logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                                     URZĄD MIASTA OPOLA

                   OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

                        Stanowisko ds. sportu i organizacji pracy wydziału

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe magisterskie
z zakresu ekonomii lub zarządzania
i marketingu lub prawa lub administracji lub politologii lub wychowania fizycznego lub turystyki i rekreacji lub wychowania fizycznego

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c).

f) staż pracy: 5 lat na postawie umowy o pracę lub umowy zlecenia

lub co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganymi na danym stanowisku

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS

 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość Ustawy o samorządzie gminnym

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

b) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

c) znajomość Statutu Miasta Opola

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

d) znajomość Ustawy o sporcie

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

e) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

f) znajomość Ustawy prawo o stowarzyszeniach

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

g) komunikatywność, wysoka kultura osobista, lojalność, punktualność, dyspozycyjność,

dyskrecja, skrupulatność, odpowiedzialność, pracowitość, inwencja i zaangażowanie.

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

h) - umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,

- umiejętność obsługi programów komputerowych umożliwiających wykonywanie zadań na stanowisku pracy,

- umiejętność przygotowania analiz, raportów, ocen, uchwał Rady Miasta Opola, umów , listów i pism urzędowych,

- podstawowa znajomość Ustawy o finansach publicznych,

- znajomość podstawowych zasad promocji sportu,

- umiejętność organizacji
i koordynacji wydarzeń sportowych i rekreacyjnych,

- aktywność w pozyskiwaniu środków zewnętrznych,
- umiejętność współpracy
z zespołem.

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Współpraca z podmiotami działającymi w obszarze sportu i rekreacji.

2. Organizacja i udział we wskazanych przez przełożonego imprezach i wydarzeniach sportowych oraz rekreacyjnych.

3. Dokumentowanie i archiwizowanie materiałów związanych z prowadzeniem wszelkich spraw wydziału.

      4. Przygotowywanie planów finansowych oraz wniosków budżetowych i prowadzenie w wersji

           elektronicznej ewidencji wydatków w zakresie sportu.

      5. Przygotowywanie analiz, opinii, ocen, umów, pism i uchwał Rady Miasta Opola w zakresie
          sportu.

      6. Prowadzenie bieżących spraw wydziału sportu,         

      7. Przygotowywanie informacji o wydarzeniach sportowych i rekreacyjnych organizowanych na

           terenie Opola i publikowanie ich na stronie internetowej miasta.

      8. Prowadzenie ewidencji wartościowo-ilościowej obiektów i wyposażenia będących na stanie

           wydziału w programie KSAT zgodnie z zarządzeniem prezydenta oraz archiwizacji.

      9. Pozyskiwanie środków zewnętrznych w tym realizacja projektów z udziałem środków UE

           i innych źródeł.

     10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

     11. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.

    

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca biurowa w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta zlokalizowanych w Opolu przy ul. Żeromskiego 3. Praca siedząca przy komputerze stacjonarnym. Możliwa również praca w terenie podczas przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu Miasta Opola oraz przy realizacji zadań związanych ze współpracą Wydziału z innymi podmiotami.

 

5. W miesiącu marcu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,05%.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29

      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą
 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. sportu i organizacji pracy wydziału w terminie do dnia 04 maja 2015 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

Nazwa dokumentu: Wydział Sportu
Skrócony opis: stanowisko ds. sportu i organizacji pracy wydziału
Osoba, która wytworzyła informację: Łukasz Strzelecki
Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Strzelecki
Osoba, która wprowadzała dane: Bogumiła Halkiewicz
Data wytworzenia informacji: 2015-01-09 14:57:33
Data udostępnienia informacji: 2015-01-09 14:57:33
Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-24 08:19:15

Wersja do wydruku...

corner   corner