logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 
Zarządzenie Nr OR.I – 0152-714 /10
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 25 listopada 2010 r.
 
w sprawie wprowadzenia podstawowych zasad obiegu dokumentów z wykorzystaniem SOD.
 
 
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zmianami) – postanawiam, co następuje:
 
§ 1
 
1.      Wdraża się elektroniczny system obiegu dokumentów (SOD) uruchomiony w ramach projektu E-Opole Platforma eUsług Publicznych.
2.      Okres od wejścia w życie niniejszego Zarządzenia do grudnia 2010 r. stanowi okres przejściowy. Jego celem jest:
1)     wypracowanie dobrych praktyk korzystania z narzędzi SOD,
2)     utworzenie wykazu rejestrów SOD,
3)     utworzenie wykazu spraw wyłączonych z SOD,
4)     weryfikacja kart usług publikowanych za pośrednictwem PEUP,
5)     weryfikacja formularzy elektronicznych PEUP.
3.      W okresie przejściowym pracownicy Urzędu Miasta Opola wykorzystują SOD w codziennych zadaniach związanych z przetwarzaniem dokumentów zgodnie z instrukcją „Podstawowe zasady obiegu dokumentów z wykorzystaniem SOD” (załącznik nr 1 do zarządzenia).
 
§ 2
 
Od dnia 1 stycznia 2011 r. procesy związane z obiegiem dokumentów będą realizowane kompleksowo z wykorzystaniem SOD.
§ 3
 
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
 
§ 4
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
PREZYDENT  MIASTA
Ryszard Zembaczyński

Nazwa dokumentu: w sprawie wprowadzenia podstawowych zasad obiegu dokumentów z wykorzystaniem SOD
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Jarosław Starszak-Naczelnik Wydziału Informatyki
Osoba, która odpowiada za treść: arosław Starszak-Naczelnik Wydziału Informatyki
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2010-11-25 08:14:00
Data udostępnienia informacji: 2010-11-25 08:14:00
Data ostatniej aktualizacji: 2010-11-26 08:28:39

Wersja do wydruku...

corner   corner