logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zespół Państwowych Placówek Kształcenia Plastycznego
im. Jana Cybisa
w Opolu

 

Informacje o jednostce: 

nazwa szkoły: Zespół Państwowych Placówek Kształcenia Plastycznego
                                                       im. Jana Cybisa

w skład Zespołu wchodzą:

-         Ogólnokształcąca Szkoła Sztuk Pięknych

-         Publiczne Liceum Plastyczne

-         Ognisko Plastyczne 

- adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 10 

nr telefonu: (077) 454-45-25, 456-60-99 

- fax:  (077) 454-45-25, 456-60-99 

- e-mail: sekretariat@plastyczniak.opole.pl 

adres strony www: www.plastyczniak.opole.pl 

dyrektor: mgr Małgorzata Wojtanowska 

wicedyrektor: mgr Jadwiga Poliwoda, mgr Daniel Szopiński 

główny księgowy: Krystyna Turek 

inne stanowiska kierownicze: kierownik  gospodarczy: Bolesław Karbowski

podmiot udostępniający dane: Zespół Państwowych Placówek Kształcenia
                                                                   Plastycznego im. Jana Cybisa
 

odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Wojtanowska


 

Majątek: 

Środki trwałe                            -  3.679.768,96 zł 

Środki trwałe w używaniu           -     608.198,07 zł

Księgozbiór                               -     69.039,19 zł


 

 

Budżet:  

                                   PLAN                                                              WYDATKI

                           -        2.422,550 zł                                           -            1.252.220,11  zł

§ 3020               -          12.500,00 zł                                -              6.318,00 zł

§ 3240                -           1.450,00 zł                                -              1.450,00 zł

§ 4010                -      1.598.200,00 zł                               -          761.662,21 zł

§ 4040                -         120.000,00 zł                               -           119.152,31 zł

§ 4110                -         296.200,00 zł                               -           147.049,51 zł

§ 4120                -           41.800,00 zł                               -            20.812,43 zł

§ 4170                -             9.000,00 zł                               -             2.892,00 zł

§ 4210                -           49.000,00 zł                               -           18.788,47 zł

§ 4240                -           68.000,00 zł                               -           29.747,56 zł

§ 4260                -           50.000,00 zł                               -           21.897,18 zł

§ 4270                -           45.000,00 zł                               -           13.807,46 zł

§ 4280                -            3.500,00 zł                                -               170,00 zł

§ 4300                -           15.500,00 zł                               -             9.727,06 zł

§ 4350                -             2.000,00 zł                               -               886,82 zł

§ 4370                -             8.000,00 zł                               -            3.033,66 zł

§ 4410                -             3.500,00 zł                               -            2.763,88 zł

§ 4440                -        88.900,00 zł                                -         88.900,00 zł

§ 4700                -          3.000,00 zł                                -             675,00 zł

§ 4740                -         3 .000,00 zł                                -          1.243,88 zł

§ 4750                -          4.000,00 zł                                -          1.243,18 zł

 Wykaz regulaminów:

  1. Zasady gospodarowania funduszem premiowym dla pracowników administracyjnych i obsługi
  2. Instrukcja dotycząca przeprowadzenia inwentaryzacji
  3. Regulamin wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników
  4. Regulamin przyznawania zasiłku pieniężnego na pomoc zdrowotną
  5. Regulamin przydzielania nauczycielom i pracownikom ZPPKP środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, wyposażenia w narzędzia i materiały
  6. Regulamin nagród dyrektora dla pracowników nie będących nauczycielami
  7. Regulamin gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  8. Regulamin nagród dyrektora dla nauczycieli 
  9. Regulamin pracy
  10. Zakładowy Plan Kont oraz zasady prowadzenia rachunkowości w ZPPKP
  11. Instrukcja obiegu dokumentów w ZPPKP
  12. Regulamin kontroli
  13. Regulamin kontroli wewnętrznej
  14. Regulamin Rady Rodziców przy ZPPKP 
  15. Regulamin samorządu uczniowskiego
  16. Regulamin wyjazdu na wycieczkę, plener malarski
  17. Wewnątrzszkolny system oceniania
  18. Regulamin Biblioteki Szkolnej
  19. Regulamin realizacji pracy dyplomowej
  20. Regulamin pracowni komputerowej
  21. Regulamin pracowni snycerstwa
  22. Regulamin międzypracownianych wystaw uczniów osiągających najlepsze wyniki
  23. Regulamin korzystania z Galerii ?Nad Odrą?
  24. Zasady przeglądu III OSSP
  25. Regulamin korzystania z sali gimnastycznej
  26. Regulamin pracowni ceramicznej
  27. Regulamin przeglądu końcowo rocznego kl. IV PLP i VI OSSP
  28. Regulamin Rady Pedagogicznej

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

  1. Rejestr wydanych uczniom zaświadczeń
  2. Rejestr wydanych legitymacji szkolnych
  3. Rejestr wypadków uczniów
  4. Rejestr wydanych delegacji
  5. Rejestr pieczęci
  6. Księgi druków ścisłego zarachowania:

-         ewidencja wydanych świadectw szkolnych
-         ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły
-         ewidencja wydanych dyplomów ukończenia szkoły

    7.   Księga inwentarzowa

-         środków trwałych
-         środków trwałych w używaniu
-         księgozbioru

Archiwum:

  1. Akta osobowe pracowników
  2. Listy płac
  3. Kartoteki zasiłkowe
  4. Akta osobowe pracowników
  5. Kartoteki wynagrodzeń
  6. Dokumentacja finansowa i księgowa ZPPKP
  7. Dokumentacja finansowa i księgowa Rady rodziców przy ZPPKP
  8. Księgi protokołów z posiedzeń Rady Pedagogicznej
  9. Księgi zarządzeń Dyrektora szkoły
  10. Dzienniki lekcyjne
  11. Protokoły egzaminu dojrzałości
  12. Protokoły egzaminu dyplomowego
  13. Prace pisemne uczniów z egzaminów dojrzałości
  14. Arkusze ocen
  15. Dokumentacja dot. rekrutacji do szkoły

 

Zamówienia publiczne:

Zespół w chwili obecnej nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.

 

 

Kontrole:

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca


Cel kontroli

11.05.2004r.

Centrum Edukacji Artystycznej

Kontrola przebiegu egzaminu dojrzałości z języka polskiego

08.10.2004r.

Terenowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna

Kontrola stanu sanitarnego

02.11.2004r.

Urząd Miasta Opola

Sprawdzenie instrukcji inwentaryzacyjnej  Zakładowego Planu Kont, instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych

04.04.2005r.

Centrum Edukacji Artystycznej

Kontrola przebiegu egzaminu dyplomowego

13.06.2005r.

Centrum Edukacji Artystycznej

Badanie realizacji priorytetów nadzoru pedagogicznego na rok szkolny 2004/2005

15.09.2005r.

Terenowa Stacja Sanitarno -  Epidemiologiczna

Kontrola stanu sanitarnego

11.10.2005r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola Zakładowego Planu Kont, instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych, instrukcji przeprowadzania inwentaryzacji

28.03.2006 r. Terenowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu Kontrola stanu technicznego
16.10.2006 r. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu

Kontrola utrzymania obiektu budowlanego

 

 Protokoły pokontrolne przechowywane są w księgowości.

Przyjmowanie i załatwiane spraw:

  • miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat p.112
  • w jakich dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku w godz. - 7.30 -15.00
  • w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w zależności od sytuacji  i  wagi sprawy: pisemnie, telefonicznie, ustnie lub elektronicznie
  • jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: system kancelaryjny dziennikowy
  • w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: korespondencyjnie
  • w jakiej kolejności załatwiane są  sprawy: priorytet mają sprawy terminowe, pozostałe w kolejności przyjęcia


 






Nazwa dokumentu: Zespół Państwowych Placówek Kształcenia Plastycznego w Opolu
Podmiot udostępniający: Zespół Państwowych Placówek Kształcenia Plastycznego w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Małgorzata Wojtanowska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Małgorzata Wojtanowska
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-07-01 10:57:52
Data udostępnienia informacji: 2003-07-01 10:57:52
Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-31 14:55:47

Wersja do wydruku...

corner   corner