URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. gospodarki odpadami
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe w zakresie: ochrony środowiska lub inżynierii środowiska
|
Kserokopia dyplomu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów ustaw o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, o odpadach, o samorządzie gminnym i KPA.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel).
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) wcześniejsza praca na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego
|
świadectwo pracy i zapis w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
b) Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola;
c) Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną. Organizacja stanowiska pracy poprzez:
ü przedkładanie propozycji do planów pracy wydziału ,
ü przedkładanie wniosków usprawniających obsługę interesantów ,
ü zaznajamianie się i kompletowanie właściwych przepisów prawnych.
d) Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem porządku i czystości, usuwaniem i utylizacją odpadów komunalnych.
e) Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki odpadami.
f) Przygotowywanie decyzji nakazujących właścicielom nieruchomości wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z regulaminu uchwalonego przez Radę Miasta Opola.
g) Nadzorowanie wypełniania przez przedsiębiorców obowiązku składania kwartalnych sprawozdań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
h) Prowadzenie spraw związanych z deratyzacją odkomarzaniem.
i) Przygotowywanie projektów uchwał podejmowanych przez Radę Miasta Opola w sprawach dotyczących zakresu stanowiska pracy.
j) Współpraca z Referatem Kontroli Podatkowej w zakresie ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
k) Współpraca z Zakładem Komunalnym i Strażą Miejską.
l) Rozpatrywanie wniosków, zapytań i interpelacji radnych oraz wniosków i postulatów ludności w zakresie swojego stanowiska pracy.
m) Współpraca z Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa w zakresie interwencji dotyczących zagrożenia środowiska oraz tworzenia Planu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Opola.
n) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz w przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
o) Udostępnianie informacji w zakresie prowadzonych spraw.
p) Prowadzenie kontroli w zakresie stosowania i przestrzegania przepisów.
q) Wykonanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – pl. Wolności, pierwsze piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie – kontrola. Praca w godz. 730 – 1530, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 2,27 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
r) dokumenty wymienione powyżej
s) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
t) list motywacyjny,
u) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
v) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki odpadami w terminie do dnia 26 kwietnia 2013 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Załącznik Nr 3 do Zarządzeniem NR OR- I.120.1. 80. 2011 z dnia 8 grudnia 2011 r.
strona 2 z 2