logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
 
ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a)       obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b)       wykształcenie wyższe w zakresie: prawa, administracji, ekonomii, finansów lub zarządzania lub ochrony środowiska
Kserokopia dyplomu
c)       pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
d)       brak skazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Oświadczenie
e)       nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
f)         staż pracy – nie jest wymagany
x

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a)       znajomość przepisów ustawy  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawa o samorządzie gminnym,  KPA i Statutu Miasta Opola
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
b)       umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel).
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
c)       systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 
 
 
3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
 
1.  Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2.  Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu  Organizacyjnego  Urzędu Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie.
3.    Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie  z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
4.     Przygotowywanie i weryfikowanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-prawnym.
5.    Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6.     Wprowadzanie zmian w ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie ze złożonymi deklaracjami.
7.        Prowadzenie rejestru przepisów i odpisów opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
8.        Przeprowadzanie doraźnych i sprawdzających kontroli dotyczących zgodności danych złożonych do urzędu w deklaracjach o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
9.        Sporządzanie sprawozdań z wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
10.     Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
 
 4. Warunki pracy na danym stanowisku:
 
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Rynek - Ratusz, pierwsze półpiętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 730 – 1530, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z płatnikami.
 
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta:
 
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił …2,29….%.
 
6.     Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
 
d)    dokument potwierdzający niepełnosprawność *
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w terminie do dnia 18 marca 2013 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Nazwa dokumentu: Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Filipkowski
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2013-03-07 11:08:07
Data udostępnienia informacji: 2013-03-07 11:08:07
Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-07 11:10:31

Wersja do wydruku...

corner   corner