logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                                                     URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 ds. windykacji i egzekucji administracyjnej podatku od nieruchomości

1.

Wymagania niezbędne 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe ekono-miczne o specjalności rachunkowość

Kserokopia dyplomu

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość przepisów ustawy           o rachunkowości, ustawy o finan-sach publicznych,  ustawy Ordyna-cja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,  ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego i Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność, systematyczność, staranność, operatywność, samodzielność, odpowiedzialność,  zdyscyplinowanie,  komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami, a w szczególności ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o samorządzie gminnym, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 maja 2014r. w sprawie trybu postępowania wierzycieli należności pieniężnych przy podejmowaniu czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 maja 2014r. w sprawie wzorów tytułów wykonawczych stosowanych w egzekucji administracyjnej.
  2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu  Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Obsługa systemu księgowego oraz obsługa innych programów komputerowych w związku z wykonywanymi zadaniami.
  5. Prowadzenie w księgach rachunkowych, przy pomocy oprogramowania komputerowego, prawidłowej ewidencji wpłat, zwrotów, zaliczeń nadpłat i poleceń księgowania, zgodnie                z obowiązującymi przepisami, klasyfikacją budżetową oraz wprowadzonymi procedurami. Przygotowywanie i segregowanie dokumentów księgowych, oznaczanie dokumentów co
    do sposobu ich ujęcia w księgach rachunkowych.
  6. Bieżąca analiza kont podatników w zakresie likwidacji zaległości poprzez dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości z tytułu podatku od nieruchomości.
  7. Kontrola terminowości wpłat, tj. regulowania należności z tytułu podatku od nieruchomości.
  8. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na zaległości z tytułu podatku od nieruchomości.
  9. Terminowe przygotowywanie, sporządzanie i przekazywanie do właściwych organów egzekucyjnych informacji o składnikach majątkowych zobowiązanego.
  10. Sporządzanie odpisu tytułu wykonawczego oraz wydawanie tzw. dalszego tytułu wykonawczego.
  11. Ścisła współpraca ze służbami finansowymi i egzekucyjnymi Urzędu Miasta, m.in. w zakresie realizacji tytułów wykonawczych skierowanych na drogę postępowania egzekucyjnego w administracji poprzez kierowanie zapytań o stopień realizacji tytułów wykonawczych.
  12. Prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów „SOD” poprzez przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, sporządzanie dokumentów oraz zakładanie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt (JRWA).
  13. Monitorowanie zmian prawa finansowego, a w szczególności rozporządzenia i ustaw  wymienionych w pkt.1 niniejszego zakresu zadań.
  14. Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu, ład i estetykę miejsca pracy.
  15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika i/lub wynikających z przepisów prawa.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek -Ratusz, parter, w pełnym wymiarze czasu pracy, w godz. 7.30 – 15.30, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

5. W miesiącu maju 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2%. 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.

  1. list motywacyjny,
  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji i egzekucji administracyjnej podatku od nieruchomości w terminie do dnia 07 lipca 2014 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.    

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Finansowo-Księgowy
Skrócony opis: stanowisko ds. windykacji i egzekucji administracyjnej podatku od nieruchomości
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Plewka
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2014-06-27 10:11:48
Data udostępnienia informacji: 2014-06-27 10:11:48
Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-27 10:17:40

Wersja do wydruku...

corner   corner