URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
STANOWISKO DO OBSŁUGI PRZEWODNICZĄCEGO I WICEPRZEWODNICZĄCYCH RADY MIASTA OPOLA
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
f) staż pracy
|
-
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, pakiet MS Excel, narzędzia internetowe).
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) duża kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, operatywność.
|
Jak wyżej
|
c) wiedza zakresu ustawy o samorządzie gminnym, znajomość i umiejętność stosowania Kpa w praktyce, znajomość Statutu Miasta Opola
|
Jak wyżej
|
d) znajomość języka obcego – preferowany niemiecki
|
Jak wyżej
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
2. Koordynowanie prac związanych z przekazywaniem wszystkich akt Biura Rady do archiwum zakładowego.
3. Współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Rady Miasta a w szczególności ze stanowiskiem do spraw przepisów gminnych:
1) sprawdzanie zgodności zapisów uchwały z projektem uchwały,
2) umieszczanie w BIP informacji o Radzie Miasta Opola.
4. Kompleksowa obsługa przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta i ich gości.
5. Prowadzenie kancelarii Biura Rady Miasta, a w szczególności: dziennika korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestru rozmów telefonicznych, teczki zaproszeń kierowanych do przewodniczącego Rady i wiceprzewodniczących.
6. Koordynowanie wykonania przez Biuro Rady Miasta inicjowanych przez Radę Miasta lub jej przewodniczącego obchodów świąt i rocznic oraz uroczystych sesji Rady Miasta.
7. Sporządzanie cotygodniowych planów dyżurów radnych i funkcyjnych Rady Miasta, umieszczanie informacji w tym zakresie na stronie internetowej Urzędu oraz prowadzenie aż do merytorycznego ostatecznego zakończenia spraw zgłaszanych podczas tych dyżurów.
8. Organizowanie planu udziału w zebraniach, na które przewodniczący Rady Miasta będzie zapraszany bądź organizowanie zastępstwa przewodniczącego.
9. Organizowanie pocztu sztandarowego i obsługa występowania sztandaru miasta.
10. Współorganizowanie wraz z właściwymi służbami Urzędu Miasta Opola pobytu w Opolu krajowych i zagranicznych gości Rady Miasta i przewodniczącego Rady Miasta.
11. Posiadanie na bieżąco aktualizowanego wykazu VIP-ów z terenu miasta i województwa opolskiego.
12. Przepisywanie na komputerze wszelkich pism i dokumentów przewodniczącego
i wiceprzewodniczących Rady Miasta.
13. Prowadzenie spraw związanych z podróżami służbowymi (w tym zagranicznymi) wszystkich radnych.
14. Dokumentowanie kontaktów przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta
z dziennikarzami, towarzyszenie przewodniczącemu Rady Miasta podczas spotkań, narad
i uroczystości, sporządzanie notatek i sprawozdań zgodnie z dyspozycją przewodniczącego Rady Miasta.
15. Dokonywanie zakupów realizowanych wg dyspozycji przewodniczącego Rady dla potrzeb reprezentacyjnych Rady Miasta Opola.
16. Umieszczanie informacji o Radzie Miasta przeznaczonych do publikacji na miejskiej stronie internetowej.
17. Umieszczanie projektów uchwał, uchwał i innych dokumentów na miejskiej stronie internetowej.
18. Obsługa administracyjno-techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Opola.
19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy,
z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku
( obsługa monitora komputera).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola:
W miesiącu marcu 2012r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,7%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem,
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko obsługi przewodniczącego
i wiceprzewodniczącego w terminie do dnia 02 lipca 2012 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.