logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds administracji GIS w wymiarze 1,0 etatu

 

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe ukończone uzyskaniem stopnia magistra

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy

minimum 1 rok na stanowisku związanym z GIS, przy tworzeniu baz danych przestrzennych

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) oraz dokument potwierdzający minimum 1 rok pracy na stanowisku związanym z GIS, przy tworzeniu baz danych przestrzennych

g) inne – umiejętność posługiwania się programami GIS

Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego np. ukończone kursy, szkolenia, zajęcia

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w CV lub liście motywacyjnym

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w CV lub liście motywacyjnym

c) znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w CV lub liście motywacyjnym

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w CV lub liście motywacyjnym

e) umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, sumienność, odpowiedzialność

Zapis w CV lub liście motywacyjnym

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola,
  2. poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
  3. wprowadzanie, edycja, uszczegóławianie i analiza danych przestrzennych GIS,
  4. przygotowywanie raportów, statystyk, sprawozdań na potrzeby m.in. GUS,
  5. terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym przygotowywanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta,
  6. przygotowanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych,
  7. przygotowywanie pism, opinii, stanowisk w sprawach dotyczących baz danych,
  8. wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej pracy oraz zleconych przez zwierzchnika.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy pl. Wolności 7/8 na trzecim piętrze, przy schodach wejściowych do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych, wewnątrz budynku winda oraz łazienka dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w wymiarze 1,0 etatu, lekka siedząca, wymagająca wystarczającej ostrości wzroku przy obsłudze komputera i monitorze ekranowym.

 

5. W miesiącu V 2017 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,95 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. r. poz. 902)”
i podpisem;

b) list motywacyjny;

c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

c) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracji GIS w terminie do dnia 17 lipca 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Biuro Urbanistyczne
Skrócony opis: stanowisko ds. administracji GIS
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Aneta Werner-Wilk
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2017-07-05 11:39:38
Data udostępnienia informacji: 2017-07-05 11:39:38
Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-05 11:45:58

Wersja do wydruku...

corner   corner