|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. ochrony zdrowia 3 w Wydziale Zdrowia i Rozwoju Społecznego
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 miesiąc)
|
f) staż: co najmniej 6 miesięcy stażu
w administracji samorządowej
|
- Kserokopia świadectwa pracy lub oryginalne zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność
zaświadczenia 1 miesiąc)
- kserokopia zaświadczenia potwierdzającego odbycie stażu
w administracji samorządowej
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań, tj.:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 wraz z aktami wykonawczymi do ustawy oraz aktami prawa miejscowego wydanymi na podstawie przepisów ustawy,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość:
- Statutu Miasta Opola;
- Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) umiejętność:
- obsługi urządzeń biurowych,
- obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office
oraz narzędzi internetowych,
- przyswajania wiedzy z zakresu obsługi nowych
programów komputerowych,
- pozyskiwania informacji z różnych źródeł w tym
z Internetu,
- logicznego myślenia i wyciągania wniosków,
- redagowania pism i właściwej organizacji czasu pracy,
- hierarchizacji spraw i problemów do załatwienia
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) cechy osobowościowe i predyspozycje: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność w wykonywaniu zadań, umiejętność analitycznego myślenia, determinacja w dążeniu do postawionego celu, łatwe dostosowywanie się do nowych warunków pracy i do nowych sytuacji, umiejętność pracy w warunkach stresowych oraz pokonywanie sytuacji kryzysowych, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu, odpowiedzialność, uczciwość i bezstronność wobec pracowników, wysoka kultura osobista, uprzejmość i życzliwość
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie, przestrzeganie oraz aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów prawa w zakresie wykonywanych na stanowisku zadań;
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy, Regulaminu Organizacyjnego oraz innych obowiązujących w Urzędzie Miasta Opola wewnętrznych regulacji;
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
- Systematyczne wykonywanie czynności w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów (System Obiegu Dokumentów) na stanowisku pracy;
- Aktualizacja dokumentów systemu zarządzania jakością oraz ich weryfikacja pod kątem przepisów prawnych w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
- Opracowywanie projektów uchwał, informacji na komisje oraz sesje Rady Miasta Opola oraz projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Opola w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
- Sporządzanie, monitorowanie oraz aktualizowanie informacji zamieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
- Sporządzanie projektów planów do budżetu oraz nadzór nad bieżącym wykorzystaniem środków, a także sporządzanie informacji o wykonaniu budżetu w zakresie realizowalnych zadań;
- Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Prezydenta Miasta Opola nadzoru nad publicznymi Żłobkami Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 9 oraz Pomnik Matki Polki;
- Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem żłobkom niepublicznym dotacji celowych oraz ich rozliczaniem;
- Przeprowadzanie kompleksowych czynności kontrolnych żłobków publicznych oraz niepublicznych w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki;
- Kompleksowe prowadzenie spraw dotyczących Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus”;
- Aktualizowanie rejestru żłobków i klubów dziecięcych oraz wykazu dziennych opiekunów na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej;
- Prowadzenie stałego monitoringu w zakresie wykonywanych zadań, w tym sporządzanie analiz i raportów;
- Sporządzanie w Centralnej Aplikacji Statystycznej sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
- Prowadzenie innych niż wyżej wymienione spraw dotyczących realizacji zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Budowlanych 4 (I piętro – brak windy), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie,
a także innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu IV 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,11 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej;
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność.*
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony zdrowia 3 w terminie do dnia 26 maja 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miasto Opole – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* w przypadku osób niepełnosprawnych
Nazwa dokumentu: | Wydział Zdrowia i Rozwoju Społecznego | Skrócony opis: | stanowisko ds. ochrony zdrowia 3 | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Parobecka | Osoba, która odpowiada za treść: | Dariusz Sołek | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Parobecka | Data wytworzenia informacji: | 2017-05-16 14:08:49 | Data udostępnienia informacji: | 2017-05-16 14:08:49 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-05-16 14:11:50 |
Wersja do wydruku...
|