logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum Nr 1
z Oddziałami Integracyjnymi
im. Polskich Noblistów
 w Opolu

 Informacje o jednostce:

Nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi
                         im. Polskich Noblistów

Adres: ul. Hubala 2; 45 – 267 Opole

Nr telefonu: (077) 458 – 11 - 24

Fax: (077) 458 – 11 - 25

E-mail: g1opole@wodip.opole.pl

Adres strony: www.wodip.opole.pl/~g1opole

Dyrektor: mgr Jolanta Chrabołowska

Wicedyrektor: mgr Eugenia Garncarek; mgr Andrzej Orel

Główny księgowy: mgr Barbara Niemczycka

Kierownik administracyjno - gospodarczy: Jolanta Dziub

Podmiot udostępniający dane: Publiczne Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami 
                                                   Integracyjnymi w Opolu

Odpowiedzialny za treść:  mgr Jolanta Chrabołowska

 

Majątek:

1.     Środki trwałe – 43505,77

- gr. IV – 27857,63

- gr. VIII – 15648,14 

2.     Pozostałe środki trwałe o charakterze wyposażenia (majątek rzeczowy):

- 448036,14 

3. Zbiory biblioteczne:

- 17814,68 

4. Wartości niematerialne i prawne:

- programy komputerowe – 10414,01

 

Budżet:


Planowane wydatki:

-     ogółem                                         4.109.880

w tym:

-    wynagrodzenia i pochodne            3. 218. 930      

-    pozostałe wydatki bieżące            876. 300

-    zakupy i inwestycje                       14.650

 

Wykaz regulaminów i instrukcji:

1)     Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego dla nauczycieli, emerytów i rencistów.

2)     Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

3)     Regulamin działalności Rady Rodziców.

4)     Regulamin Wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami.

5)     Regulamin Pracy.

6)     Regulamin nagród dyrektora dla nauczycieli.

7)     Regulamin Samorządu Uczniowskiego.

8)     Regulamin Pracowni Muzycznej.

9)     Regulamin Pracowni Komputerowej.

10) Regulamin działalności rady Pedagogicznej.

11) Regulamin pozytywnych zachowań uczniów.

12) Regulamin korzystania z szatni szkolnej.

13) Instrukcja kasowa.

14) Instrukcja inwentaryzacyjna.

15) Instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów księgowych.

16) Regulamin komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego.

17) Instrukcja kancelaryjna.

18) Zakładowa plan kont.

19) Regulamin przeprowadzania kontroli finansowej.

20) Regulamin Organizacji.

21) Statut Publicznego Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Opolu.

22) Regulamin kontroli wewnętrznej.

23) Zasady i kryteria dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.

24) Regulamin zachowań wobec symboli państwowych i narodowych.

25) Regulamin korzystania z hali sportowej.

26) Regulamin pracowni chemicznej.

27) Regulamin korzystania z klasy – pracowni.

28) Regulamin nagród dla pracowników niebędących nauczycielami.

29) Regulamin nauczyciela pełniącego dyżur na terenie obiektów szkolnych w celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa uczniom.

30) Instrukcja zabezpieczeń organizacyjnych dla komputera wolnostojącego

Miejsca udostępniania regulaminów i instrukcji:

1)           Sekretariat szkoły

2)           Pokój nauczycielski

3)           Gabloty informacyjne

4)           Pomieszczenia dydaktyczne (np. Regulamin Pracowni Komputerowej,
               Chemicznej) 

 

Rejestry, ewidencja, archiwa:

REJESTRY:

Ø      księgowe:

Lp.

Nazwa

1

Rejestr faktur otrzymanych i wystawianych rachunków

2.

Rejestr druków ścisłego zarachowania:

Ø      KP,

Ø      KW,

Ø      Czeki,

Ø      Spisy z natury

3.

Rejestr listy płac:

Ø      Budżet,

Ø      ZFŚS

Ø      uczniowskie:

Lp.

Nazwa

1.

Księga druków ścisłego zarachowania:

Ø        świadectw,

Ø      legitymacji,

Ø      kart motorowerowych

2.

Rejestr wydanych zaświadczeń dla uczniów

3.

Rejestr wydanych legitymacji szkolnych

4.

Zeszyt rejestru wypadków uczniów

5.

Rejestr dzienników:

Ø      lekcyjnych,

Ø      pozalekcyjnych,

Ø      pedagoga szkolnego,

Ø      psychologa,

Ø      indywidualnego nauczania

Ø      kadrowe:

Lp.

Nazwa

1.

Legitymacje ubezpieczeniowe dla pracowników  

2.

Legitymacje ubezpieczeniowe dla członków rodziny

3.

Legitymacje nauczycieli do korzystania ze zniżki PKP

4.

Rejestr zwolnień lekarskich

5.

Rejestr zaświadczeń wydanych przez komisję kwalifikacyjną powołany przez dyrektora PG 1

6.

Rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego

 

 EWIDENCJE:

Ø      uczniowskie:

Lp.

Nazwa

1.

Księga ewidencji dzieci

2.

Księga uczniów

Ø      kadrowe:

Lp.

Nazwa

1.

Ewidencja czasu pracy

Ø    księgowe:

Lp.

Nazwa

1.

Ewidencja środków trwałych:

-         pozostałe środki trwałe

-         zbiory biblioteczne

-         wartości niematerialne i prawne

 

 ARCHIWA:

Ø      dokumenty księgowe przechowywane w archiwum gimnazjum:

Lp.

Kategoria archiwalna

Hasła klasyfikacyjne

1.

B-3

- dokumentacja służąca sporządzaniu list płac

2.

B-5

- księgi środków trwałych, inwentarzowe, nośniki komputerowe (dyskietki) wydruki komputerowe

3.

B-5

- sprawozdania miesięczne, półrocze i roczne z wykonania budżetu, bilanse, kartoteki kont analitycznych i syntetycznych, księgi główne, dowody księgowe (wyciągi bankowe, faktury), plany finansowe

4.

B-5

- rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS-em

5.

B-5

- dokumenty kasy zapomogowo – pożyczkowej

6.

B-50

- listy płac, karty wynagrodzeń, wykaz premii i nagród

Ø      dokumenty uczniowskie przechowywane w placówce:

Lp.

Kategoria

Archiwalna

Hasła klasyfikacyjne

1.

A

Kontakty zagraniczne

2.

BE50

Arkusze ocen

3.

BE6

Dzienniki lekcyjne

4.

B5

Egzaminy organizacja i przebieg

5.

BE5

Zajęcia pozalekcyjne, imprezy, sport, turystyka, konkursy, olimpiady

6.

B50

Protokoły egzaminacyjne

7.

B5

Nabór, przyjmowanie i kierowanie do szkół i placówek oświatowo – wychowawczych (przeniesienia, odpisy arkuszy ocen)

8.

B5

Świadczenia dla uczniów i wychowanków

9.

BE10

Opieka nad dziećmi i młodzieżą

10.

B10

Poradnictwo psychologiczno – pedagogiczne i zawodowe

11.

BE10

Przestępczość dzieci i młodzieży, profilaktyka społeczna i racjonalizacyjna

12.

B10

Opieka higieniczno – lekarska, bezpieczeństwo uczniów

13.

B10

Wychowanie fizyczne i turystyka, organizacja obozów i kolonii

Ø      dokumenty kadrowe:

Lp.

Kategoria archiwalna

Hasła klasyfikacyjne

1.

B2

Wykaz pracowników zwolnionych

 

Zamówienia publiczne:

W Publicznym Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu nie realizuje się żadnych zamówień publicznych.


 

Kontrole:

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

19.10.2005

Urząd Miasta Opola

Kontrola Zakładowego Planu Kont

16.06.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Protokół kontroli sanitarnej. Ocena stanu sanitarnego szkół

04.02.2005

Kuratorium Oświaty w Opolu

Praca szkoły w zakresie nadzoru sprawowanego przez dyrektora szkoły w świetle nowego rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego

11.10.2005

Powiatowa Inspekcja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Ocena realizacji wymogów w zakresie stosowania niebezpiecznych substancji i preparatów chemicznych w klaso-pracowniach, laboratoriach i warsztatach szkolnych

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:


1.     Miejsce przyjmowania interesantów:

Ø      Sekretariat,

Ø      Gabinet dyrektora i wicedyrektorów,

Ø      Pokój spotkań – rozmowy indywidualne.

 

2.     Wykaz godzin przyjmowania interesantów:

Ø      dyrektor szkoły: mgr Jolanta Chrabołowska – poniedziałek                                                                                                                           
                                                                                                    12.30 - 14.30   
                                                                                                    16.30 – 17.30

Ø      wicedyrektor: mgr Eugenia Garncarek       – środa            15.00 – 17.00

Ø      wicedyrektor: mgr Andrzej Orel –                wtorek           15.00 – 18.00

3.     Przyjmowanie, załatwianie i sposób załatwiania spraw pisemnych:

Sekretariat jest stałym punktem przyjmowania korespondencji, rejestrując ją w dzienniku pism przychodzących i wychodzących. Następnie dokumenty te przekazywane są do dyrektora szkoły i innych komórek organizacyjnych.

 Przyjmowane są również informacje w formie ustnej, telefonicznej, za pomocą poczty elektronicznej czy faxu.

Sprawy można załatwić ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwiania sprawy ustnej, treść i istotne motywy, odnotowane są w aktach
i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę. Przy pisemnym załatwianiu sprawy stosuje się następujące formy:

Ø      odręczną,

Ø      korespondencyjną,

Ø      inną (np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem na formularzu)

Załatwianie sprawy może być:

Ø      bieżące – wykonywane natychmiastowe,

Ø      tymczasowe – gdy zachodzi potrzeba przeprowadzania postępowania wyjaśniającego,

Ø      ostateczne – gdy odpowiedź udzielona stronie załatwia sprawę co do jej istoty (merytorycznie) albo w inny sposób kończy sprawę w danej instancji.

Ostateczne załatwianie sprawy odnotowuje się w spisie spraw przez wpisanie w odpowiedniej rubryce daty załatwienia oraz nazwiska (nazwy) strony (adresata).

 4.     System kancelaryjny obowiązujący w jednostce:

W Publicznym Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Opolu obowiązuje System Kancelaryjny.

Nazwa dokumentu: Publiczne Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Jolanta Chrabołowska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Jolanta Chrabołowska
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 17:14:34
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 17:14:34
Data ostatniej aktualizacji: 2006-07-19 08:13:47

Wersja do wydruku...

corner   corner