logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. ochrony zdrowia 3 w Wydziale Zdrowia i Rozwoju Społecznego

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia             1 miesiąc)

f) staż: co najmniej 6 miesięcy stażu  
w administracji samorządowej

 

- Kserokopia świadectwa pracy lub oryginalne zaświadczenie
     o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność
      zaświadczenia 1 miesiąc)

- kserokopia zaświadczenia potwierdzającego odbycie stażu
     w administracji samorządowej

 

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań, tj.:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o samorządzie powiatowym,

- ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 wraz       z aktami wykonawczymi do ustawy oraz aktami prawa miejscowego wydanymi na podstawie przepisów ustawy,

- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b)  znajomość:

-  Statutu Miasta Opola;

-  Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) umiejętność:

-  obsługi urządzeń biurowych,

- obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office
    oraz narzędzi internetowych,

- przyswajania wiedzy z zakresu obsługi nowych
     programów komputerowych,

- pozyskiwania informacji z różnych źródeł w tym
    z Internetu,

- logicznego myślenia i wyciągania wniosków,

- redagowania pism i właściwej organizacji czasu pracy,

- hierarchizacji spraw i problemów do załatwienia

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) cechy osobowościowe i predyspozycje: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność w wykonywaniu zadań, umiejętność analitycznego myślenia, determinacja         w dążeniu do postawionego celu, łatwe dostosowywanie się do nowych warunków pracy i do nowych sytuacji,  umiejętność pracy w warunkach stresowych oraz pokonywanie sytuacji kryzysowych, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu, odpowiedzialność, uczciwość i bezstronność wobec pracowników, wysoka kultura osobista, uprzejmość         i życzliwość

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie, przestrzeganie oraz aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów prawa w zakresie wykonywanych na stanowisku zadań;
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy, Regulaminu Organizacyjnego oraz innych obowiązujących w Urzędzie Miasta Opola wewnętrznych regulacji;
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
  4. Systematyczne wykonywanie czynności w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów (System Obiegu Dokumentów) na stanowisku pracy;
  5. Aktualizacja dokumentów systemu zarządzania jakością oraz ich weryfikacja pod kątem przepisów prawnych w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
  6. Opracowywanie projektów uchwał, informacji na komisje oraz sesje Rady Miasta Opola oraz projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Opola w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
  7. Sporządzanie, monitorowanie oraz aktualizowanie informacji zamieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
  8. Sporządzanie projektów planów do budżetu oraz nadzór nad bieżącym wykorzystaniem środków, a także sporządzanie informacji o wykonaniu budżetu w zakresie realizowalnych zadań;
  9. Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Prezydenta Miasta Opola nadzoru nad publicznymi Żłobkami Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 9 oraz Pomnik Matki Polki;
  10. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem żłobkom niepublicznym dotacji celowych oraz ich rozliczaniem;
  11. Przeprowadzanie kompleksowych czynności kontrolnych żłobków publicznych oraz niepublicznych            w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki;
  12. Kompleksowe prowadzenie spraw dotyczących Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus”;
  13. Aktualizowanie rejestru żłobków i klubów dziecięcych oraz wykazu dziennych opiekunów na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej;
  14. Prowadzenie stałego monitoringu w zakresie wykonywanych zadań, w tym sporządzanie analiz i raportów;
  15. Sporządzanie w Centralnej Aplikacji Statystycznej sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  16. Prowadzenie innych niż wyżej wymienione spraw dotyczących realizacji zadań wynikających z ustawy        o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Budowlanych 4 (I piętro – brak windy), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie,
a także innych urządzeń biurowych.

5. W miesiącu IV 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,11 %.

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej;
  2. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)” i podpisem;
  3. list motywacyjny;
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola;
  5. dokument potwierdzający niepełnosprawność.*

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony zdrowia 3 w terminie do dnia 26 maja 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

 

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miasto Opole – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika       i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

* w przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Zdrowia i Rozwoju Społecznego
Skrócony opis: stanowisko ds. ochrony zdrowia 3
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Dariusz Sołek
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2017-05-16 14:08:49
Data udostępnienia informacji: 2017-05-16 14:08:49
Data ostatniej aktualizacji: 2017-05-16 14:11:50

Wersja do wydruku...

corner   corner