logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                                URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
 
ds. gospodarki odpadami
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe w zakresie: ochrony środowiska lub inżynierii środowiska
Kserokopia dyplomu

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) znajomość przepisów ustaw o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, o odpadach, o samorządzie gminnym i KPA.
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel).
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
c) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
d) wcześniejsza praca na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego
świadectwo pracy i zapis w CV

 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)      Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
b)      Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola;
c)       Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną. Organizacja stanowiska pracy poprzez:
ü        przedkładanie propozycji do planów pracy wydziału ,
ü        przedkładanie wniosków usprawniających obsługę interesantów ,
ü        zaznajamianie się i kompletowanie właściwych przepisów prawnych.
d)      Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem porządku i czystości, usuwaniem i utylizacją odpadów komunalnych.
e)      Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki odpadami.
f)        Przygotowywanie decyzji nakazujących właścicielom nieruchomości wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z regulaminu uchwalonego przez Radę Miasta Opola.
g)      Nadzorowanie wypełniania przez przedsiębiorców obowiązku składania kwartalnych sprawozdań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
h)      Prowadzenie spraw związanych z deratyzacją odkomarzaniem.
i)        Przygotowywanie projektów uchwał podejmowanych przez Radę Miasta Opola w sprawach dotyczących zakresu stanowiska pracy.
j)        Współpraca z Referatem Kontroli Podatkowej w zakresie ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
k)      Współpraca z Zakładem Komunalnym i Strażą Miejską.
l)        Rozpatrywanie wniosków, zapytań i interpelacji radnych oraz wniosków i postulatów ludności w zakresie swojego stanowiska pracy.
m)    Współpraca z Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa w zakresie interwencji dotyczących zagrożenia środowiska oraz tworzenia Planu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Opola.
n)      Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz w przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
o)      Udostępnianie informacji w zakresie prowadzonych spraw.
p)      Prowadzenie kontroli w zakresie stosowania i przestrzegania przepisów.
q)      Wykonanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
 
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – pl. Wolności, pierwsze piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie – kontrola. Praca w godz. 730 – 1530, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił  2,27 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
r)       dokumenty wymienione powyżej
s)      życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
t)       list motywacyjny,
u)     kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
v)      dokument potwierdzający niepełnosprawność *
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki odpadami w terminie do dnia 26 kwietnia 2013 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
 
 
 
 
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Załącznik Nr 3 do Zarządzeniem NR OR- I.120.1. 80. 2011 z dnia 8 grudnia 2011 r. 
strona 2 z 2

Nazwa dokumentu: Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Skrócony opis: stanowisko ds.gospodartki odpadami
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Maślak
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2013-04-16 12:22:15
Data udostępnienia informacji: 2013-04-16 12:22:15
Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-16 12:26:20

Wersja do wydruku...

corner   corner