Opole, dnia 03.04.2017 r.
Nr OŚR.6131.55.2017.MD
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
o wszczęciu postępowania administracyjnego i zapoznaniu się z materiałem dowodowym
Działając zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 23 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 2134 ze zm.)
zawiadamiam strony postępowania,
że na wniosek Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „PRZYSZŁOŚĆ” Administracji Osiedla ZAODRZE z siedzibą : 45-710 Opole, ul. Prószkowska 39A z dnia 20.02.2017 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzewa gat. głóg szkarłatny oraz drzew gat. jarząb pospolity w liczbie 5 sztuk, rosnących na nieruchomości przy ul. Wrocławskiej 2 A-C, 6 A-C w Opolu, obejmującej działkę nr 40/2, k.m.41, obręb Opole.
Wniosek wraz z dokumentacją znajduje się do wglądu w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola Plac Wolności 7-8, III-piętro, pok. 320, w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa 07.30-15.30, czwartek 07.30- 17.00 oraz w piątek 7.30-14.00.
Jednocześnie zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w tym z protokołem z oględzin drzew przeprowadzonych przez Komisję ds. zieleni miejskiej w dniu 22.08.2016 r. w ramach prowadzonego wcześniej postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie ww. drzew.
Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 kpa, przed wydaniem decyzji strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, w godzinach pracy Urzędu.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu pod ww. adresem lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl.
Jednocześnie na podstawie art. 36 § 1 Kpa zawiadamiam, że wniosek w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzew nie może zostać załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kpa. Przyczyną zwłoki jest zachowanie terminów, wynikających z zawiadamiania stron postępowania o decyzjach i innych czynnościach organu poprzez obwieszczenie, zgodnie z art. 49 Kpa. Z uwagi na powyższe wskazuje się nowy termin rozpatrzenia sprawy do dnia 30.04.2017 r.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 kpa niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 03 kwietnia 2017 r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8
Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 18.04.2017 r.
z up. Prezydenta Miasta Opola
Sebastian Smoliński
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów
Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
W Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa