logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                                                URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA  WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  

                                           Administrator Bezpieczeństwa Informacji  

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu   

f) staż pracy co najmniej 3 lata w tym w zakresie Bezpieczeństwa Informacji – 2 lata

 

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) wykształcenie-wyższe magisterskie, kierunek: prawo, administracja, informatyka

Kserokopia dyplomu  

b) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

c) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

d)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

e) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie:

  1. ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
  2. ustawy o ochronie danych osobowych,
  3. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych warunków organizacyjnych i technicznych, które powinien spełniać system teleinformatyczny służący do identyfikacji użytkowników,
  4. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych,
  5. rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

f) biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych MS Office, w tym narzędzi internetowych oraz umiejętność obsługi systemów prawnych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

g) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli, samodzielność, odpowiedzialność, punktualność, uprzejmość, asertywność, kompetencje analityczne,

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w szczególności przez:

a)  sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,

b)  nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji, o której mowa w art. 36 ust. 2, oraz przestrzegania zasad w niej określonych,

c)  zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;

  1. prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, z wyjątkiem zbiorów, o których mowa w art. 43 ust. 1, zawierającego nazwę zbioru oraz informacje, o których mowa w art. 41 ust. 1 pkt 2-4a i 7;
  2. nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń, w których dane są przetwarzane oraz kontrolą przebywających w nich osób,
  3. nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów i wydawnictw zawierających dane osobowe,
  4. monitorowanie działania zabezpieczeń wdrożonych w celu ochrony danych osobowych w systemach informatycznych,
  5. prowadzenie ewidencji wynikających z przepisów prawa, w których przetwarzane są dane osobowe w tym prowadzenie rejestru upoważnień pracowników w zakresie danych osobowych;
  6. zapoznawanie osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
  7. wdrażanie działań zapobiegawczych i korygujących  w zakresie ochrony danych osobowych i systemu informatycznego,
  8. wdrażanie rozwiązań systemowych w zakresie ochrony danych osobowych.

 

 

4.    Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z wydziałami Urzędu.

5. W miesiącu grudniu wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł  2,12 %.

 

 

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29

      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą
 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202” i podpisem;

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.

 

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Administratora Bezpieczeństwa Informacji w terminie do dnia  15  lutego  2015 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

Nazwa dokumentu: Wydział Organizacyjny
Skrócony opis: stanowisko: Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Kwiatkowska-Kazimierska
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kwiatkowska-Kazimierska
Osoba, która wprowadzała dane: Bogumiła Halkiewicz
Data wytworzenia informacji: 2015-02-02 10:12:10
Data udostępnienia informacji: 2015-02-02 10:12:10
Data ostatniej aktualizacji: 2015-02-02 10:17:27

Wersja do wydruku...

corner   corner