logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
im. Kazimierza Gzowskiego
w Opolu

 

Informacja o jednostce:

-       nazwa szkoły:  Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
                                                          im. K. Gzowskiego w Opolu

-       adres: ul. J. Hallera 6, 45-867 Opole

-       nr telefonu: (077) 4 745 942 ,(077) 4 745 943

-       fax: (077) 4 748 620  

-       e-mail: sekretariat@gzowski.opole.pl

-       adres strony WWW.: www.gzowski.opole.pl

-       dyrektor: mgr Zdzisław Ślemp

-       wicedyrektor:    mgr Beata Polak
                                       
mgr Stanisław Zima
                                        mgr inż. Lilianna Wachułka

-       główny księgowy: mgr inż. Bożena Zugaj-Supruniuk

-       inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:
Dyrektor administracyjny – inż. Henryk Kiera
Kierownik gospodarczy – inż. Jerzy Szczubiał

-       podmiot udostępniający dane: Zespół Szkół Technicznych i  Ogólnokształcących 
                                                                                            im. K. Gzowskiego w Opolu

-       odpowiedzialny za treść: mgr Zdzisław Ślemp

 

 

Majątek:

Lp.

Majątek szkoły

Wartość brutto

I

Środki trwałe ogółem

w tym:

1. Budynki i budowle

2. Boiska, drogi wewnętrzne i mała architektura

3. Urządzenia techniczne

4. Narzędzia i przyrządy

2.022.011,-

1.399.899,-

594.930,-

10.361,-


16.821,-

II

Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu

w tym:

1. sprzęt komputerowy

2. pomoce geodezyjne

3. sprzęt TV (telewizory, magnetowidy,  odtwarzacze CD)

4. wyposażenie

5. pomoce dydaktyczne (plansze, mapy, rzutniki, 
    mikroskopy, itp.)

909.544,-

 

213.000,-

172.600,-

41.000,-

269.400,-

213.544,-

 

III

Programy komputerowe

66.184,-

IV

Zbiory biblioteczne

87.798,-

 

 

 

Budżet:

Lp.

Wyszczególnienie

Plan na 2006 r.

1.    

Wynagrodzenia osobowe pracowników

2.755.300,-

2.    

Dodatkowy wynagrodzenia roczne

200.000,-

3.    

Składki na ubezpieczeni aspołeczne i fundusz pracy

597.500,-

4.    

Wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń

8.700,-

5.    

Wynagrodzenia bezosobowe

1.500,-

6.    

Materiały i wyposażenie (art. biurowe, druki, środki czystości, prenumeraty, materiały eksploatacyjne dla konserwatorów, wyposażenie, itp.)

64.100,-

7.    

Pomoce dydaktyczne i książki do biblioteki

30.500,-

8.    

Energia cieplna, elektryczna, woda i gaz

140.000,-

9.    

Usługi remontowe – remonty bieżące

24.500,-

10.         

Zakup usług zdrowotnych

3.000,-

11.         

Różne usługi materialne (usługi komunalne, konserwatorskie, telekomunikacyjne, kursy, szkolenia, monitoring, stałe łącze, itp.)

42.500,-

12.         

Opłaty za usługi internetowe

2.500,-

13.         

Krajowe i zagraniczne podróże służbowe

8.000,-

14.         

Ubezpieczenia mienia i różne składki

8.500,-

15.         

Odpisy na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

152.800,-

 

OGÓŁEM

4.039.400,-

 

 

 

Wykaz regulaminów:


  1. Regulamin pracy ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu

  2. Regulamin wynagradzania pracowników zatrudnionych w ZSTiO
    im. K. Gzowskiego w Opolu

  3. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w ZSTiO
    im. K. Gzowskiego w Opolu

  4. Regulamin kontroli wewnętrznej ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu

  5. Regulamin Rady Pedagogicznej ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu

  6. Regulamin Rady Rodziców działającej w ZSTiO im. K. Gzowskiego
    w Opolu

  7. Regulamin Samorządu Uczniowskiego w ZSTiO im. K. Gzowskiego
    w Opolu

  8. Regulamin premiowania pracowników administracyjnych i obsługi ZSTiO
    im. K. Gzowskiego w Opolu

  9. Regulamin przyznawania i ustalania wysokości świadczeń socjalnych
    dla uczniów ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu

  10. Regulamin wycieczek szkolnych i innych imprez z udziałem młodzieży oraz podstawowe zasady ich organizowania

  11. Regulamin funkcjonowania pracowni komputerowej w ZSTiO
    im. K. Gzowskiego w Opolu

  12. Zakładowy plan kont w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu

  13. Instrukcja obiegu dokumentów w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu

  14. Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji w ZSTiO im. K. Gzowskiego
    w Opolu

  15. Instrukcja gospodarki kasowej w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu

  16. Instrukcji zasad tworzenia i wypłat rocznych nagród z zakładowego funduszu nagród ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

Rejestry i ewidencje prowadzone w ZSTiO im. K. Gzowskiego w Opolu:

  1. Księga uczniów

  2. Księga pracowników

  3. wydanych świadectw

  4. legitymacji szkolnych

  5. wyjść służbowych

  6. Dziennik główny

  7. druków ścisłego zarachowania

  8. książeczek zdrowia

  9. wydanych zaświadczeń do wojska

  10. korespondencji przychodzącej i wychodzącej

  11. poczty własnej

  12. delegacji służbowych

  13. legitymacji służbowych

  14. akt osobowych

  15. zwolnień lekarskich

  16. pracowników podlegających służbie wojskowej

  17. czasu pracy

  18. urlopów pracowniczych

  19. ubrań roboczych

  20. przeglądów gaśnic

  21. wentylacji

  22. zaświadczeń wysłanych do rodziców


Archiwa:

  1. akta osobowe

  2. dowody księgowe

  3. dokumenty przebiegu nauczania

  4. dokumenty działalności szkoły

 

 

 

Zamówienia publiczne i nabór na wolne miejsca pracy:


www.bip.um.opole.pl - Przetargi

www.bip.um.opole.pl  - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontrole:

Lp.

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

Miejsce przechowywania protokołów

1.

Maj 2005 r.

OKE

Procedury przeprowadzenia egzaminu maturalnego

Dyrektor

2.

15.11.2005 r.

Organ Prowadzący

Zakładowy plan kont, instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji, kontroli i obiegu dowodów księgowych

Dyrektor

3.

11.03.2005 r.

Zakład instalacyjny posiadający uprawnienia do dozoru nad eksploatacją instalacji gazowych

Coroczny przegląd instalacji gazowej i odbiorników

Dział Administracji

4.

14.03.2005 r.

Przedsiębiorstwo Handlowo Techniczne Sprzętu Pożarowego i Ochronnego ?Supon?

Sprawdzenie sprzętu pożarowego i ciśnienia wody w hydrantach p. poż.

Dział Administracji

5.

7.04.2005 r.

Osoba z uprawnieniami budowlanymi

Przegląd techniczny coroczny

Dział Administracji

6.

18.04.2005 r.

Szkolna Komisja Przeglądowa

Przegląd wiosenny budynku szkolnego

Dział Administracji

7.

23.05.2005 r.

Uprawniony mistrz kominiarski

Kontrola okresowa przewodów kominowych i wentylacyjnych

Dział Administracji

8.

26.08.2005 r.

Szkolna Komisja Przeglądowa

Przegląd budynku po dłuższej przerwie

Dział Administracji

9.

14.09.2005 r.

Przedsiębiorstwo Handlowo Techniczne Sprzętu Pożarowego i Ochronnego ?Supon?

Sprawdzenie sprzętu pożarowego i ciśnienia wody w hydrantach p. poż.

Dział Administracji

10.

28.10.2005 r.

Szkolna Komisja Przeglądowa

Przegląd jesienny budynku szkolnego

Dział Administracji

11.

16.03.2005 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola sanitarna szkoły.

Kadry

 

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw: 

miejsce przyjmowania interesantów:

 -             sekretariat

-              gabinet dyrektora

-              gabinety wicedyrektorów

-              księgowość

-              administracja

-              gabinet psychologa

-              gabinet pedagoga

-              gabinet doradcy zawodowego

-              pokój nauczycielski

w jakich dniach i godzinach:

-        sekretariat: poniedziałek, środa od 800 do1800

                             wtorek, czwartek, piętek od 800do 1500

-        gabinet dyrektora, gabinety wicedyrektorów: we wszystkie dni tygodnia
od poniedziałku do piątku od  800 do 1800

-        księgowość: we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku od 800 do1500

-        administracja: we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku od 800 do1500

-        gabinet psychologa: poniedziałek od 1400 do 1800

                                          czwartek od 1115 do 1715

-        gabinet pedagoga: wtorek od 1400 do 1800

                                         środa od 830 do 1130

                                         czwartek od 830 do 1130

-        gabinet doradcy zawodowego: wtorek od 1530 do 1930

                                                            środa od 1000 do 1700

                                                            czwartek od 1530 do 1930

                                                            piątek od 1000 do 1300, od 1530 do 1730

-        pokój nauczycielski: we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku od 800  do 1800

w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego oraz regulaminami wewnątrzszkolnymi,

jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt opracowany na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 w sprawie instrukcji kancelaryjnej gmin i związków międzygminnych

w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: w sposób dogodny dla interesantów i zgodny z Kodeksem Postępowania Administracyjnego

w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: stosownie do ważności sprawy i terminu wpływu sprawy do załatwienia



Nazwa dokumentu: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Opolu
Podmiot udostępniający: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Zdzisław Ślemp
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Zdzisław Ślemp
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-07-01 09:24:34
Data udostępnienia informacji: 2003-07-01 09:24:34
Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-13 12:53:00

Wersja do wydruku...

corner   corner