URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) wykształcenie wyższe w zakresie: prawa, administracji, ekonomii, finansów lub zarządzania lub ochrony środowiska
|
Kserokopia dyplomu
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d) brak skazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
f) staż pracy – nie jest wymagany
|
x
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawa o samorządzie gminnym, KPA i Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel).
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie.
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
4. Przygotowywanie i weryfikowanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-prawnym.
5. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6. Wprowadzanie zmian w ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie ze złożonymi deklaracjami.
7. Prowadzenie rejestru przepisów i odpisów opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
8. Przeprowadzanie doraźnych i sprawdzających kontroli dotyczących zgodności danych złożonych do urzędu w deklaracjach o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
9. Sporządzanie sprawozdań z wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Rynek - Ratusz, pierwsze półpiętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 730 – 1530, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z płatnikami.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił …2,29….%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
d) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w terminie do dnia 18 marca 2013 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.