logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II
z Oddziałami Dwujęzycznymi
im. Marii Konopnickiej
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce: 

- nazwa szkoły:                         Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II
                                         z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej

adres:                               45-048 Opole, ul. gen Kazimierza Pułaskiego 3

- nr telefonu:                                   077-454-22-86,  077-40-21-888

fax:                                                077-40-21-887 

- e-mail:                                           sekr@lo2.opole.pl

- adres strony www.                       www.lo2.opole.pl

- dyrektor:                                        mgr Aleksander Iszczuk

wicedyrektor:                          mgr Maria Romanowska        (ds. dydakt.)

                                                      mgr Jolanta Gabryelska  (ds. ekonom.-admin.)

- główna księgowa:                           Elżbieta Dymitryszyn

inne stanowiska kierownicze:         kierownik stołówki Janina Olszewska

- podmiot udostępniający dane:         Publ. Lic. Ogólnokszt. Nr II
                                                              z Oddz. Dwujęz. w Opolu

odpowiedzialny za treść:                  dyrektor Aleksander Iszczuk

 

Majątek:

- wartość brutto                                 641.106,49 zł

- umorzenie                                        381.965,49 zł

- wartość netto                                   259.141,00 zł

 

 

 

Budżet:

Kwota budżetu na rok 2006                                      4.659.900  

z tego:

- wynagrodzenia i pochodne                                      4.031.900

- pozostałe wydatki                                                       628.000 zł

- wydatki majątkowe:                                                              0 zł

 

 

 

Wykaz regulaminów: 

  1. Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny w szkole
  2. Program wychowawczy PLO Nr II w Opolu na rok szkolny 2005/2006
  3. Regulamin kontroli wewnętrznej
  4. Regulamin korzystania z siłowni szkolnej
  5. Regulamin korzystania ze szkolnych kont internetowych
  6. Regulamin oceniania wewnątrzszkolnego (akt. włączony do Statutu Szkoły)
  7. Regulamin oceny pracy zawodowej nauczyciela
  8. Regulamin organizacyjny PLO Nr II w Opolu
  9. Regulamin organizowania wycieczek szkolnych
  10. Regulamin pracy
  11. Regulamin premiowania pracowników niepedagogicznych
  12. Regulamin przyznawania dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  13. Regulamin przyznawania Nagród Dyrektora nauczycielom
  14. Regulamin Rady Pedagogicznej
  15. Regulamin Rady Rodziców
  16. Regulamin samorządu uczniowskiego
  17. Regulamin stołówki szkolnej
  18. Regulamin szatni uczniowskiej
  19. Regulamin wynagradzania pracowników niepedagogicznych
  20. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  21. Szkolny regulamin oceniania zachowania uczniów (akt. włączony do Statutu Szkoły)
  22. Zakładowy Plan Kont
  23. Zasady i kryteria dofinansowania zawodowego nauczycieli 
  24. Instrukcja bezpieczeństwa przeciwpożarowego
  25. Instrukcja kasowa
  26. Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji
  27. Instrukcja sporządzania, kontroli i obiegu dowodów księgowych

Oryginały regulaminów dostępne w sekretariacie szkoły.

 

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:  

-         Sprawy uczniowskie:   

- ewidencja uczniów PLO Nr II

- ewidencja wojskowa uczniów PLO Nr II

- rejestr wydanych zaświadczeń do WKU

- rejestr wydawanych legitymacji szkolnych

- rejestr wydanych świadectw dojrzałości

-         Sprawy pracownicze:                 

- ewidencja zatrudnionych pracowników niepedagogicznych

- ewidencja zatrudnionych nauczycieli

- rejestr akt pracowników wycofanych do archiwum

- rejestr wydanych legitymacji ubezpieczeniowych

- rejestr wydanych rodzinnych legitymacji ubezpieczeniowych

- rejestr wydanych legitymacji PKP

- ewidencja nieobecności pracowników

- ewidencja wyposażenia osobistego pracowników

-         Sprawy płacowe:

- rejestr wydanych zaświadczeń

-         Sprawy majątkowe szkoły:        

- ewidencja wartości materialnych i prawnych

- ewidencja środków trwałych

- ewidencja środków trwałych w użytkowaniu

- ewidencja materiałów ilościowo-wartościowa

- ewidencja ilościowa materiałów

-         Sprawy kancelaryjne:                 

- ewidencja druków ścisłego zarachowania

- księga podawcza pism przychodzących i wychodzących

- ewidencja wzorów pieczęci szkolnych 

Szkoła przechowuje w szkolnym archiwum:

                                         - akta osobowe byłych pracowników

                                         - dokumentację szkolną

                                         - dokumentację finansowo-księgową

                                         - dokumentację płacową

                                         - dokumenty Komitetu Rodzicielskiego (Rady Rodziców)

 

Zamówienia publiczne: 

Dyrektor Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi

im. Marii Konopnickiej w Opolu, ul. Pułaskiego 3

(REGON: 532397652,   NIP: 754-11-10-347)

ogłasza

p r z e t a r g    n i e o g r a n i c z o n y

na dostawę okien oraz wykonanie prac budowlanych i elektrycznych w siedzibie szkoły (Opole, ul. gen. K. Pułaskiego 3).

Szczegółowy zakres robót:

1.     dostawę 8 okien dwubarwnych z PCW i ich montaż w s. 121,

2.     naprawa stopni na zewnątrz szkoły (dojście od pomnika M. Konopnickiej), wykonanie nowego tynku na ścianie wiatrołapu łącznika południowego, w s. 121: usunięcie ścianki działowej, wykonanie dwóch ścianek działowych o konstrukcji lekkiej, osadzenie drzwi,

3.     wykonanie instalacji elektrycznej i logicznej dla stanowisk komputerowych i wymiana opraw oświetleniowych w s. 121 - siedziby szkoły (Opole, ul. gen. K. Pułaskiego 3).

 

Termin realizacji zamówienia :      30 września 2006

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania 1, 2, 3.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

Wadiumnie dotyczy.  

Termin związania ofertą30 dni.

Kryterium oceny ofert:      cena – 100 %

Specyfikację warunków zamówienia można otrzymać w sekretariacie szkoły (siedziba Zamawiającego, pok. 120) w godzinach 73o – 15oo.

Termin składania ofert upływa 11.08.2006 o godz. 15oo.

Otwarcie kopert nastąpi w dniu 16.08.2006 o godz. 10oo w siedzibie Zamawiającego - pok. 119.

W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy:

1.      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Prace winny być prowadzone przez osobę nadzorującą, posiadającą dokument stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie nadzorowania, kierowania budowy i robót w specjalności budowlano-konstrukcyjnej zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (należy dołączyć stosowne dokumenty), oferent winien przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.

2.      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oferent winien złożyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania – min. 3.

3.      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oferent winien złożyć stosowne oświadczenia zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Oferent winien złożyć stosowne oświadczenia zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Uprawnionym do kontaktów z oferentami jest z-ca dyr. ds. ekonom.-administr. mgr Jolanta Gabryelska - pok. 118  [tel. 077-40-21-880, 077-454-22-86,  607-158-487].

Ogłoszenie umieszczono także na stronie:       www.lo2.opole.pl

oraz w portalu Urzędu Zamówień Publicznych.

 

Kontrole:  

Termin kontroli

Instytucja  kontrolująca

Przedmiot  kontroli

28.01.2004

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Kontrola sanitarna obiektu

27.02.2004

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola warunków nauki i pracy

21.04.2004

Najwyższa Izba Kontroli – delegatura w Opolu

Funkcjonowanie szkół mniejszości narodowych i etnicznych

20.05.2004

Kuratorium Oświaty w Opolu

Obserwacja przebiegu egzaminu dojrzałości

28.06.2004

Kuratorium Oświaty w Opolu

Obserwacja komisji kwalifikacyjnych

10.02.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena stanu sanitarnego i warunków zdrowotnych

06.06.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena realizacji wymogów w zakresie stosowania niebezpiecznych substancji i preparatów chemicznych w pracowniach chemicznych

15.06.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena stanu sanitarnego bloku kuchen-nego

03.10.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Rekontrola stanu sanitarnego bloku kuchennego

18.10.2005

Kuratorium Oświaty w Opolu

Realizacja programów nauczania

01.12.2005

RKFEiS UM Opola

Regulaminy księgowe i plan kont

09-17.03.2006

Wydział Oświaty UM Opola

1.    Prawidłowość realizacji godzin ponadwymiarowych nauczycieli

2.    Zasadność doraźnych zastępstw

3.    Prawidłowość ustalania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe.

4.    Prawidłowość zawieranych umów o pracę.

24.04-31.05.2006

Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu UM Opola

 Gospodarka finansowa

 

 Przyjmowanie i załatwianie spraw:

-         miejsce przyjmowania interesantów:         sekretariat (pok. 120)

-         w jakich dniach i godzinach:           poniedziałek-piątek w godz. 7oo-143o

-         system kancelaryjny:                                    normalny

-         załatwianie spraw pisemnych:                      w formie korespondencyjnej

-         w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:      regulowane przez KPA.

 

 

 

Nazwa dokumentu: Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Aleksander Iszczuk
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Aleksander Iszczuk
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-07-01 08:54:22
Data udostępnienia informacji: 2003-07-01 08:54:22
Data ostatniej aktualizacji: 2007-09-03 12:55:11

Wersja do wydruku...

corner   corner