URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
|
a) kserokopia dyplomu
|
b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej
2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych zgodnie z art. 3 ust. 4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)
|
b) kserokopie świadectw pracy lub/i zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty |
a) 3-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych związanych z:
– pełnieniem obowiązków inwestora przy organizowaniu procesu inwestycyjnego,
– organizacją placów budów oraz koordynacją i kierowaniem robotami budowlanymi
|
a) kserokopie świadectw pracy lub/i zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku
pracy |
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych
|
b) kserokopia dyplomu lub zaświadczenia albo certyfikatu potwierdzającego udział w kursie |
c) doświadczenie w zakresie stosowania przepisów związanych z zamówieniami publicznymi
|
c) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
d) umiejętność zarządzania zespołem ludzkim, umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, samodzielność w podejmowaniu
decyzji
|
d) zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kierowanie Miejskim Zarządem Dróg w Opolu na podstawie uprawnień wynikających z odpowiednich przepisów prawa dla jednostek budżetowych oraz udzielonych przez Prezydenta Miasta Opola pełnomocnictw,
-
realizacja zadań statutowych Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu, w szczególności organizowanie i prowadzenie inwestycji drogowych miasta,
-
reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
-
współpraca z jednostkami zewnętrznymi oraz z wydziałami Urzędu Miasta.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
w terminie do dnia 13 czerwca 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.