logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 ds. rozliczania przedszkoli

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

f) staż pracy – minimum 12 miesięcy w jednostce budżetowej, w komórce właściwej dla budżetu i sprawozdawczości

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy i dokument potwierdzający wykonywanie pracy o wskazanym charakterze

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) umiejętność obsługi MS OFFICE,

    w szczególności MS WORD, MS

    EXCEL

Zapis w liście motywacyjnym

b) znajomość ustawy o

    rachunkowości, systemie

    oświaty i finansach publicznych,   

    samorządzie gminnym, KPA

    oraz Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym

c) komunikatywność, zdolność

    analitycznego myślenia,

    sumienność, kreatywność,

    poczucie obowiązku i

    zaangażowania

Zapis w liście motywacyjnym

d) umiejętność pracy w zespole,

    dobra organizacja pracy własnej

Zapis w liście motywacyjnym

e) umiejętności analityczne,

    umiejętność czytania,

    interpretacji i adaptacji do

    bieżących potrzeb przepisów

    prawa

Zapis w liście motywacyjnym

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
  2. przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola,
  3. kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt
    i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną,
  4. weryfikacja planów finansowych i sprawozdań z realizacji planów finansowych poszczególnych jednostek oświatowych,
  5. sporządzanie zbiorczych planów finansowych jednostek oświatowych,
  6. realizowanie zadań po uchwaleniu budżetu i przeprowadzonych korektach planów finansowych jednostek oświatowych, w tym powiadamianie o wielkości przyjętego planu finansowego i dokonanych korektach,
  7. weryfikacja miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań w zakresie dochodów i wydatków budżetowych oraz dochodów na wydzielonym rachunku dochodów i wydatków nimi finansowanych jednostek oświatowych,
  8. kompletowanie sprawozdań i innych materiałów otrzymanych od jednostek oświatowych oraz sprawdzanie ich prawidłowości pod kątem merytorycznym, formalnym i rachunkowym,
  9. sporządzanie analiz finansowych i materiałów informacyjnych,
  10. uzgadnianie rozliczeń jednostek z Wydziałem Finansowo-Księgowym,
  11. wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek – Ratusz, na II piętrze (brak dostępu do windy), samodzielna, w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera.

 

5. W miesiącu wrześniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,2 %.

 

6.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej,
  2. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem”,
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
  5. dokument potwierdzający niepełnosprawność *

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozliczania przedszkoli w terminie do dnia 12 listopada 2014r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

          

          

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

          

 

 

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Budżetu
Skrócony opis: stanowisko ds. rozliczania przedszkoli
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Krawczyk
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2014-10-31 12:18:50
Data udostępnienia informacji: 2014-10-31 12:18:50
Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-31 12:24:51

Wersja do wydruku...

corner   corner