Zarządzenie Nr OR.I – 0152-714 /10
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 25 listopada 2010 r.
w sprawie wprowadzenia podstawowych zasad obiegu dokumentów z wykorzystaniem SOD.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zmianami) – postanawiam, co następuje:
§ 1
1. Wdraża się elektroniczny system obiegu dokumentów (SOD) uruchomiony w ramach projektu E-Opole Platforma eUsług Publicznych.
2. Okres od wejścia w życie niniejszego Zarządzenia do grudnia 2010 r. stanowi okres przejściowy. Jego celem jest:
1) wypracowanie dobrych praktyk korzystania z narzędzi SOD,
2) utworzenie wykazu rejestrów SOD,
3) utworzenie wykazu spraw wyłączonych z SOD,
4) weryfikacja kart usług publikowanych za pośrednictwem PEUP,
5) weryfikacja formularzy elektronicznych PEUP.
3. W okresie przejściowym pracownicy Urzędu Miasta Opola wykorzystują SOD w codziennych zadaniach związanych z przetwarzaniem dokumentów zgodnie z instrukcją „Podstawowe zasady obiegu dokumentów z wykorzystaniem SOD” (załącznik nr 1 do zarządzenia).
§ 2
Od dnia 1 stycznia 2011 r. procesy związane z obiegiem dokumentów będą realizowane kompleksowo z wykorzystaniem SOD.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński
Nazwa dokumentu: | w sprawie wprowadzenia podstawowych zasad obiegu dokumentów z wykorzystaniem SOD |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jarosław Starszak-Naczelnik Wydziału Informatyki |
Osoba, która odpowiada za treść: | arosław Starszak-Naczelnik Wydziału Informatyki |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2010-11-25 08:14:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2010-11-25 08:14:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2010-11-26 08:28:39 |