ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.74.2011
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 listopada 2011 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) – ustalam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Opola, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr: OR.I-0152-125/06 z dnia 29 września 2006 r., OR.I-0152-131/06 z dnia 24 października 2006 r., OR.I-0152-20/07 z dnia 26 stycznia 2007 r., OR.I-0152-44/07 z dnia 21 marca 2007 r., OR.I-0152-47/07 z dnia 30 marca 2007 r., OR.I-0152-77/07 z dnia 30 maja 2007 r., OR.I-0152-126/07 z dnia 18 września 2007 r., OR.I-0152-142/07 z dnia 30 października 2007 r., OR.I-0152-148/07 z dnia 9 listopada 2007 r., OR.I-0152-186/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., OR.I-0152-194/08 z dnia 25 lutego 2008 r., OR.I-0152-208/08
z dnia 18 marca 2008 r., OR.I-0152-219/08 z dnia 17 kwietnia 2008 r., OR.I-0152-238/08 z dnia 30 maja 2008 r., OR.I-0152-263/08 z dnia 22 lipca 2008 r., OR.I-0152-323/08 z dnia 31 października 2008 r., OR.I-0152-334/08 z dnia 27 listopada 2008 r., OR.I-0152-419/09 z dnia 1 kwietnia 2009 r., OR.I-0152-438/09 z dnia 7 maja 2009 r., OR.I-0152-488/09 z dnia 12 sierpnia 2009 r., OR.I-0152-514/09 z dnia 14 października 2009 r.,OR.I-0152-550/09 z dnia 17 grudnia 2009 r., OR.I-0152-560/10 z dnia 15 stycznia 2010 r., OR.I-0152-564/10 z dnia 27 stycznia 2010 r., OR.I-0152-608/10 z dnia 1 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-621/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-646/10 z dnia 30 czerwca 2010 r., OR.I-0152-699/10 z dnia 29 października 2010 r., OR.I-0152-1/10 z dnia 9 grudnia 2010 r., OR.I-0152-13/10 z dnia 29 grudnia 2010 r., OR.I-0152-36/11 z dnia 28 stycznia 2011 r., OR.I-0152-52/11 z dnia 10 marca 2011 r., OR.I-0152-63/11 z dnia 12 kwietnia 2011 r., OR.I-0152-74/11 z dnia 10 maja 2011 r., OR.I-0152-76/11 z dnia 13 maja 2011 r., OR.I-0152-86/11 z dnia 31 maja 2011 r., OR-I.120.1.7.2011 z dnia 15 lipca 2011 r., OR-I.120.1.11.2011z dnia 1 sierpnia 2011 r., OR-I.120.1.20.2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r., OR-I.120.1.36.2011 z dnia 19 września 2011 r., OR-I.120.1.53.2011 z dnia 25 października 2011 r. i OR-I.120.1.60.2011 z dnia 10 listopada 2011 r. wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 2 w ust. 1 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) samodzielne stanowisko pracy – Miejskiego Rzecznika Konsumentów, Pełnomocnika ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Asystenta Prezydenta, Doradcę Prezydenta, Pełnomocnika ds. Zdrowia i Programów Profilaktycznych, Pełnomocnika ds. Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi,”;
2) w § 15 w ust. 1 w pkt 42 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 43 w brzmieniu:
„ 43) Pełnomocnik ds. Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi.”;
3) dodaje się § 55i w brzmieniu:
„§ 55 i
1. Pełnomocnik ds. Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (Symbol PZGOK) jest samodzielnym stanowiskiem pracy.
2. Do zakresu działania Pełnomocnika ds. Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi należy:
1) analizowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie miasta Opola, opracowywanie koncepcji budowy nowego systemu oraz przygotowanie podstaw zarządzania jego funkcjonowaniem przy współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi,
2) opracowywanie wytycznych programu działalności informacyjnej mieszkańców
w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi i jego wdrażanie,
3) opracowywanie projektów materiałów przetargowych i projektów umów na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów, szacowanie kosztów funkcjonowania nowego systemu oraz ustalanie cennika opłat pobieranych od mieszkańców,
4) opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta, w tym regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Opola, wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie niezbędnym do wdrożenia i prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,
5) kontrola stosowania i przestrzegania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.”;
4) załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński