logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Opole: Opracowanie koncepcji budowy Trasy Średnicowej w Opolu na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Prószkowskiej.
Numer ogłoszenia: 354501 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Opolu , Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543767, 4536602, faks 077 4536602 w.102.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji budowy Trasy Średnicowej w Opolu na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Prószkowskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. opracowanie koncepcji budowy odcinka Trasy Średnicowej w Opolu na odc. od ul. Piastowskiej do ul. Prószkowskiej wraz z budową dwóch wiaduktów, dwóch mostów, odwodnieniem i oświetleniem ulicznym - długość odcinka ok. 1,4 km, 1.2 uzyskanie pozytywnych opinii do przyjętego rozwiązania wydanych przez Zamawiającego i Wydział Inżynierii Miejskiej w Opolu 2. Wytyczne dla Wykonawcy 2.1. Zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w terenie. 2.2. Prace projektowe należy wykonywać we współpracy z Polskimi Kolejami Państwowymi. 2.3. Koncepcję należy opracować na aktualnych mapach do celów projektowych w skali 1:500. 2.4. W koncepcji należy podać współrzędne przebiegu linii rozgraniczających. 2.5. W koncepcji należy przyjąć: - drogę klasy: L lub Z - jezdnia - szerokości 6-7 m - ciąg pieszo-rowerowy po jednej stronie jezdni, - odwodnienie i oświetlenie na całej długości trasy, - lokalizację ekranów akustycznych. 2.6. Koncepcję należy uzgodnić z: 2. 6.1. Zamawiającym w zakresie przyjętego rozwiązania, 2.6.2. Wydziałem Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola w zakresie: geometrii drogi, odwodnienia drogi, oświetlenia drogi. 2.7. Przebieg projektowanego odcinka Trasy Średnicowej przewidziano wzdłuż trasy kolejowej relacji Opole Główne - Wrocław Główny i obejmuje: a) włączenie ul. Księcia Jana Dobrego (droga gminna Nr 103772 O) do ul. Piastowskiej (droga powiatowa Nr 2002 O) b) ul. Księcia Jana Dobrego na całej swojej długości - 370 m, 1) włączenia ulic: Niedziałkowskiego (droga gminna Nr 103771 O), Powstańców Śląskich (droga gminna Nr 103774 O) należy przewidzieć jako zwykłe proste, 2) ul. Odrowążów (droga gminna Nr 103772 O) i Pasiecznej (droga gminna Nr 103 773 O) istniejące włączenia do ul. Ks. J. Dobrego do likwidacji, c) budowę mostu klasy B nad rzeką Odrą przy istniejącym moście kolejowym. d) budowę drogi wzdłuż nasypu kolejowego odc. pomiędzy rzeką Odrą a Kanałem Ulgi - dł. ok. 280 m, e) budowę mostu klasy B nad Kanałem Ulgi przy istniejącym moście kolejowym, f) budowę drogi klasy B wzdłuż nasypu kolejowego - odc. od Kanału Ulgi do ul. Krapkowickiej - dł. ok. 75 m, g) budowę wiaduktu klasy B - włączenie - prawoskręt - w ul.Krapkowicką (droga powiatowa Nr1766 O) h) budowę drogi wzdłuż nasypu kolejowego - odc. od ul. Krapkowickiej do ul. Prószkowskiej - dł. ok. 270 m, i) budowę wiaduktu - włączenie - prawoskręt - w ul. Prószkowską (droga krajowa Nr 45). 2. 8. Należy uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych. 2. 9. Wykonawca po zatwierdzeniu koncepcji przez Wydział Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola przekaże na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do całości wykonanej dokumentacji. 2. 10. Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy: 2.10.1 w wersji papierowej:- koncepcja (z podaniem współrzędnych przebiegu linii rozgraniczających) - 4 egz. 2.10.2. w wersji elektronicznej w formacie - .pdf - szt. 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wskazać minimum jednego projektanta, posiadającego uprawnienia w branży drogowej i mostowej oraz przynależnego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik do SIWZ, oraz złożyć wykaz potwierdzający wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykaz musi zawierać min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania - załącznik do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, że posiada polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oferta przetargowa powinna ponadto zawierać dane dotyczące ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonych im części zamówienia oraz podaniem ich uprawnień i doświadczenia - na oddzielnym załączniku, którego wzór jest identyczny jak wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania 6.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (konsorcjum) o udzielenie powyższego zamówienia - Zamawiający żąda od ustanowionego przez wykonawców Pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu: - Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (wystawionego co do aktualności w ciągu ostatnich 6 miesięcy, liczonych do dnia złożenia oferty). - dokumentów określonych powyżej- wykaz oświadczeń lub dokumentów. - od każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum składającego ofertę. - pozostałych dokumentów - wspólnych dla wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Al. Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Al. Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 54 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie jedynie w przypadku: -Zmian przepisów prawnych, -Sytuacji niezależnych od stron umowy, -Zmiany osoby wyznaczonej przez wykonawcę do kierowania pracami stanowiącymi przedmiot umowy. Warunkiem zmiany postanowień umowy będzie wniosek wykonawcy poparty stosownymi dokumentami..

 

Nazwa dokumentu: Opracowanie koncepcji budowy Trasy Średnicowej w Opolu na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Prószkowskiej
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2008-12-08 10:16:56
Data udostępnienia informacji: 2008-12-08 10:16:56
Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-08 10:23:06

Wersja do wydruku...

corner   corner