logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

 KSIĘGOWY (0,5 etatu; od lipca 1 etat - zastępstwo)

 

1.   Wymagania niezbędne

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)   brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)  wykształcenie średnie lub wyższe
umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku zgodnie z jego opisem

Kserokopia świadectwa lub dyplomu

f)   staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego – 2 lata; wyższego – 0 lat  lub co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis
z KRS

 

2.   Wymagania dodatkowe

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym

lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)   wiedza z zakresu:

·  rachunkowości jednostek sektora
  finansów publicznych,

·  podatku od towaru i usług,

·  przepisów dot. finansów publicznych

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

b)    doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności
w jednostkach samorządowych

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

c) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu, a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), mile widziana znajomość programu do obsługi bankowości elektronicznej oraz programów dla jednostek budżetowych firmy ProgMan Software

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

d) rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności organizacyjne, dobra organizacja pracy własnej,umiejętnośćanalitycznego myślenia
i zdyscyplinowanie.

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

e)   odpowiedzialność, komunikatywność
i rzeczowość, sumienność, dokładność
i zaangażowanie w powierzone zadania

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

f) umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

g)   wysoka motywacja,  dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)   Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej w zakresie: dekretowania dokumentów księgowych zgodnie
z zakładowym planem kont jednostki, kompletowania i przygotowania otrzymanych, zadekretowanych
i sprawdzonych dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych,  bieżącym ujmowaniu w księdze głównej
i pomocniczej zapisów dotyczących zaistniałych operacji gospodarczych, systematycznej kontroli i uzgadnianiu obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych,

b) Sporządzanie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby wewnętrzne jednostki,

c)   Przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procesu planowania budżetowego,

d) Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych składników aktywów obrotowych posiadanych przez jednostkę,

e)   Naliczanie odpisów amortyzacyjnych na podstawie obowiązujących przepisów,

f)    Prowadzenie analizy należności i zobowiązań oraz nadzorowanie terminowego egzekwowania należności przysługujących jednostce,

g)   Rozliczenia w zakresie podatku VAT,

h)   Właściwe numerowanie, zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych.

 * Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej
i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13 I piętro, bez windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze w godz.
730 – 1530. Praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami oraz pracownikami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0,01%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)   dokumenty wymienione powyżej,

b)  życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”,

c)    list motywacyjny,

d)   kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.mosir.opole.pl) oraz
w Dziale Administracji Organizacji i Marketingu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu,
ul. Barlickiego 13

e)   kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*

*w przypadku osób niepełnosprawnych

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko księgowy/a w terminie do dnia 15 stycznia 2013 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

      Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

     w Opolu

 

Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Księgowy
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Machowicz
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Machowicz
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Machowicz
Data wytworzenia informacji: 2012-12-28 14:28:39
Data udostępnienia informacji: 2012-12-28 14:28:39
Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-28 14:58:04

Wersja do wydruku...

corner   corner