logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                             Szanowni Państwo,

                                                             Naczelnicy                                                                                                                                                         wydziałów/kierownicy                  
                                                             samodzielnych referatów
                                                             /pełnomocnicy Prezydenta

 

W związku z kończącymi się w dniu 31.12.2012r. umowami zawartymi pomiędzy Miastem Opole a Agorą S.A. oraz Pro Media Sp. z o.o. dot. „Publikacji ogłoszeń prasowych dla  Urzędu Miasta Opola” jest konieczność wszczęcia postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy ww. usługi realizowanej w 2013roku.

W związku z powyższym proszę o  przekazanie pisemnie wypełnionego harmonogramu ( wg wzoru poniżej) dot. zabezpieczonej w danej komórce organizacyjnej  kwoty na publikację ogłoszeń w prasie do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w terminie do 10  grudnia  2012r.

Z uwagi na konieczność rozbicia kwoty na publikację na 2 wartości: tj. kwotę przeznaczoną na publikację w prasie o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, proszę o złożenie po 2 harmonogramy, po jednym dla określonej kwoty.

Nie przedłożenie powyższego harmonogramu będzie skutkowało brakiem możliwości wydatkowania środków pieniężnych będących w puli wydziału/referatu  na ww. cel.

 

Wg wzoru:

 

HARMONOGRAM

( dot. *publikacji ogłoszeń w prasie lokalnej/ogólnopolskiej)

z dnia ……………

Do umowy nr       ………………                                                  numer RB…………………

Zawartej w dniu ………………

 

Uwagi:

Zadanie budżetowe nr:                 …………………….

Dział, Rozdział, Paragraf:            ……………………..

Nazwa zadania budżetowego:      …… ………………

Źródło finansowania (symbol):    …………..…………

Realizacja (zaangażowanie) w roku 2013 na kwotę  …………………

 

* niepotrzebne skreślić 

 ………………………………         

Naczelnik Wydziału/

   Kierownik Samodzielnego Referatu

 

                                                                                                 

                                                                                                       Naczelnik

                                                                                                       Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

                                                                                                       Alicja Trychan

Nazwa dokumentu: Publikacja ogłoszeń prasowych dla Urzędu Miasta Opola
Osoba, która wytworzyła informację: UMO
Osoba, która odpowiada za treść: UMO
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Lontkowski
Data wytworzenia informacji: 2012-11-27 10:39:46
Data udostępnienia informacji: 2012-11-27 10:39:46
Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-27 10:44:06

Wersja do wydruku...

corner   corner