URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. sportu i organizacji pracy wydziału
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie
z zakresu ekonomii lub zarządzania
i marketingu lub prawa lub administracji lub politologii lub wychowania fizycznego lub turystyki i rekreacji lub wychowania fizycznego
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c).
|
f) staż pracy: 5 lat na postawie umowy o pracę lub umowy zlecenia
lub co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganymi na danym stanowisku
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość Ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym
|
b) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym
|
d) znajomość Ustawy o sporcie
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
f) znajomość Ustawy prawo o stowarzyszeniach
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
g) komunikatywność, wysoka kultura osobista, lojalność, punktualność, dyspozycyjność,
dyskrecja, skrupulatność, odpowiedzialność, pracowitość, inwencja i zaangażowanie.
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym
|
h) - umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,
- umiejętność obsługi programów komputerowych umożliwiających wykonywanie zadań na stanowisku pracy,
- umiejętność przygotowania analiz, raportów, ocen, uchwał Rady Miasta Opola, umów , listów i pism urzędowych,
- podstawowa znajomość Ustawy o finansach publicznych,
- znajomość podstawowych zasad promocji sportu,
- umiejętność organizacji
i koordynacji wydarzeń sportowych i rekreacyjnych,
- aktywność w pozyskiwaniu środków zewnętrznych,
- umiejętność współpracy
z zespołem.
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Współpraca z podmiotami działającymi w obszarze sportu i rekreacji.
2. Organizacja i udział we wskazanych przez przełożonego imprezach i wydarzeniach sportowych oraz rekreacyjnych.
3. Dokumentowanie i archiwizowanie materiałów związanych z prowadzeniem wszelkich spraw wydziału.
4. Przygotowywanie planów finansowych oraz wniosków budżetowych i prowadzenie w wersji
elektronicznej ewidencji wydatków w zakresie sportu.
5. Przygotowywanie analiz, opinii, ocen, umów, pism i uchwał Rady Miasta Opola w zakresie
sportu.
6. Prowadzenie bieżących spraw wydziału sportu,
7. Przygotowywanie informacji o wydarzeniach sportowych i rekreacyjnych organizowanych na
terenie Opola i publikowanie ich na stronie internetowej miasta.
8. Prowadzenie ewidencji wartościowo-ilościowej obiektów i wyposażenia będących na stanie
wydziału w programie KSAT zgodnie z zarządzeniem prezydenta oraz archiwizacji.
9. Pozyskiwanie środków zewnętrznych w tym realizacja projektów z udziałem środków UE
i innych źródeł.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
11. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta zlokalizowanych w Opolu przy ul. Żeromskiego 3. Praca siedząca przy komputerze stacjonarnym. Możliwa również praca w terenie podczas przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu Miasta Opola oraz przy realizacji zadań związanych ze współpracą Wydziału z innymi podmiotami.
5. W miesiącu marcu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,05%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. sportu i organizacji pracy wydziału w terminie do dnia 04 maja 2015 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.