DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR II
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH
NR II W OPOLU
1. Nazwa i adres jednostki:
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr II w Opolu
ul. Kazimierza Pułaskiego 3
45-048 Opole
Tel: (77) 454 22 86
(77) 402 18 87
2. Określenie stanowiska:
Specjalista ds. zamówień publicznych
Wymiar etatu: 1/2 etatu, tj. 20 godzin tygodniowo
Liczba stanowisk pracy: 1
3. Warunki pracy:
Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w biurze w siedzibie szkoły - ul. Kazimierza Pułaskiego 3, 45-048 Opole
- czas pracy: niepełny etat, tj. 20 godzin tygodniowo, 5 dni w tygodniu
- stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- warunki architektoniczne budynku szkoły: stanowisko pracy usytuowane jest na 1 piętrze budynku. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze)
- staż pracy - co najmniej 4 lata
5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej, w tym minimum roczne na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw z zakresu zamówień publicznych,
- doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji przetargowej,
- bardzo dobra znajomość:
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz 907 z póź. zm.),
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.),
ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.),
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,
- umiejętność formułowania pism urzędowych,
- biegła znajomość obsługi komputera, edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, Internetu,
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- umiejętność pracy pod presją czasu i dobrej organizacji pracy własnej.
6. Zakres obowiązków:
- przygotowanie i przeprowadzanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych
- kompleksowa obsługa wszystkich etapów postępowań przetargowych,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach przygotowanych postępowań,
- weryfikacja dokumentów takich jak wzory umów, opis przedmiotu zamówienia oraz inne załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- publikacja ogłoszeń, udział w pracach komisji przetargowej, analiza ofert, sporządzanie protokołów oraz konstruowanie umów zawartych w wyniku przetargów,
- sporządzanie planów zamówień oraz sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
- koordynacja i nadzór nad realizacją umów oraz ich ewidencjonowanie.
7. W lipcu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%
8. Wymagane dokumenty:
- podanie o zatrudnienie,
- CV uwzględniające przebieg pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany 4-letni staż pracy,
- kserokopia dowodu osobistego,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.)
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów zamierzających skorzystać, zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów)
9. Forma i termin składania ofert:
Termin składania dokumentów: 16.09.2015 r.
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Szkoły lub przesłać na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr II w Opolu, ul. Kazimierza Pułaskiego 3,
45-048 Opole w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – specjalista ds. zamówień publicznych” w terminie do 16 września 2015 r. do godz. 15.00. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do ZSO Nr II w Opolu.
Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr II w Opolu.
Dyrektor
mgr Aleksander Iszczuk