logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2011 > listopad > 2011-11-17
„DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”

Opole, 07.11.2011r.

 

 

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

„ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU

45-047 OPOLE

ul. Waryńskiego 30

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

 

 

„DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI  ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”

 

 

·      Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych oraz szczepionek profilaktycznych dla Samodzielnego Publicznego  Zakładu Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu”:

Zadanie nr 1: Żel przewodzący do EKG i USG  CPV 33140000-3

Zadanie nr 2: Papier termoczuły   CPV 22993200-9

Zadanie nr 3: Nasadka na głowice USG  CPV 33141000-0

Zadanie nr 4: Utrwalacz cytologiczny  CPV 33140000-3

Zadanie nr 5: Wzierniki ginekologiczne  CPV 33141000-0

Zadanie nr 6: Szpatułki drewniane  CPV 33141000-0

Zadanie nr 7: Papierki wskaźnikowe  CPV 33140000-3

Zadanie nr 8: Materiały medyczne  CPV 33199000-1

Zadanie nr 9: Podkład medyczny foliowy  CPV   33631600-8

Zadanie nr 10: Podkład medyczny celulozowy  CPV  33772000-2

Zadanie nr 11: Pasta do abrazji naskórka  CPV   33140000-3

Zadanie nr 12: Pęseta jednorazowa  CPV 33140000-3

Zadanie nr 13: Spirytus skażony CPV 33631600-8

Zadanie nr 14: Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu  CPV 33124131-2                                                                                                                                                                                                      Zadanie nr 15: Rękawy do sterylizacji narzędzi  CPV  33772000-2

Zadanie nr 16: Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne oraz emulsja nawilżająca CPV 33741300-9, 33631600-8,  33141000-0, 33711500-2

Zadanie nr 17: Środki piorąco- dezynfekujące  CPV 33631600-8

Zadanie nr 18: Drobny sprzęt medyczny  CPV 33141320-9,  33141310-6,  33141200-2

Zadanie nr 19: Pojemniki na odpady medyczne, etykieta samoprzylepna   CPV 33140000-3,  30199410-7

Zadanie nr 20: Szczepionka przeciw durowi brzusznemu i tężcowi  CPV 33651620-0

Zadanie nr 21: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych CPV  33651600-4

Zadanie nr 22: Fuksyna karbolowa CPV 33696500-0

·      Termin złożenia ofert - 16.11.2011r.  godz. 1400

·      Otwarcie ofert nastąpi dnia – 16.11.2011r. o godz. 1430

·      Termin realizacji zamówienia:   12 miesięcy od daty podpisania umowy

·      W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:

-          prowadzący działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia;

-          spełniający wymogi z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych dotyczące:

1.      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2.      posiadania wiedzy i doświadczenia;

3.      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

4.      bycia w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

-          niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie  art. 24 ustawy Pzp.

·      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o:

­   złożone oświadczenie z art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych;

­   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykluczenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a  w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp;

­   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;

­   koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;

­   charakterystyka produktu: środków dezynfekcyjnych, szczepionek profilaktycznych;

­   zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ);

Dokumenty dotyczące wpisu wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem
     składania   ofert:

- wypis z Krajowego Rejestru Sądowego;

- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy
przedstawić
dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami w zależności od  oferowanych wyrobów:

-  certyfikat CE;

-  deklaracja zgodności;

- zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 i przepisy wykonawcze do tej ustawy;,

- wpis do rejestru środków farmaceutycznych;

- wpis do rejestru materiałów medycznych dot. szczepionek zgodnie z obowiązującym art. 3 ust.1 Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne – tj. Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz.271), ważne przez okres trwania umowy;

- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Radę   Europejską lub Komisję Europejską (art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 06.09.2001 r.).

 

·      Formularze  Specyfikacji Istotnych  Warunków  Zamówienia  znajdują  się  do pobrania  na  stronie  internetowej  www.bip.um.opole.pl  oraz www.srodmiescie.opole.pl

·      SIWZ można także  odebrać w  siedzibie Zamawiającego , pokój nr 17

    Formularz można odebrać osobiście, lub pocztą – na pisemną prośbę wykonawcy.

Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu  (0-77) 44-120-72

lub drogą elektroniczną na adres logistyka@srodmiescie.opole.pl

·      Kryterium oceny ofert:

                      - cena  ofertowa – 100 %

·      Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium przetargowego.

·      Miejsce złożenia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 17

·      Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 16

·      Termin związania ofertą - 30 dni

·      Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

·      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Nazwa dokumentu: „DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”
Osoba, która wytworzyła informację: Mariola Przybyła
Osoba, która odpowiada za treść: Mariola Przybyła
Osoba, która wprowadzała dane: Mariola Przybyła
Data wytworzenia informacji: 2011-11-07 16:34:04
Data udostępnienia informacji: 2011-11-07 16:34:04
Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-25 16:31:29

Wersja do wydruku...

corner   corner