logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Opole: Pełnienie funkcji Inżyniera przy realizacji zadania: Remont wiaduktu w ciągu Obwodnicy Północnej
Numer ogłoszenia: 208358 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Opolu , Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543767, 4536602, faks 077 4536602 w.102.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera przy realizacji zadania: Remont wiaduktu w ciągu Obwodnicy Północnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera na zadaniu j.w , w zakresie; 1.inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, 2.koordynacji zadania inwestorskiego, 3.rozliczenia rzeczowo - finansowego zadania, 4.inspektora nadzoru inwestorskiego nad zrealizowanymi robotami budowlanymi w okresie gwarancji, 5.nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, mostowej, sanitarnej w zakresie kanalizacji deszczowej, oraz robotami związanymi z oznakowaniem organizacji robót. Uwaga! Zakres rzeczowy zadania: Remont wiaduktu w ciągu Obwodnicy Północnej zgodny jest z dokumentacją techniczną i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, które obejmują: 1.Roboty budowlano montażowe na wiadukcie polegające na: a/ rozbiórce nawierzchni jezdni i chodników, krawężników, wyposażenia obiektu(poręcze, bariery, izolacja, nadbeton, dylatacje, wpusty odwadniające), b/ wykonaniu płyty nadbetonu na belkach prefabrykowanych typu GROMNIK-12, c/ naprawień uszkodzeń w betonie dźwigarów (powierzchnie boczne i spód), d/ wykonaniu kap chodnikowych, e/ wykonaniu nowego wyposażenia obiektu (wpusty odwadniające, izolacja, krawężniki, poręcze, osłony trakcyjne, bariery, dylatacje), f/ wykonaniu nawierzchni na obiekcie i dojazdach wraz z poszerzeniem, g/ odtworzeniu oznakowania poziomego, h/ naprawie uszkodzeń w filarach i przyczółkach. 2.Roboty budowlano - montażowe na ul. Kępskiej (przewidzianej jako droga dojazdowa dla remontowanego wiaduktu) polegające na: a/ wymianie nawierzchni jezdni na całym odcinku ulicy, b/ ułożeniu krawężników, c/ wykonaniu poboczy, d/ udrożnieniu odcinka kanalizacji. W czasie remontu wiaduktu utrzymany będzie ruch samochodowy na obiekcie. Remont ul. Kępskiej prowadzony będzie połówkami jezdni przy zachowaniu ruchu samochodowego. Roboty prowadzone będą zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Remont wiaduktu prowadzony będzie w uzgodnieniu z Zarządcą linii kolejowej. Dokumentacja techniczna, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót umieszczone zostaną na stronie internetowej MZD w Opolu oraz udostępnione w Miejskim Zarządzie Dróg w Dziale Mostów w godzinach od 8 do 14, po uprzednim uzgodnieniu terminu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-0, 71.24.70.00-0, 71.24.80.00-0, 71.31.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust.1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 (wykonanej i rozliczonej) usługi związanej z nadzorowaniem lub kierowaniem robotami budowlano - montażowymi przy: a) remontcie, budowie lub przebudowie co najmniej jednego wiaduktu z betonu zbrojonego nad linią kolejową b)remontcie, przebudowie lub budowy drogi o nawierzchni asfaltowej z SMA o powierzchni nie mniejszej niż 3 000 m2 Wymienione usługi mogą być wykazane jako wykonane oddzielnie w kilku zadaniach lub łącznie w jednym zadaniu. Załączone dokumenty (referencje) potwierdzające ich należyte wykonanie mają dotyczyć robót wskazanych w wykazie. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Posługując się doświadczeniem innego podmiotu Wykonawca winien powołać się na jego udział w wykonywaniu części zamówienia. W tym celu należy określić część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone temu podmiotowi. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże po 1 osobie: 1 Koordynator zadania z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w specjalności mostowej bez ograniczeń posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w koordynowaniu zadań o podobnym charakterze. W doświadczeniu zawodowym koordynator zadania powinien wykazać się 1 (jednym) zakończonym i rozliczonym zadaniem polegającym na koordynowaniu prac związanych z przebudową lub budową wiaduktu minimum klasy C nad linią kolejową. Opisane doświadczenie ma być potwierdzone poprzez załączenie zawodowego CV zawierającego informacje potwierdzające stawiane warunki. Uwaga: Koordynator zadania w zależności od posiadanych uprawnień może pełnić jednocześnie funkcję inspektora robót mostowych lub drogowych. 2 Inspektor robót mostowych - uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 letnie na stanowisku inspektora nadzoru, przy robotach związanych z budową lub przebudową obiektów inżynierskich to jest wiaduktów / mostów. W doświadczeniu zawodowym inspektor robót mostowych powinien wykazać się co najmniej 1 zadaniem polegającym na nadzorowaniu budowy lub przebudowy obiektu inżynierskiego (wiaduktu) nad linią kolejową ( minimum klasy C wg. PN-85/S-10030 ). Opisane doświadczenie ma być potwierdzone poprzez załączenie zawodowego CV zawierającego informacje potwierdzające stawiane warunki. 3 Inspektor robót drogowych - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 letnie na stanowisku inspektora nadzoru przy robotach budowlanych związanych z budową lub przebudową ulic, skrzyżowań lub rond. W doświadczeniu zawodowym inspektor robót drogowych powinien wykazać się co najmniej 1 zadaniem polegającym na nadzorowaniu budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 3 000 m2 4 Inspektor poszczególnych branż : robót sanitarnych ( kanalizacja deszczowa) - powinni wykazać się stosownymi uprawnieniami oraz minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku inspektora nadzoru. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby, którą udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie w przypadku : 1.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres i termin; 2.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenie akcyzy; 3.zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; 4.zmiany osób przewidzianych do kierowania, nadzorowania robót wymienionych w ofercie, za uprzednią zgodą zamawiającego; 5.zmiany podwykonawców robót wymienionych w ofercie, za uprzednią zgodą zamawiającego; 6.zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych; 7.zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: 7.1.przedłużeniem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydawania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót; 7.2.udzieleniem zamówienia dodatkowego bądź zamiennego powodującego wstrzymanie zamówienia podstawowego; 7.3.koniecznością przerwania robót, ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizacje robót zgodnie ze specyfikacją techniczną; 7.4.koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii i napraw uzbrojenia podziemnego, bądź urządzeń przez ich użytkowników , co może uniemożliwić terminową realizację zamówienia; 7.5.wstrzymaniem robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ; 7.7 wystąpieniem sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole pokój 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg Opole, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 54 sekretariat do godziny 10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Nazwa dokumentu: Pełnienie funkcji Inżyniera” przy realizacji zadania: „Remont wiaduktu w ciągu Obwodnicy Północnej”.
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2011-07-20 13:22:37
Data udostępnienia informacji: 2011-07-20 13:22:37
Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-20 13:28:34

Wersja do wydruku...

corner   corner