Opole, 07.11.2011r.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
„ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU
45-047 OPOLE
ul. Waryńskiego 30
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
„DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”
· Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych oraz szczepionek profilaktycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu”:
Zadanie nr 1: Żel przewodzący do EKG i USG CPV 33140000-3
Zadanie nr 2: Papier termoczuły CPV 22993200-9
Zadanie nr 3: Nasadka na głowice USG CPV 33141000-0
Zadanie nr 4: Utrwalacz cytologiczny CPV 33140000-3
Zadanie nr 5: Wzierniki ginekologiczne CPV 33141000-0
Zadanie nr 6: Szpatułki drewniane CPV 33141000-0
Zadanie nr 7: Papierki wskaźnikowe CPV 33140000-3
Zadanie nr 8: Materiały medyczne CPV 33199000-1
Zadanie nr 9: Podkład medyczny foliowy CPV 33631600-8
Zadanie nr 10: Podkład medyczny celulozowy CPV 33772000-2
Zadanie nr 11: Pasta do abrazji naskórka CPV 33140000-3
Zadanie nr 12: Pęseta jednorazowa CPV 33140000-3
Zadanie nr 13: Spirytus skażony CPV 33631600-8
Zadanie nr 14: Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu CPV 33124131-2 Zadanie nr 15: Rękawy do sterylizacji narzędzi CPV 33772000-2
Zadanie nr 16: Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne oraz emulsja nawilżająca CPV 33741300-9, 33631600-8, 33141000-0, 33711500-2
Zadanie nr 17: Środki piorąco- dezynfekujące CPV 33631600-8
Zadanie nr 18: Drobny sprzęt medyczny CPV 33141320-9, 33141310-6, 33141200-2
Zadanie nr 19: Pojemniki na odpady medyczne, etykieta samoprzylepna CPV 33140000-3, 30199410-7
Zadanie nr 20: Szczepionka przeciw durowi brzusznemu i tężcowi CPV 33651620-0
Zadanie nr 21: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych CPV 33651600-4
Zadanie nr 22: Fuksyna karbolowa CPV 33696500-0
· Termin złożenia ofert - 16.11.2011r. godz. 1400
· Otwarcie ofert nastąpi dnia – 16.11.2011r. o godz. 1430
· Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy
· W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:
- prowadzący działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia;
- spełniający wymogi z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
4. bycia w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
· Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o:
złożone oświadczenie z art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych;
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykluczenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;
koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
charakterystyka produktu: środków dezynfekcyjnych, szczepionek profilaktycznych;
zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ);
Dokumenty dotyczące wpisu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
składania ofert:
- wypis z Krajowego Rejestru Sądowego;
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy
przedstawić dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami w zależności od oferowanych wyrobów:
- certyfikat CE;
- deklaracja zgodności;
- zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 i przepisy wykonawcze do tej ustawy;,
- wpis do rejestru środków farmaceutycznych;
- wpis do rejestru materiałów medycznych dot. szczepionek zgodnie z obowiązującym art. 3 ust.1 Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne – tj. Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz.271), ważne przez okres trwania umowy;
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Radę Europejską lub Komisję Europejską (art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 06.09.2001 r.).
· Formularze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajdują się do pobrania na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl oraz www.srodmiescie.opole.pl
· SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego , pokój nr 17
Formularz można odebrać osobiście, lub pocztą – na pisemną prośbę wykonawcy.
Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu (0-77) 44-120-72
lub drogą elektroniczną na adres logistyka@srodmiescie.opole.pl
· Kryterium oceny ofert:
- cena ofertowa – 100 %
· Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium przetargowego.
· Miejsce złożenia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 17
· Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 16
· Termin związania ofertą - 30 dni
· Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
· Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.