URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Ds. rozliczeń finansowych 2
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne
o specjalności rachunkowość
|
Kserokopia dyplomu
|
|
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym oraz znajomość Statutu Urzędu Miasta,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) predyspozycje:
samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej,
systematyczność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sprawdzanie pod względem rachunkowym i formalnym faktur, rachunków, delegacji, rozliczeń zaliczek wpływających z wydziałów;
- Kompletowanie dokumentów, sprawdzanie zgodności z wprowadzonymi procedurami, sprawdzanie klasyfikacji budżetowej, przygotowywanie do realizacji (przelewy-gotówka);
- Stały monitoring wykonania budżetu wydatków, poprzez analizę poziomu i stanu wykorzystania planu finansowego wydatków budżetowych przy wprowadzaniu dokumentów obciążających ten plan (zobowiązań, zaangażowania);
- Monitorowanie zagrożeń i informowanie przełożonych o możliwości wystąpienia naruszenia przepisów prawa powszechnego lub regulacji wewnętrznych jednostki;
- Sporządzanie przelewów i zestawień do realizacji;
- Prowadzenie rejestru zaliczek stałych i okresowych pobieranych przez pracowników Urzędu;
- Odbieranie z systemów bankowych wyciągów i ich przekazywanie do właściwych komórek księgowości;
- Sprawdzanie Raportów Kasowych w zakresie dochodów Urzędu Miasta Opola (tj. sprawdzenie nr raportu, daty raportu, ilości i prawidłowości dołączonych dokumentów) przed przekazaniem ich zaewidencjonowania do właściwych Referatów Księgowości;
- Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych;
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zgodnie z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika;
- Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu Referatu, ład i estetykę miejsca pracy. 4. Warunki pracy na stanowisku:
O warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz, na II piętrze (obiekt bez windy), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, przeważnie siedząca, samodzielna, z obsługą komputera (monitor ekranowy).
5. W miesiącu grudniu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,03 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozliczeń finansowych 2 w terminie do dnia 13 stycznia 2014 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.