-
-
-
-
- MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale księgowo-finansowym
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
|
|
|
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
|
d) nieposzlakowana opinia
|
|
e) wykształcenie : średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne
|
Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplom
|
f) staż pracy : minimum 2 lata pracy w księgowości
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) znajomość obsługi komputera oraz znajomość MS OFFICE (MS Word, MS Excel) , program Płatnik
|
Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV
|
2.
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) ) znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV
|
c ) znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
|
|
d) znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
|
|
e) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
|
|
f) znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
|
|
g) znajomość ustawy o zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych
|
|
h) znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
|
|
i) Znajomość zagadnień związanych z ewidencją wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego
|
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami list płac oraz kartotek zarobkowej, podatkowej i zasiłkowej,
- Terminowe zgłoszenia i wyrejestrowania płatnika składek ZUS oraz pracowników do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
- Naliczanie składek ZUS oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz terminowe regulowanie zobowiązań wobec ZUS,
- Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji ZUS,
- Naliczanie, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz terminowe regulowanie zobowiązań wobec budżetu,
- Weryfikacja list płac oraz naliczonych pochodnych od wynagrodzeń pod względem formalnym i rachunkowym oraz zgodności z planem finansowym jednostki,
- Nadzór nad realizacją planu wydatków z zakresu wynagrodzeń i pochodnych,
- Kontrola, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych z zakresu wynagrodzeń i pochodnych,
- Sporządzanie poleceń przelewów w zakresie wynagrodzeń i pochodnych,
- Analiza i weryfikacja zapisów kont księgowych dotyczących realizowanego zakresu obowiązków,
- Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wynagrodzeń i pochodnych w szczególności
sprawozdawczości statystycznej,
l) Opracowanie planów z zakresu wynagrodzeń i pochodnych ,
ł) Sporządzanie miesięcznej deklaracji wpłat na PFRON oraz terminowe opłacanie składek,
m) Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym poleceń wyjazdów służbowych,
n) Kompletowanie i prawidłowe przechowywanie dokumentów na podstawie których dokonuje się naliczeń,
o) Archiwizowanie dokumentów płacowych,
p) Wykonywanie innych czynności powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, a następnie przez przełożonego
wyższego stopnia.
4. Warunki pracy na stanowisku :
Praca w budynku przy ul. Firmowej 1 , drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5. W miesiącu lutym 2020r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00% .
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko w dziale księgowo-finansowym w terminie do dnia
02.04.2020r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej