|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. rozliczania przedszkoli
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy – minimum 12 miesięcy w jednostce budżetowej, w komórce właściwej dla budżetu i sprawozdawczości
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy i dokument potwierdzający wykonywanie pracy o wskazanym charakterze
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) umiejętność obsługi MS OFFICE,
w szczególności MS WORD, MS
EXCEL
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
b) znajomość ustawy o
rachunkowości, systemie
oświaty i finansach publicznych,
samorządzie gminnym, KPA
oraz Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
c) komunikatywność, zdolność
analitycznego myślenia,
sumienność, kreatywność,
poczucie obowiązku i
zaangażowania
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
d) umiejętność pracy w zespole,
dobra organizacja pracy własnej
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
e) umiejętności analityczne,
umiejętność czytania,
interpretacji i adaptacji do
bieżących potrzeb przepisów
prawa
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
- przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola,
- kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt
i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną,
- weryfikacja planów finansowych i sprawozdań z realizacji planów finansowych poszczególnych jednostek oświatowych,
- sporządzanie zbiorczych planów finansowych jednostek oświatowych,
- realizowanie zadań po uchwaleniu budżetu i przeprowadzonych korektach planów finansowych jednostek oświatowych, w tym powiadamianie o wielkości przyjętego planu finansowego i dokonanych korektach,
- weryfikacja miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań w zakresie dochodów i wydatków budżetowych oraz dochodów na wydzielonym rachunku dochodów i wydatków nimi finansowanych jednostek oświatowych,
- kompletowanie sprawozdań i innych materiałów otrzymanych od jednostek oświatowych oraz sprawdzanie ich prawidłowości pod kątem merytorycznym, formalnym i rachunkowym,
- sporządzanie analiz finansowych i materiałów informacyjnych,
- uzgadnianie rozliczeń jednostek z Wydziałem Finansowo-Księgowym,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek – Ratusz, na II piętrze (brak dostępu do windy), samodzielna, w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera.
5. W miesiącu wrześniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,2 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej,
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem”,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozliczania przedszkoli w terminie do dnia 12 listopada 2014r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Nazwa dokumentu: | Wydział Budżetu | Skrócony opis: | stanowisko ds. rozliczania przedszkoli | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Parobecka | Osoba, która odpowiada za treść: | Paweł Krawczyk | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Parobecka | Data wytworzenia informacji: | 2014-10-31 12:18:50 | Data udostępnienia informacji: | 2014-10-31 12:18:50 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-10-31 12:24:51 |
Wersja do wydruku...
|