Opole, 11.04.2011 r.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
„ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU
45-047 OPOLE
ul. Waryńskiego 30
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH
· Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, odczynników oraz szczepionek profilaktycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu”:
Zadanie nr 1: Odczynniki - CPV 33696500-0
Zadanie nr 2: Lignina płaty – CPV 33141115-9
Zadanie nr 3: Lignina rolki – CPV 33141115-9
Zadanie nr 4: Wata opatrunkowa – CPV 33141115-9
Zadanie nr 5: Materiały eksploatacyjne- filtr do analizatora biochemicznego ACCENT 200 CPV 33696200-7
Zadanie nr 6: Części wymienialne do analizatora COULTER firmy Comesa – CPV 33696200-7
Zadanie nr 7: Szczepionka przeciw zakażeniom meningokokowym typu C - CPV 33651600-4
Zadanie nr 8: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B dla dorosłych - bez
zawartości tiomersalu i skwalenu - CPV 33651600-4
Zadanie nr 9: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych - CPV 33651600-4
Zadanie nr 10: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A i B –
CPV 33651600-4
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
· Termin złożenia ofert – 21.04.2011 godz. 1400
· Otwarcie ofert nastąpi dnia – 21.04.2011 godz. 1430
· Termin realizacji zamówienia: 1-10 zad. 02.05.2011 r. – 01.05.2012 r.
· W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:
- prowadzący działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia.
- spełniający wymogi z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
4. bycia w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
· Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o:
złożone oświadczenie z art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych;
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykluczenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;
koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
charakterystyka produktu ( dot. odczynników,, szczepionek)
zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ);
W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy
przedstawić dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami w zależności od oferowanych wyrobów:
- certyfikat CE
- deklaracja zgodności
- zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 976 i przepisy wykonawcze do tej ustawy),
- wpis do rejestru środków farmaceutycznych
- wpis do rejestru materiałów medycznych dot. szczepionek zgodnie z obowiązującym art. 3 ust.1 Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne – tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz.271), ważne przez okres trwania umowy,
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Radę Europejską lub Komisję Europejską (art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 06.09.2001 r.),
· Formularze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajdują się do pobrania na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl
· SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17
Formularz można odebrać osobiście, lub pocztą – na pisemną prośbę wykonawcy.
Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu (77) 44-120-72 lub drogą elektroniczną na adres logistyka@srodmiescie.opole.pl.
· Kryterium oceny ofert:
- cena ofertowa – 100 %
· Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium przetargowego.
· Miejsce złożenia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 17
· Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 15
· Termin związania ofertą - 30 dni
· Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
· Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.