logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Opole: Przebudowa ul. Oświęcimskiej w Opolu na odcinku od ul. Dunikowskiego do stacji TAURON - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
Numer ogłoszenia: 23362 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole , ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Oświęcimskiej w Opolu na odcinku od ul. Dunikowskiego do stacji TAURON - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze złożeniem wniosku o wydanie Decyzji o pozwoleniu na budowę (spełniającego wszystkie wymogi wynikające z polskiego prawa obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania przetargowego) oraz zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę dla zadania pn. Przebudowa ul. Oświęcimskiej w Opolu na odcinku od ul. Dunikowskiego do stacji TAURON. Ekspertyza stanu nawierzchni jezdni ul. Oświęcimskiej na odcinku od ul. Dunikowskiego do rozdzielni TAURON oraz ul. Popiełuszki na odcinku od C.H. Gaja do ul. Oświęcimskiej w Opolu w wersji papierowej i elektronicznej znajduje się do wglądu w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu. 1.1.Opis stanu istniejącego: Ul. Oświęcimska - droga wojewódzka nr 423 dwukierunkowa o przekroju 2 × 1 Na odcinku od ul. Dunikowskiego (0+000,00) do rozdzielni TAURON (0+931,00) występuje: a) przekrój uliczny w km od 0+000,00÷0+500,00 o następujących parametrach technicznych: -jezdnia szerokości 7,20m -obustronne chodniki szerokości 1,70÷2,40m b) przekrój półuliczny w km od 0+500,00÷0+931,00 o następujących parametrach technicznych: -jezdnia szerokości 7,20m -prawostronny chodnik szerokości 2,00m -prawostronny ciąg pieszo-rowerowy szerokości 4,50 m oddzielony od krawędzi jezdni pasem zieleni szerokości 4,00m -lewostronne pobocze gruntowe Stan nawierzchni jezdni: a)pas lewy - na całej długości 0+000,00÷0+931,00 oraz pas prawy - od ul. Dunikowskiego km 0+000,00 do ul. Św. Katarzyny km 0+290,00 i od ul. Grzesika km 0+730,00÷0+931,00 -6cm beton asfaltowy - stan zły z licznymi spękaniami siatkowymi -10cm kostka granitowa 10/10 -15÷20cm piasek -poniżej pospółka b)pas prawy - od ul. Św. Katarzyny km 0+290,00 do ul. Grzesika km 0+730,00 - nowa konstrukcja -6cm beton asfaltowy - stan zły - zaczynają pojawiać się spękania siatkowe -25cm tłuczeń -poniżej pospółka żółta Chodniki, krawężniki Na całej długości po stronie prawej oraz po stronie lewej na odcinku od ul. Dunikowskiego do km 0+115,00 znajduje się chodnik którego stan wraz z krawężnikiem ocenia się jako dobry. Od km 0+140,00 do km 0+450,00 po stronie lewej znajduje się chodnik z płyt betonowych 35x35 - stan zły. W 70% chodnik przysypany ziemią, a powierzchnie odkryte posiadają duże nierówności i spękania. Krawężnik betonowy na większości odcinka wtopiony na poziomie krawędzi jezdni, posiada duże ubytki i nierówności. Na przedmiotowym odcinku występują nieliczne wpusty uliczne, które są niedrożne - wypełnione wodą. Brak śladu kanału deszczowego, nie znaleziono żadnej studzienki rewizyjnej z wyjątkiem jednej w km 0+770,00 w chodniku po stronie prawej. Studnia ta zasypana jest gruntem bez widocznego odpływu. 1.2.Wytyczne dotyczące budowy drogi a)wymiana konstrukcji jezdni, b)parametry projektowanej drogi, - droga klasy L - jednoprzestrzenna 2 × 3,5 m - kategoria ruchu KR-4 - obciążenie 115 kN/oś c)budowa ciągu rowerowego - strona lewa jadąc w kierunku Przywór d)odwodnienie powierzchni jezdni poprzez wpusty do kanalizacji deszczowej projektowanej przez pracownię PROJEKTOWANIE SIECI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH Joanna Krzystek, e)geometrię drogi należy uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola, 45-018 Opole, pl. Wolności 7-8, f)konstrukcję nawierzchni jedni należy uzgodnić z Miejskim Zarządem Dróg w Opolu, 45-512 Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, g)projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz projekt docelowej organizacji ruchu należy uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola, 45-018 Opole, pl. Wolności 7-8. 1.3.Wytyczne dotyczące budowy kanalizacji deszczowej a)sieć kanalizacji deszczowej jest projektowana przez pracownię PROJEKTOWANIE SIECI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH Joanna Krzystek, 45-057 Opole, ul. Ozimska 8, Wykonawca jest zobowiązany do skoordynowania zakresu prac dla uzyskania spójnego projektu odwodnienia drogi, b)na etapie projektowania należy dokonać uzgodnienia w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej UM Opola, 1.4.Wytyczne dotyczące oświetlenia ulicznego (wg wskazań UM Opola WITiGK) a)na odcinku od ul. Dunikowskiego do skrzyżowania z ul. Smolki należy dobudować jedną oprawę oświetleniową, b)na odcinku od ul. Smolki do GPZ Tauron należy dobudować trzy oprawy oświetleniowe na słupach energetycznych istniejącej linii napowietrznej, c)przed złożeniem wniosku w zakładzie energetycznym Grupa Tauron EnergiaPro o/Opole, jego treść należy uzgodnić w Urzędzie Miasta Opola Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej a następnie przedłożyć do podpisu do tutejszego Zarządu d)projekt branży elektrycznej należy uzgadniać z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola, 45-018 Opole, pl. Wolności 7-8. 1.5.Wytyczne dotyczące kanału technologicznego a)na odcinku objętym przebudową należy zaprojektować kanał technologiczny Art. 39 ust 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.). b)kanał technologiczny winien spełniać warunki określone w ustawie z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 106 poz. 675) c)lokalizację kanału technologicznego należy uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. 1.6.Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: Etap I 1)Opracowanie koncepcji przebudowy, 2)Wystąpienie do Urzędu Miasta Opola Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej oraz Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu o zaopiniowanie zaproponowanego rozwiązania, Uwaga! Realizacja II Etapu przedmiotu zamówienia, nastąpi po uzyskaniu pozytywnej opinii Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. Etap II 1)Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów z informacją terenowo prawną, 2)Projekt budowlany wielobranżowy (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), 3)Projekt wykonawczy - oddzielnie dla każdej branży , 4)Inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 5)Uzyskanie - na własny koszt - wszelkich stosownych uzgodnień, opinii, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych, 6)Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz docelowej organizacji ruchu, 7)Sporządzenie: a) oddzielnie dla każdej branży: - przedmiaru robót zawierającego scalone kosztorysy ofertowe - kosztorysu inwestorskiego, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 8)Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek w formie umów użyczenia (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 9)Uzyskanie - na własny koszt - wszelkich stosownych uzgodnień, opinii, decyzji, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym oraz wskazanymi jednostkami przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych 10)Dołączyć do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 11)Opracowanie i złożenie - w imieniu Zamawiającego - wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 12)Udzielić 36-miesięczną gwarancję. 1.7.Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy a)koncepcja - 3 egz. b)projekt budowlany wielobranżowy zawierający informację bioz. - 4 egz. c)projekty wykonawcze oddzielnie dla każdej branży - po 4 egz. d)projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz docelowej organizacji ruchu - po 4 egz. e)przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe dla każdej branży - po 2 egz. f)kosztorysy inwestorskie oddzielnie dla każdej branży - po 2 egz. g)specyfikacje techniczne - 4 egz. h)wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) o wydanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz zgłoszenie robót niewymagających zezwolenia na realizację inwestycji drogowej - po 4 kpl i)wersja elektroniczna kompletu dokumentacji - po 2 szt w formacie - .pdf..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust.1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie ma być złożone a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców (jeżeli będzie je składał pełnomocnik wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna), albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem do wykazu dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem/wykonywaniem co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji przebudowy drogi wraz z oświetleniem ulicznym, kanalizacją deszczową, instalacją telekomunikacyjną. Posługując się doświadczeniem innego podmiotu Wykonawca winien powołać się na jego udział w wykonywaniu części zamówienia. W tym, celu należy określić część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone temu podmiotowi (patrz formularz Oferta Przetargowa p. 8). W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży drogowej bez ograniczeń, elektrycznej, sieci wod- kan. i telekomunikacyjnej. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. Zmian przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności jej: 1.1. Zakresu, 1.2. Terminu, 1.3. Ceny, a w szczególności: a) zmian podatku VAT, b) wprowadzenia akcyzy, c) braku konieczności wykonania któregokolwiek elementu zamówienia wykazanego w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Zmiany nazwy lub adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno- prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 3. Zmiany podwykonawcy lub osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do kierowania pracami wymienionymi w ofercie, za uprzednią zgoda Zamawiającego, 4. Zmiany terminu wykonania usług w przypadku: a) przedłużenia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, terminu wydania decyzji administracyjnych lub uzgodnień przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację usług, b) udzielenia zamówienia dodatkowego bądź uzupełniającego powodującego wstrzymanie usług zasadniczych, c) konieczności przerwania usług ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie usług, d) zaistnienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację usług, e) wstrzymania usług, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, przez uprawniony organ. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a strony umowy wyrażają na to zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pokój nr.209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd dróg w opolu, ul. obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pokój 213 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Nazwa dokumentu: Przebudowa ul. Oświęcimskiej w Opolu na odcinku od ul. Dunikowskiego do stacji „TAURON” – opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2012-01-25 10:43:42
Data udostępnienia informacji: 2012-01-25 10:43:42
Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-06 11:32:40

Wersja do wydruku...

corner   corner