Zarządzenie NR OR.I - 0152 -19/07
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 18 stycznia 2007 r.
w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miasta Opola do pobierania zaliczek stałych.
Na podstawie pkt. 5 regulaminu gospodarki kasowej Urzędu Miasta Opola oraz Zarządzenia Nr OR. I – 0152 – 62/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 sierpnia 2005 roku w sprawie wprowadzenia Instrukcji obiegu, kontroli i archiwowania dokumentów księgowych w Urzędzie Miasta Opola, z późn. zm. – upoważniam niżej wymienione osoby do pobierania zaliczek stałych w 2007 roku:niżej wymienione osoby do pobierania zaliczek stałych w 2007 roku:
§ 1.
1. Biuro Spraw Międzynarodowych
Cezary Maksymiak – 1.300,00 zł
2. Wydział Administracyjno – Gospodarczy
Mirosław Sujkowski – 700,00 zł
Franciszek Lawa – 500,00 zł
Grzegorz Karwacki – 700,00 zł
Bożena Piwowarek – 400,00 zł
Wojciech Łotecki – 500,00 zł
Bogusława Goszczyńska – 500,00 zł
Danuta Sopyła – 200,00 zł
Małgorzata Szynkarek – 200,00 zł
Anna Rychter – 400,00 zł
Mirosław Fieniuk – 500,00 zł
3. Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii
Marzena Piechaczek – 400,00 zł
4. Biuro Rady Miasta
Joanna Rej – 900,00 zł
6. Biuro Projektu FS:
Agnieszka Maślak – 500,00 zł
7. Wydział Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw
Obronnych
Wiesław Wożniak – 1.000,00 zł
§ 2
Rozliczenie zaliczek stałych ustalam na dzień 31 grudnia 2007 roku.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński