logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Załącznik Nr 3

do Zarządzenia Nr OR-I.120.1. 80.2011
z dnia 8 grudnia 2011 r.
 
 
 
 

 

 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
stanowisko do spraw korespondencji w Urzędzie Stanu Cywilnego
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e)wykształcenie– wyższe magisterskie
Kserokopia dyplomu
f) doświadczenie zawodowe: minimum 6 miesięcy
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie o odbyciu stażu/wolontariatu
g) znajomość ustawy– Prawo o aktach stanu cywilnego, instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych            
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
 
2.
 
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) bardzo dobra znajomość obsługi         
    komputera
zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) znajomość statutu Miasta Opola i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
zapis w liście motywacyjnym lub CV  
c) posiadanie cech osobowych               i predyspozycji : pracowitość, dyspozycyjność, odpowiedzialność,    sumienność, samodzielność, inicjatywność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura     osobista, odporność na stres.               
zapis w liście motywacyjnym lub CV
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
       1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
       2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu     Miasta Opola.
       3. Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
       4. Wykonywanie wszystkich czynności kancelaryjnych w zakresie poczty wpływającej i 
           wychodzącej z Wydziału tj. odbieranie korespondencji, przygotowanie do dekretacji, rozdział,
           rejestracja i wysyłanie.
       5. Prowadzenie spisów spraw odpisów skróconych ,zupełnych i wielojęzycznych aktów stanu 
           cywilnego.
       6. Prowadzenie spisu spraw i załatwianie korespondencji krajowej.
7. Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych, decyzji, 
             postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów 
             niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.
8. Podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych
            z ksiąg stanu cywilnego, karty zgonu, przypisków, zawiadomień oraz potwierdzanie wniosków
    dowodowych.
      9. Obsługa uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego oraz z wręczaniem Medali 
            Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie.
      10. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących               zadań Urzędu.
      11. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
      12. Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.   
 
 
 
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
     praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy, na 
     stanowisku biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń 
     biurowych, samodzielna, lekka, siedząca.
 
5. W miesiącu maju wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów                    
     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł  
     2,24 %.
 
6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
 
c)   list motywacyjny,)
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl
oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
 
e)      dokument potwierdzający niepełnosprawność *
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw korespondencji w Urzędzie Stanu Cywilnego w terminie do dnia 28 czerwca 2013 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
                       
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
* W przypadku osób niepełnosprawnych
 
 
Załącznik Nr 3 do Zarządzeniem NR OR- I.120.1. 80. 2011 z dnia 8 grudnia 2011 r. 
strona 2 z 2
 
 

 

Nazwa dokumentu: Urząd Stanu Cywilnego
Skrócony opis: stanowisko ds. korespondencji
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Zakrzewska-Stemplewska
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2013-06-17 10:02:58
Data udostępnienia informacji: 2013-06-17 10:02:58
Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-17 10:18:24

Wersja do wydruku...

corner   corner