ZARZĄDZENIE Nr OR-I.120.1.50 .2012 r.
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 13 marca 2012 r.
w sprawie wprowadzenia procedury ewidencjonowania i rozliczania dochodów związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152–94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola z późn. zm. i w związku z art. 255 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), postanawiam co następuje:
§ 1
Wprowadzam Procedurę ewidencjonowania i rozliczania dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez Miasto Opole raz miejskie jednostki organizacyjne – stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo-Księgowemu i miejskim jednostkom organizacyjnym realizującym dochody z zakresu administracji rządowej.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński
Nazwa dokumentu: | w sprawie wprowadzenia procedury ewidencjonowania i rozliczania dochodów związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej. |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Plewka-Zastępca Skarbnika Miasta |
Osoba, która odpowiada za treść: | Anna Plewka-Zastępca Skarbnika Miasta |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2012-03-13 08:09:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2012-03-13 08:09:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2012-03-14 08:17:31 |