URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko do spraw archiwum
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie - wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy – 1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
|
g) bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
|
Certyfikat lub dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie języków obcych
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość obsługi
komputera
|
zapisy w CV
|
b) ) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych w praktyce w zakresie rejestracji stanu cywilnego
|
zapisy w CV
|
c) posiadanie cech osobowych i predyspozycji jak np. pracowitość, dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, inicjatywność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
|
zapisy w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
Miasta Opola.
3. Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
4. Utrzymywanie w aktualnym stanie zasobów archiwalnych.
5. Profilaktyka akt stanu cywilnego i akt zbiorowych.
6. Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.
7. Udostępnianie informacji na podstawie akt stanu cywilnego.
8. Załatwianie korespondencji konsularnej.
9. Weryfikowanie danych w bazach programu PB_USC i PB_EWiD, sporządzanie raportów różnic
oraz uzgadnianie obu baz w przypadku wystąpienia rekordów o tym samym numerze
identyfikacyjnym PESEL.
10. Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych, decyzji, postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.
11. Podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych
z ksiąg stanu cywilnego, karty zgonu, przypisków, zawiadomień oraz potwierdzanie wniosków
dowodowych.
12. Obsługa uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego i wręczaniem Medali Za
Długoletnie Pożycie Małżeńskie.
13. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących
zadań Urzędu.
14. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
15. Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy, na
stanowisku biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń
biurowych, samodzielna, lekka, siedząca.
5. W miesiącu maju wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł
1,75 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw archiwum w terminie do dnia 20 lipca 2012 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.