logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Z- CA DYREKTORA CENTRUM WYSTAWIENNICZO-KONGRESOWEGO
W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

 KSIĘGOWY  wymiar etatu - 1,00

1.   Wymagania niezbędne

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a)obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)  brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)  wykształcenie średnie  lub wyższe

doświadczenie zawodowe: minimum  3-letnia praktyka w księgowości           ( wykształcenie średnie), minimum roczna  praktyka w księgowości (wykształcenie wyższe)

Kserokopia świadectwa lub dyplomu

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

f)  brak przeciwskazań zdrowotnych  do wykonywania pracy na w/w stanowisku

 

Oświadczenie

 

*)  Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

2.   Wymagania dodatkowe

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym  lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)  bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu,
a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

b) znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Płatnik ZUS, ENOVA oraz KSAT

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

c) rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

d)   odpowiedzialność, komunikatywność
i rzeczowość, sumienność, dokładność
i zaangażowanie w powierzone zadania

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

e) wysokie zdolności analityczne,  umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

f)  dobra znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej , gospodarki finansowej jednostek budżetowych, planu kont, klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

  • Dokonanie sprawdzenia dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
  • Dokonanie  zapisów  dokumentów księgowych  w urządzeniach  księgowych  poprzez  wprowadzenie dokumentów  zgodnie z  nadanym dekretem  księgowym , sporządzanie zestawień obrotów i sald  i ich uzgadnianie.
  • Realizacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokumentów księgowych CWK.
  • Gromadzenie  i przechowywanie  dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.
  • Pomoc przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej.
  • Pomoc w sporządzaniu  sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.
  • Przygotowywanie przelewów  i  dyspozycji gotówkowych.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych                 z planem finansowym.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Współdziałanie z bankiem i Urzędem Miasta Opola.
  • Naliczanie płac i innych należności pracowniczych.
  • Prowadzenie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym.
  • Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT oraz pomoc przy sporządzaniu  deklaracji VAT .
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez  przełożonych  CWK.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Obiekt Centrum Wystawienniczo-Kongresowego przy ul. Wrocławskiej będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0,00%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej,

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:                               

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) - z własnoręcznym podpisem.

c)    list motywacyjny,

d)   kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.opole.pl)

e) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie
Centrum Wystawienniczo-Kongresowego
ul. Wrocławska 158 , 45-835 Opole

z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko  KSIĘGOWY CWK w terminie do dnia  12 września  2017 r.

Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Z-ca Dyrektora
Centrum Wystawienniczo-Kongresowego
w Opolu

Sebastian Paroń

Nazwa dokumentu: Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
Skrócony opis: Księgowy
Osoba, która wytworzyła informację: Sebastian Paroń
Osoba, która odpowiada za treść: Sebastian Paroń
Osoba, która wprowadzała dane: Jadwiga Kost
Data wytworzenia informacji: 2017-08-30 09:06:55
Data udostępnienia informacji: 2017-08-30 09:06:55
Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-30 09:20:01

Wersja do wydruku...

corner   corner