logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2013 > kwiecień > 2013-04-11
Bieżące utrzymanie wiat przystankowych w Opolu

 

Opole: Bieżące utrzymanie wiat przystankowych na terenie miasta Opola
Numer ogłoszenia: 120564 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole , ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie wiat przystankowych na terenie miasta Opola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w należytym stanie technicznym wiat przystankowych komunikacji autobusowej na terenie miasta Opola. Orientacyjny wykaz wiat przystankowych stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji ( wiaty mogą być przeniesione w inne miejsce lub przesunięte w odległości). 1.1. Opis przedmiotu zamówienia 1.2. Cel przedmiotu zamówienia Utrzymanie w należytym stanie technicznym wiat przystankowych komunikacji autobusowej w Opolu dla zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego oraz zapewnienia czystości i estetyki obiektu. 1.3. Lokalizacja Wiaty zlokalizowane są na przystankach komunikacji autobusowej w granicach administracyjnych miasta Opola 1.4. Zakres rzeczowy a)utrzymanie wiat przystankowych w czystości b)naprawy bieżące wiat przystankowych c)demontaż wiat przystankowych d)zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury), e)przeniesienie istniejącej wiaty przystankowej w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1.5. Definicje a)utrzymanie wiat przystankowych w czystości dotyczy części zewnętrznej i wewnętrznej wiat poprzez mycie ścian, dachu i ławek i polega w szczególności na: - usunięciu z powierzchni wiat nielegalnych naklejek, ogłoszeń, informacji, plakatów i innych stałych zanieczyszczeń (kleju, taśm klejących i innych) bez uszkodzenia powłok malarskich, powierzchni elementów wiat - usunięciu graffiti - osuszeniu umytych powierzchni dla wyeliminowania ewentualnych zacieków dla uzyskania czystości i przejrzystości szyb, czystości konstrukcji wsporczych i dachu oraz estetyki obiektu b)naprawy bieżące wiat przystankowych dotyczą wymiany lub naprawy uszkodzonych lub zużytych elementów wiaty (ścianki boczne, ścianka tylna, dach, ławki) c)demontaż wiat przystankowych obejmuje transport i utylizację wszystkich elementów składowych wiaty przystankowej d)zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury) dotyczy interwencji Wykonawcy w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa pasażerów komunikacji autobusowej wynikających ze złego stanu technicznego obiektu (uszkodzenia kwalifikujące wiatę do likwidacji) w ciągu doby od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (demontaż zniszczonych elementów wiaty, uporządkowanie terenu, utylizacja materiałów bezużytecznych), e)przeniesienie istniejącej wiaty przystankowej w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Miejsce docelowe ponownego montażu istniejącej wiaty przystankowej może być zlecone przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 10 km..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.15-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć według wzoru załączonego do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie ma być złożone: a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców (jeżeli będzie je składał pełnomocnik wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna), albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem do wykazu dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 robotę budowlaną związaną z bieżącym utrzymaniem obiektów małej architektury np. wiat przystankowych, budek telefonicznych, ławek, kiosków, kapliczek itp.) na kwotę co najmniej 40.000,00 zł brutto. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi o specjalności ogólnobudowlanej i przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z aktualnym terminem ważności. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nią czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin 2.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, 3. zmiana nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU ul. Obrońców Stalingradu 66 45-512 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu ul. Obrońców Stalingradu 66 45-512 Opole sekretariat - pokój 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania: 2013-03-27 09:29:18 - SIWZ (155.50 kB)
2013-03-27 09:30:28 - wykaz wiat przystankowych (48.00 kB)
2013-03-27 09:31:35 - STWiORB (87.00 kB)
2013-03-27 09:32:06 - wzór umowy (67.00 kB)

Nazwa dokumentu: Bieżące utrzymanie wiat przystankowych w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2013-03-27 09:26:10
Data udostępnienia informacji: 2013-03-27 09:26:10
Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-27 09:33:23

Wersja do wydruku...

corner   corner