URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. VAT nr 2
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe w dziedzinach nauk ekonomicznych lub prawniczych
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy: co najmniej 2 lata pracy zawodowej w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług lub minimum 6 miesięczny staż w jednostce administracji samorządowej w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług
|
- Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c),
- Kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu,
- Zaświadczenie lub kserokopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e)znajomość ustawy o podatku od towarów i usług
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f)znajomość ustawy ordynacja podatkowa
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji ( Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność ,rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Księgowanie VAT w systemie KSAT 2000 w modułach NZ i KG na podstawie rejestrów VAT sporządzonych przez wydziały merytoryczne.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych (dzienników, zestawień obrotów sald zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową).
- Ewidencja podatku należnego i naliczonego.
- Gromadzenie dokumentów z wydziałów merytorycznych oraz jednostek organizacyjnych Miasta stanowiących podstawę rozliczania VAT.
- Terminowe, miesięczne rozliczanie i sporządzanie deklaracji VAT-7 do urzędu skarbowego.
- Dbałość o terminowe przekazanie zobowiązania w zakresie VAT do urzędu skarbowego we współpracy z Referatem Księgowości Dochodów Budżetowych i Referatem Księgowości Wydatków Budżetowych Wydziału Finansowo – Księgowego.
- Współpraca z właściwym urzędem skarbowym oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta.
- Nadzór w zakresie realizowanych przez wydziały obowiązków związanych z VAT.
- Znajomość przepisów w zakresie realizowanych zadań.
- Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
- Doskonalenie zawodowe, uczestnictwo w szkoleniach i kursach.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
- Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz (brak dostępu do windy) w pełnym wymiarze czasu pracy, poniedziałek – środa w godz. 7.30-15.30, czwartek 7.30-17.00, piątek 7.30-14.00. Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego z obsługą komputera
i innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu sierpniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,32%
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2016 r. poz. 902)” i podpisem;
c.list motywacyjny;
d.kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e.dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. VAT nr 2 w terminie do dnia 30 września 2016 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48.2016 z dnia 01 kwietnia 2016 r.
strona 2