URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. promocji
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie (specjalność: nauki społeczne, humanistyczna)
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy:
5 lat pracy lub 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganym na stanowisku
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
e) znajomość zagadnień dot. promocji miasta (marketingu terytorialnego)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
f) Znajomość zagadnień i przepisów dot. organizacji imprez masowych, eventów miejskich, spotkań itp.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
g) znajomość obsługi komputera w zakresie Pakietu Windows, MS Office, narzędzi internetowych, w tym mediów społecznościowych oraz umiejętność obsługi sprzętu biurowego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
h) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli, umiejętność pracy w zespole, umiejętności organizacyjne, interpersonalne
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
i) obowiązkowość,punktualność, kultura osobista, uczciwość,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
j) kreatywność, determinacja w dążeniu do celu, komunikatywność, inicjatywa, samodzielność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Budowa dobrego wizerunku miasta, w szczególności podczas imprez miejskich,
- Realizacja działań, imprez, eventów, spotkań planowanych przez Wydział Promocji,
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w związku z realizacją zadań: agencjami reklamowymi, drukarniami, domami mediowymi, agencjami badawczymi,
- Współpraca z instytucjami, jednostkami oraz organizacjami pozarządowymi, lokalnymi i krajowymi w zakresie promocji miasta Opola,
- Bieżąca aktualizacja stron www leżących w zakresie Wydziału Promocji,
- Prowadzenie bieżącej korespondencji wydziałowej w zakresie promocji miasta,
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału Promocji.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13, II piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt klientami urzędu, z jednostkami miejskimi i wydziałami urzędu.
5. W miesiącu wrześniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,73 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. promocji w terminie do dnia 23 października 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych