URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. zamówień Publicznych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe,
|
Kserokopia dyplomu
|
b) Wymagane doświadczenie zawodowe związane z zamówieniami publicznymi, tj. m.in.:
· prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
· realizacja umów o udzielenie zamówienia publicznego,
· przygotowywanie ofert przetargowych (jako oferent).
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
c) znajomość przepisów o zamówieniach publicznych
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
d) obsługa komputera (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna)
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) Pożądane jest wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo/administracja, kierunki ekonomiczne, kierunki techniczne
|
Kserokopia dyplomu
|
b) Cechy osobowe i predyspozycje:
· komunikatywność;
· chęć podnoszenia kwalifikacji;
· umiejętność czytania przepisów i wyciągania wniosków;
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) terminowe i prawidłowe wdrażanie procedury związanej z zamówieniami publicznymi na dostawy, usługi i roboty budowlane,
b) przygotowywanie wymaganych dokumentów do procedury o udzielenie zamówień publicznych,
c) opracowywanie zarządzeń dot. powoływania osobowego składu komisji przetargowej,
d) proponowanie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
e) sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, aktami wykonawczymi i przepisami prawa miejscowego,
f) sporządzanie i zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta treści ogłoszeń o mających się odbyć zamówieniach publicznych oraz zamieszczenie ogłoszeń na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola,
g) prowadzenie dokumentacji dot. zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy (sporządzenie protokołu, udzielanie odpowiedzi na zapytania, protesty, odwołania) w przypadku uczestniczenia w komisji przetargowej,
h) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych w terminie do dnia 4 maja 2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.