logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Opole: Zabezpieczenie stateczności przęsła skrajnego na przyczółku mostu stalowego przez rzekę Odrę w ciągu ul. Nysy Łużyckiej (droga wojewódzka nr 435) w Opolu.
Numer ogłoszenia: 284068 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Opolu , Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543767, 4536602, faks 077 4536602 w.102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie stateczności przęsła skrajnego na przyczółku mostu stalowego przez rzekę Odrę w ciągu ul. Nysy Łużyckiej (droga wojewódzka nr 435) w Opolu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie stateczności przęsła skrajnego na przyczółku mostu stalowego przez rz, Odrę w ciągu ul. Nysy Łużyckiej ( droga wojewódzka nr 435 ) w Opolu 1. Opis stanu istniejącego: Most drogowy, stalowy przez rzekę Odrę w ciągu ul. Nysy Łużyckiej w Opolu - JNI 01016145, droga wojewódzka nr 435. Obiekt wybudowano w latach 1984÷1984. Jest to ustrój czteroprzęsłowy, ciągły, o długości 183,28 m. Rozpiętości teoretyczne przęseł, licząc od centrum miasta : 31,00m + 58,90m + 46,29m + 46,29m. Szerokość całkowita obiektu 15,75 ÷ 18,20. W przekroju poprzecznym dwa stalowe spawane dźwigary blachownicowe ze stalową płytą ortotropową. Dźwigary oparte na przyczółkach żelbetowych i trzech żelbetowych filarach. Łożyska stalowe wałkowe. Nawierzchnia jezdni na obiekcie i na dojazdach do obiektu - bitumiczna. 2. Zakres prac przewidzianych w umowie obejmuje: - zabezpieczenie przed odrywaniem przęsła skrajnego mostu na przyczółku prawobrzeżnym. Ponadto: 1.1 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza: - bieżącą obsługę geodezyjną - oznakowanie na czas prowadzenia robót - badania zgodnie z ST 1.2.Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowego wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonywania robót. 1.4. Wbudowane materiały będące własnością wykonawcy musza odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7.07.1994 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawa z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. nr 92, poz. 881), odpowiadać Normom oraz posiadać stosowne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 1.5. Wykonawca winien zapewnić kontrole jakości robót i materiałów oraz przekazać zamawiającemu deklaracje zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, itp.) powinien przekazać przy robotach zanikających oraz przy odbiorze całości robót. 1.6.Wykonawca ma obowiązek zorganizować i prowadzić zlecone roboty z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 1.8. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów. Na wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), a w szczególności opisane w rozdziale 4 ustawy. 1.9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu prowadzenia robót wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego określonego szczegółowymi zapisami umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy
 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wskazać: - kierownika robót, posiadającego stosowne uprawnienia w szczególności w branży mostowej, oraz jego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z co najmniej 5 letnim stażem i 3 letnim doświadczeniem na stanowisku w zakresie robót mostowych, - majstra robót z co najmniej 3 letnim stażem i 2 letnim doświadczeniem na tym stanowisku w zakresie robót mostowych) - załącznik do SIWZ, oraz złożyć wykaz potwierdzający wykonanie robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykaz musi zawierać min. 1 obiekt o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania - załącznik do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, że najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczył budowę od odpowiedzialności cywilnej za szkody, oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, oraz dokument informujący, że Wykonawca ma dostęp do kredytu lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót w wysokości co najmniej 50 000,00 zł (informacja banku potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy). 5.Oferta przetargowa powinna ponadto zawierać dane dotyczące ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonych im części zamówienia oraz podaniem ich uprawnień i doświadczenia - na oddzielnym załączniku, którego wzór jest identyczny jak wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. 6. Oferta powinna również zawierać formę i wysokość wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (konsorcjum) o udzielenie powyższego zamówienia - Zamawiający żąda od ustanowionego przez wykonawców Pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu: - Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (wystawionego co do aktualności w ciągu ostatnich 6 miesięcy, liczonych do dnia złożenia oferty). - dokumentów określonych powyżej- wykaz oświadczeń lub dokumentów. - od każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum składającego ofertę. - pozostałych dokumentów - wspólnych dla wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 54 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a) zmian przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin i cenę (w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenie akcyzy), b) zmiany nazwy lub adresy firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firma, c) zmiany podwykonawcy, osób przewidzianych do kierowania i nadzorowania prac za uprzednią zgodą zamawiającego, d) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, d) zmiany terminu wykonania robót, w przypadku zaistnienia konieczności przerwania prowadzenia robót, np. ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie prac zgodnie ze specyfikacją techniczną, natrafienie podczas wykopów na niewypały, itp. e) przedłużenia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację prac, f) sytuacji niezależnych od stron umowy, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, g) wstrzymanie prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przez uprawniony organ, h) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Zmiana umowy może nastąpić gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a strony wyrażą na to zgodę. Warunkiem zmiany postanowień umowy będzie wniosek Wykonawcy, poparty stosownymi dokumentami..

 


 

 



 

Nazwa dokumentu: Zabezpieczenie stateczności przęsła skrajnego na przyczółku mostu stalowego przez rzekę Odrę w ciągu ul. Nysy Łużyckiej (droga woj. 435) w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2009-08-19 10:32:56
Data udostępnienia informacji: 2009-08-19 10:32:56
Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-09 12:49:02

Wersja do wydruku...

corner   corner