                                            48 330, 04
 
Plan wydatków budżetowych na rok 2011 :
dział  801  Rozdz.  80101  
wydatki ogółem                                                            -             1 257 600 zł
w  tym :
-  wynagrodzenia  i  pochodne                                       -            1 034 600 zł
-  świadczenia na rzecz osób fizycznych                       -                   2 000 zł
-  wydatki związane z realizacją zadań statutowych       -           221 000 zł
 w tym m. in.
      - zakup energii                                                        -              107 000 zł
     - zakup usług remontowych                                   -                11. 000 zł
     - zakup usług pozostałych                                       -                19 800 zł
    - odpis na ZFŚS                                                       -                 53 800 zł
 
dział  854  Rozdz. 85401  -  świetlice  szkolne
wydatki ogółem                                                            -                147 300 zł
w  tym:
wynagrodzenia  i  pochodne                                      -                 130 500 zł
-  świadczenia na rzecz osób fizycznych                      -                        400 zł
-  wydatki związane z realizacją zadań statutowych    -                    16 400 zł
     w tym m. in.:
           -   zakup energii                                              -                         5 000 zł
           -   zakup usług pozostałych                             -                        1 100 zł
          -   odpis na ZFŚS                                               -                        7 400 zł
Plan finansowy wydzielonego rachunku dochodów na rok 2011 :
Dział  801  Rozdz. 80101 
Przychody własne ogółem                                       -                          21 100 zł
     w tym:
          -   wpływy z różnych opłat                           -                                300 zł
         -   dochody najmu                                            -                           20 000 zł
        -   odsetki                                                           -                                 800 zł
 
Wykaz regulaminów:
·         REGULAMIN PRACY PSP 8
·         REGULAMIN KONTROLI ZARZĄDCZEJ
·         REGULAMIN ORGANIZACYJNY
·         REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH 
·         REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ZDROWOTNEGO 
·         REGULAMIN PRZYZNAWANIA NAGRODY DYREKTORA( dot. nauczycieli)
·         REGULAMIN NAGRÓD PRACOWNIKÓW NIE BĘDĄCYCH NAUCZYCIELAMI
·         REGULAMIN PREMIOWANIA PRACOWNIKÓW NIE BĘDĄCYCH NAUCZYCIELAMI ZATRUDNIONYMI W PSP 8 
·         REGULAMIN WYNAGRADZANIA PRACOWNIKÓW SAMORZĄDOWYCH ZATRUDNIONYCH W PSP NR 8
·         REGULAMIN PRACY RADY PEDAGOGICZNEJ W PSP 8 
·         REGULAMIN NAUCZYCIELA DYŻURNEGO
·         REGULAMIN PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ W PSP 8
·         REGULAMIN PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ W PSP 8 
·         REGULAMIN NADAWANIA UCZNIOM TYTUŁU OPOLSKIEGO ORŁA
·         REGULAMIN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO 
·         REGULAMIN RADY RODZICÓW W PSP 8
·         REGULAMIN NABORU NA WOLNE STANOWISKA URZEDNICZE W PSP NR 8
·         REGULAMIN DOKONYWANIA OCENY PRACOWNIKÓW SAMORZĄDOWYCH                W PSP NR 8
·         REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZEPROWADZAJĄCEJ POSTĘPOWANIE KWALIFIKACYJNE NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
·         PROCEDURA DOKONYWANIA OCENY PRACY NAUCZYCIELA W PSP NR 8
·         PROCEDURY PRZYZNAWANIA PRZEZ DYREKTORA DODATKU MOTYWACYJNEGO NAUCZYCIELOM W PSP NR 8
·         PROCEDURY AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI W PSP NR 8
·         PROCEDURA DOPUSZCZANIA PROGRAMÓW NAUCZANIA DO UŻYTKU SZKOLNEGO W PSP NR 8
·         PROCEDURA POSTĘPOWANIA W SYTUACJI ZAISTNIENIA WYPADKU UCZNIA          W PSP NR 8
·         ZASADY KORZYSTANIA Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH OBOWIĄZUJĄCYCH         W PSP NR 8
·         PROCEDURY WPROWADZANIA I PRZEKAZYWANIA DANYCH W SYSTEMIE INFORMACJI OŚWIATOWEJ
·         PROCEDURA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
·         KRYTERIA RUCHU KADROWEGO W PSP NR 8 ( dot. nauczycieli)
·         INSTRUKCJA OBIEGU DOKUMENTÓW  
·         INSTRUKCJA W SPRAWIE ZASAD I TRYBU PRZEPROWADZANIA INWENTARYZACJI W JEDNOSTCE OŚWIATOWEJ OBJĘTEJ OBSŁUGĄ FINANSOWO KSIĘGOWĄ W PSP 8 
·         INSTRUKCJA PRZECIWPOŻAROWA 
·         INSTRUKCJA EWAUKACJI 
·         INSTRUKCJA  W  SPRAWIE  OCHRONY  DANYCH  OSOBOWYCH 
 
Wszystkie wymienione regulaminy są udostępniane w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 8 w Opolu.
Rejestry, ewidencje, archiwa:
·         rejestr wzorów pieczęci użytkowanych w szkole,
·         rejestr pism przychodzących i wychodzących
·         księga druków ścisłego zarachowania – rejestr wydanych świadectw szkolnych,
·         księga druków ścisłego zarachowania – rejestr wydanych duplikatów świadectw,
·         księga absolwenta – ewidencja wydanych zaświadczeń z OKE,
·         rejestr wydanych legitymacji szkolnych, kart rowerowych, legitymacji PKS
i PKP dla nauczycieli,
·         księga uczniów,
·         księga ewidencji dzieci i młodzieży,
·         arkusze ocen,
·         dzienniki lekcyjne i pozalekcyjne,
·         jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek zatwierdzony przez Archiwum Państwowe w Opolu, dn. 9.03.2001 r. , podległych Kuratorium Oświaty w Opolu,
·         rejestr zatrudnionych (nauczycieli, administracji i obsługi),
·         rejestr zwolnionych (nauczycieli, administracji i obsługi),
·         rejestr udzielonych urlopów dla poratowania zdrowia (nauczyciele),
·         rejestr osób przechodzących na emeryturę lub rentę,
·         rejestr zatrudnionych emerytów i rencistów,
·         rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczycieli,
·         rejestr świadczeń przyznanych z Funduszu Socjalnego i Zdrowotnego,
·         ewidencja wyjść w godzinach pracy (służbowo – nauczyciele i pozostali pracownicy),
·         ewidencja wyjść w godzinach pracy (prywatnie - pracownicy niepedagogiczni),
·         rejestr wydawanych delegacji służbowych,
·         rejestr wydawanych biletów MPK pracownikom (wyjścia służbowe),
·         ewidencja przyjmowanych telefonogramów,
·         rejestr rozmów telefonicznych (służbowych i prywatnych),
·         ewidencja przeprowadzanych kontroli wewnętrznych w placówce,
·         księga (rejestr) kontroli zewnętrznych szkoły,
·         rejestr czeków gotówkowych,
·         rejestr obrotów i sald,
·         rejestr umów zleceń,
·         rejestr KW i KP,
·         księga inwentarzowa środków trwałych,
·         dziennik księgowań,
·         rejestr wydawania zaświadczeń o zarobkach,
·         książka kontroli sanitarnej,
·         książka obiektu budowlanego,
·         ewidencja szkoleń z zakresu BHP i higieny pracy,
·         kartoteki/ewidencja wydawanej odzieży roboczej i ochronnej,
·         rejestr wypadków pracowników w drodze do pracy lub z pracy,
·         rejestr wypadków pracowników przy pracy,
·         księgi protokołów z posiedzeń Rady Pedagogicznej,
·         rejestr Uchwał Rady Pedagogicznej,
·         księgi protokołów z posiedzeń Rady Rodziców,
·         księgi protokołów z posiedzeń zespołów wychowawczych,
·         ewidencja uczniów objętych dozorem kuratora sądowego,
·         ewidencja dzieci korzystających pomocy materialnej,
·         rejestr wypożyczeń książek,
·         ewidencja zbiorów bibliotecznych,
·         rejestr ubytków bibliotecznych,
·         ewidencja kart zdrowia uczniów,
·         książka zabiegów,
Dokumentacja przechowywana w archiwum zakładowym:
·         księgi ewidencji dzieci (1944 /2005),
·         księgi uczniów (1952/2008),
·         arkusze ocen absolwentów (1971/2003),
·         dzienniki lekcyjne i pozalekcyjne (1996/2009),
·         księgi protokołów rad pedagogicznych (1952/1999),
·         protokoły z posiedzeń Komisji Socjalnej (1998/2007)
·         ewidencja osobowa pracowników zwolnionych z placówki: akta osobowe,
·         protokoły kontroli zewnętrznej szkoły,
·         księgi druków ścisłego zarachowania,
·         plan kont (1994/2001),
·         rachunkowość (1997/2000),
·         listy płac i karty wynagrodzeń (1974/2001),
·         dokumentacja inwentaryzacyjna (1996/1998)
Zamówienia publiczne:
Obecnie Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Opolu nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
 
Kontrole:
Termin kontroli
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
14.05. – 31.05.2007
 
Wydział  Kontroli Wewnętrznej i Audytu Urzędu Miasta Opola
Kontrola w zakresie:
- gospodarki finansowej,
- ZFŚS,
- ksiąg rachunkowych,
- systemu kontroli finansowej.
 
12.06.2007 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego   w Opolu
Kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych sportowych ( boiska ), ze szczególnym uwzględnieniem usytuowanych na nich instalacji i urządzeń technicznych.
 
29.08.2007 r.
Powiatowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny
Kontrola sanitarna pod kątem przygotowania do nowego roku szkolnego.
 
 
15.11.2007 r.
Powiatowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny
Kontrola wydawania posiłków dla uczniów.
 
13.05.2008 r.
Urząd Miasta Opola
Wdrożenie Regulaminu dodatków dla nauczycieli     -   wychowawstwo,
Wdrożenie Rozporządzenia MEN dot. minimalnych stawek zasadniczych dla nauczycieli od 01.01.2008.
09.10. – 23.10.2008 r.
Urząd Miasta Opola Wydział Budżetu Referat Sprawozdawczości Oświaty
1. Prawidłowości prowadzenia gospodarki finansowej:
-  dokonywanie wydatków w sposób celowy, gospodarny i oszczędny,
- prawidłowość kwalifikowania wydatków wg kwalifikacji budżetowej,
- rzetelność dowodów księgowych dokumentujących wydatki,
- zgodność wydatków z zatwierdzonym planem finansowym,
- zgodność sprawozdań z zapisami operacji gospodarczych.
2. Przestrzegania zasad prowadzenia rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
21.11.2008r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
w Opolu
Kontrola bieżąca stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla uczniów.
03.02.2009 r.
Kuratorium Oświaty
w Opolu
Skuteczność realizacji podstaw programowych w zakresie zagadnień związanych z nauczaniem i wychowaniem w kontekście   praw człowieka.
12.03.2009r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny 
w Opolu
Urzędowa kontrola żywności, ocena stanu sanitarnego szkoły.
12.05.2009 r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
w Opolu
Kontrola stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń sanitarnych dla uczniów.
03.08.2009 r.
Urząd Miasta Opola
Wdrożenie Regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych.
21.05.2010 r.
Kuratorium Oświaty
w Opolu
Prawidłowość nadzorowania przez dyrektora PSP 8 spełniania przez dzieci sześcioletnie obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego.
05.10.2010 r.
Kuratorium Oświaty
w Opolu
Ocena pracy dyrektora. Przykłady działań.
06.12.2010 r.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
w Opolu
Ocena stanu sanitarnego szkoły, ocena warunków zdrowotnych w pracowniach komputerowych.
Protokoły z przeprowadzonych kontroli są dostępne w sekretariacie szkoły.  
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
Miejsce przyjmowania interesantów
dni
godziny
1. Sekretariat szkolny
od poniedziałku
do piątku
( w dni robocze)
 
7.30 – 15.00
2. Gabinet dyrektora
a) od poniedziałku do piątku oraz
b) w dni spotkań nauczycieli z rodzicami (wywiadówki, zebrania, konsultacje)
8.00 – 16.00
 
16.00 – 20.00
3. Księgowość
od poniedziałku
do piątku
8.00 – 14.00
4. Pokój nauczycielski, sale lekcyjne:
- pedagog szkolny,
 
 
 
- nauczyciele
poniedziałek               wtorek                             środa                          czwartek                    piątek                                     w dni wywiadówek, spotkań konsultacji
ustalone terminy wywiadówek, zebrań, konsultacji
12.00 - 16,00                                                   8.00  –  11.00                      11,00 – 13.00                 9.00   - 11.00                         9.00   -  11.00
16.00 - 20.00                                           
16.00 – 20.00
 
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
W placówce obowiązuje Instrukcja kancelaryjna obiegu dokumentów.
Sprawy zgłaszane ustnie odnotowuje się w formie notatki służbowej lub stosuje się właściwą adnotację w protokołach zespołów, dziennikach , teczkach aktowych i jeśli nie wymagają konsultacji z osobami z zewnątrz lub z instytucjami – są załatwiane bezzwłocznie tj. tego samego dnia lub następnego, najdalej do 7 dni.
Sprawy zgłaszane na piśmie podlegają rejestracji w dzienniku korespondencji oraz stawia się na nich datę wpływu do placówki. Dyrektor umieszcza na piśmie adnotację, z której wynika kto ma sprawę załatwić, w jakim terminie, z kim skonsultować, podaje również własną propozycję załatwienia sprawy. Następnie pismom nadaje się numery z jednolitego rzeczowego wykazu akt i przekazuje za pokwitowaniem, według kompetencji, pracownikom do załatwienia.
Odpowiedź, udzielana na piśmie, podpisana przez dyrektora, przechodzi przez dziennik korespondencji wychodzącej, zawiera podstawę prawną i sposób odwołania się. Ważne sprawy są wysyłane listami poleconymi lub jeśli interesant odbiera osobiście – to kwituje odbiór.
Sprawy zgłaszane na piśmie są załatwiane w terminie od 7 do 14 dni, natomiast jeżeli wymagają postępowania wyjaśniającego: czasu, konsultacji z innymi instytucjami lub osobami np. Wydział Oświaty UM, Kuratorium, MOPR, Kurator Sądowy, Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, Radca Prawny..., są załatwiane w terminie od 7 dni do 2 miesięcy. O wydłużeniu terminu udzielenia odpowiedzi, zainteresowany jest każdorazowo powiadamiany.
Wszystkie sprawy są załatwiane według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

 

Załączniki do pobrania: 2004-07-20 15:28:18 - Statut szkoły (88.79 kB)
2004-07-20 15:31:57 - Wybrane regulaminy (96.00 kB)
2011-05-31 13:47:04 - Struktura Organizacyjna (26.50 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 8
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 09:55:41
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 09:55:41
Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-31 13:47:49

Wersja do wydruku...

corner   corner