logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151 -2245/10
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
             z dnia 21 października 2010 r.           
 
w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn: „Utrzymanie i remonty nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola w latach 2011-2012”.
 
    
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) postanawiam:
 
§ 1
 
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
 
 
1. Violetta Moskwa                       - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
                                                     Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień
                                                     Publicznych
                                                     Przewodniczący Komisji Przetargowej
 
 
2. Remigiusz Broszkiewicz          -   Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg
                                                     Kierownik Działu Eksploatacji 
                                                     Z - ca Przewodniczącego Komisji Przetargowej
 
 
3. Roman Studenny                    -   Przedstawiciel Miejskiego Zarządu Dróg
                                                     Inspektor w Dziale Eksploatacji 
                                                     Członek Komisji Przetargowej
 
 
4. Katarzyna Bil                        -   Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
                                                    Inspektor      
                                                    Sekretarz Komisji Przetargowej                                         
 
 
§ 2
 
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich: Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiemu Zarządowi Dróg.
                                                               
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
 
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta

 

Nazwa dokumentu: w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn: „Utrzymanie i remontynawierzchni jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola w latach 2011-2012”
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Cyganiuk - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Buczyńska
Data wytworzenia informacji: 2010-10-21 07:55:00
Data udostępnienia informacji: 2010-10-21 07:55:00
Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-25 08:04:16

Wersja do wydruku...

corner   corner