Szanowni Państwo,
Naczelnicy wydziałów/kierownicy
samodzielnych referatów
/pełnomocnicy Prezydenta
W związku z kończącymi się w dniu 31.12.2012r. umowami zawartymi pomiędzy Miastem Opole a Agorą S.A. oraz Pro Media Sp. z o.o. dot. „Publikacji ogłoszeń prasowych dla Urzędu Miasta Opola” jest konieczność wszczęcia postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy ww. usługi realizowanej w 2013roku.
W związku z powyższym proszę o przekazanie pisemnie wypełnionego harmonogramu ( wg wzoru poniżej) dot. zabezpieczonej w danej komórce organizacyjnej kwoty na publikację ogłoszeń w prasie do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w terminie do 10 grudnia 2012r.
Z uwagi na konieczność rozbicia kwoty na publikację na 2 wartości: tj. kwotę przeznaczoną na publikację w prasie o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, proszę o złożenie po 2 harmonogramy, po jednym dla określonej kwoty.
Nie przedłożenie powyższego harmonogramu będzie skutkowało brakiem możliwości wydatkowania środków pieniężnych będących w puli wydziału/referatu na ww. cel.
Wg wzoru:
HARMONOGRAM
( dot. *publikacji ogłoszeń w prasie lokalnej/ogólnopolskiej)
z dnia ……………
Do umowy nr ……………… numer RB…………………
Zawartej w dniu ………………
Uwagi:
Zadanie budżetowe nr: …………………….
Dział, Rozdział, Paragraf: ……………………..
Nazwa zadania budżetowego: …… ………………
Źródło finansowania (symbol): …………..…………
Realizacja (zaangażowanie) w roku 2013 na kwotę …………………
* niepotrzebne skreślić
………………………………
Naczelnik Wydziału/
Kierownik Samodzielnego Referatu
|
Naczelnik
Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Alicja Trychan