logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


          1. MIEJSKI ZARZĄD DRÓG          W           OPOLU

OGŁASZA  NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

                 

 

                        Stanowisko   w dziale księgowo-finansowym

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

1. 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie : średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne

Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplom

f) staż pracy : minimum 2 lata pracy w księgowości

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu  w przypadku trwania stosunku  pracy  

 

g)  znajomość obsługi komputera  oraz znajomość MS OFFICE (MS Word, MS Excel)  , program Płatnik 

Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV

 

 

 

 

 

 

 

2. 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych 

 Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu  w przypadku   trwania stosunku  pracy  

 

b) ) znajomość ustawy o rachunkowości i   finansach publicznych

 Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV

c ) znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

Informacja w CV

d) znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych

 

Informacja w CV

e) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.

 Informacja w CV

f) znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania  pracowników  samorządowych

Informacja w CV

g) znajomość ustawy o zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych

Informacja w CV

h) znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

Informacja w CV

i) Znajomość zagadnień związanych z ewidencją wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego

Informacja w CV

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami list płac oraz kartotek  zarobkowej, podatkowej i zasiłkowej,
  2. Terminowe  zgłoszenia i wyrejestrowania płatnika składek ZUS oraz pracowników do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
  3. Naliczanie składek ZUS oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz terminowe regulowanie zobowiązań wobec ZUS,
  4. Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji ZUS,
  5. Naliczanie, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych  oraz terminowe regulowanie zobowiązań wobec budżetu,
  6. Weryfikacja list płac oraz naliczonych  pochodnych od wynagrodzeń pod względem formalnym i rachunkowym oraz zgodności z planem finansowym jednostki,
  7. Nadzór nad  realizacją planu wydatków z zakresu wynagrodzeń i pochodnych,
  8. Kontrola, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych  z zakresu wynagrodzeń i pochodnych,
  9. Sporządzanie poleceń przelewów w zakresie wynagrodzeń i pochodnych,
  10.  Analiza i weryfikacja zapisów kont księgowych dotyczących realizowanego zakresu obowiązków,
  11.  Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wynagrodzeń i pochodnych  w szczególności       

sprawozdawczości statystycznej,

l)       Opracowanie planów z zakresu wynagrodzeń i pochodnych ,

ł)      Sporządzanie miesięcznej deklaracji wpłat na  PFRON oraz terminowe opłacanie składek,

m)     Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym poleceń wyjazdów służbowych,

n)      Kompletowanie i prawidłowe przechowywanie dokumentów na podstawie których dokonuje się naliczeń,

o)      Archiwizowanie  dokumentów płacowych,

p)   Wykonywanie innych czynności powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, a następnie przez przełożonego

       wyższego stopnia.

4.       Warunki pracy na stanowisku :

Praca w budynku przy ul. Firmowej 1 , drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole,  bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.    

5.  W miesiącu lutym 2020r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji         zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00% .

6.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)         dokumenty wymienione powyżej

b)         życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w  złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb   realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu,  zgodnie z  art. 6 ust. 1, pkt.a    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia  27 kwietnia 2016 r.  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o   pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282 ), co poświadczam  własnoręcznym  podpisem.

  c)         list motywacyjny,

  d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale

               administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,

  e)         dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu

 w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko  w dziale księgowo-finansowym  w terminie do dnia 

02.04.2020r  (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .            

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.

       Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia   27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.

         Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru   ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.                                                                                 

                                                                                

                                                                                      Dyrektor MZD

                                                                                    Teresa Sobel-Wiej

 

 

 

Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Dróg w Opolu
Skrócony opis: Stanowisko w dziale księgowo-finansowym
Podmiot udostępniający: MZD
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Sowada
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Sowada
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Sowada
Data wytworzenia informacji: 2020-03-23 13:57:09
Data udostępnienia informacji: 2020-03-23 13:57:09
Data ostatniej aktualizacji: 2020-03-23 14:01:13

Wersja do wydruku...

corner   corner